Derfor skal du vælge os

Facebook Ads

I AWORK ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater gennem målrettet og skarp annoncering på Facebook.

Facebook er det største sociale medie i verden, hvilket betyder, at din målgruppe helt sikkert også er at finde på Facebook. Hos AWORK er vi eksperter i Facebook annoncer/Facebook Ads, og med vores hjælp til annoncering på Facebook øger du engagement, trafik og konverteringer til din hjemmeside

5

Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres foretrukne Facebook Ads bureau.

Hvordan foretrækker du, at vi starter?

Prisberegner

Få et tilbud gennem vores prisberegner

Webshop

Køb direkte gennem vores webshop

Erhvervsrådgiver

Få en personlig erhvervsrådgiver

William - AWORK A/S - webbureau og marketingbureau

Brug for hjælp?

Vi hjælper dig med at vælge den løsning, der passer bedst til dine behov.

Ring på: 88 37 47 88

Skriv til: smb@awork.dk

Øg dit engagement og trafik med Facebook annoncering

Få en hjemmeside kunderne ønsker at besøge igen og igen. Med vores mangeårige erfaring og dine idéer, skaber vi en brugervenlig hjemmeside der giver dig værdi.

Vi forstår vigtigheden af en konsistent og genkendelig stemme. Derfor får du en dedikeret Facebook Ads specialist, som har et dybdegående kendskab til platformen og din virksomheds strategi.

Vores Facebook Ads specialister er altid opdateret med de nyeste trends og best practices. Det betyder, at dine kampagner bliver håndteret af en ekspert, der ved, hvordan man maksimerer resultaterne.

AWORKs Facebook Ads specialister har dybdegående kendskab til platformen og de nyeste tendenser. Deres erfaring med forskellige kampagner og målgrupper gør, at de kan udvikle strategier, der virker.

Vi udvikle en skræddersyet strategi, som passer præcist til din virksomheds mål og målgruppe. Dette sikrer, at dine annoncer er relevante og effektive. Så vi opnår de ønskede resultater.

Vi ved hvordan man maksimalt udnytter annoncebudgettet, ved at fokusere på de mest effektive kampagner og målretningsteknikker. Dette betyder, at du får mest muligt ud af dine annoncekroner.

At administrere Facebook Ads kan være tidskrævende. Vores dedikeret Facebook specialist kan tage sig af alle aspekter af kampagnen, fra opsætning og overvågning til optimering og rapportering, hvilket frigør tid til at fokusere på andre vigtige områder af din virksomhed.

Facebook Ads kræver konstant overvågning og justering for at opnå de bedste resultater. Derfor overvåger vi annoncerne i det omfang du som ønsker.

Vi bruger Facebooks avancerede målretningsmuligheder for, at nå præcis de kunder, som er mest tilbøjelige til at konvertere. Dette inkluderer brugerdefinerede målgrupper, lookalike-målgrupper og detaljeret demografisk målretning.

Ved at optimere annoncerne og målretningen kan vores Meta Ads specialist forbedre din ROI. Vi ved, hvilke justeringer der skal foretages for at maksimere konverteringer og minimere omkostninger.

Vores Facebook Ads specialist har adgang til avancerede analyse- og optimeringsværktøjer, som kan give dybere indsigt i kampagnepræstationer og hjælpe med at træffe datadrevne beslutninger.

Vores Facebook Ads specialist fungere ligeledes som en rådgiver, der hjælper med at forme din overordnede digitale markedsføringsstrategi og integrere Facebook-annoncer med andre marketingindsatser.

Øg dit engagement og trafik med Facebook annoncering

Strategisk Annoncering

Vores erfarne team er altid klar til at hjælpe dig med at skabe og optimere Facebook-annoncer, der når din målgruppe præcist. Uanset om du har brug for hjælp til at opsætte nye kampagner, målrette annoncer, eller forbedre engagementet, sørger vi for en strategi, der giver resultater.

Løbende Optimering

Vi tager os af den løbende optimering af dine Facebook-annoncer, så din kampagne altid præsterer bedst muligt. Vi overvåger og tilpasser kampagnerne baseret på data og feedback, hvilket sikrer, at dit annoncebudget udnyttes optimalt.

Målgruppeanalyse

For at maksimere rækkevidden af dine annoncer gennemfører vi en dybdegående målgruppeanalyse. Vi bruger data til at justere dine annoncer, så de rammer den helt rigtige målgruppe på baggrund af deres interesser, adfærd og geografi.

Resultatrapportering

Med detaljeret rapportering holder vi dig opdateret på, hvordan dine annoncer performer. Du får indsigt i, hvordan annoncerne bidrager til dine mål og optimeringsmuligheder, så vi sammen kan opnå de bedste resultater.

Uddannelse og Vejledning

Vi tilbyder også træning og vejledning, så du får en grundlæggende forståelse af Facebook-annoncering. Dette gør dig i stand til at forstå annonceplatformen bedre og følge med i de resultater, der opnås gennem dine kampagner.

SEO marketing

Unique SEO strategy approach

SEO marketing

Unique SEO strategy approach

SEO marketing

Unique SEO strategy approach

SEO marketing

Unique SEO strategy approach

SEO marketing

Unique SEO strategy approach

sofie william awork

Hvad får du med i din Facebook annoncering?

Her kan du læse lidt om hvad der er med i vores Facebook annoncer som standard. Vores Facebook annoncer er dog ikke kun begrænset til dette. Tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog om annoncering på Facebook.

Synlighed på de sociale medier

Facebook har mere end 2,8 milliarder brugere verden over, og netop derfor er Facebook annoncering et godt sted at starte, hvis du vil øge synlighed og kendskab til din virksomhed. Vores Facebook Ads specialister kender til alt det tekniske bag Facebook annoncering og opslag. Derfor ved de også, hvordan du fanger din målgruppe via annoncer på Facebook. Gennem Facebook annoncering sørger vi for, at du er i top of mind hos dine (potentielle) kunder.

Fast Facebook Ads specialist

Som noget helt unikt, får du tilknyttet hos os som Facebook marketing bureau en fast Facebook Ads specialist, som hjælper dig med at maksimere outputtet af dine Facebook annoncer. Vores specialister sikrer sig, at du ikke smider penge "ud ad vinduet" eller bruger dem forkert, når du lader os hjælpe dig med annoncering på Facebook. Facebook Ads specialisten hjælper dig med alt fra opsætning af Facebook annoncer, til tekstforfatning og overvågning af din annoncering på Facebook.

Målrettet annoncering på Facebook

Vi hjælper dig med at målrette dine annoncer, så annoncerne rammer de helt rigtige brugere, som er interreseret i dit produkt. Med Facebook Ads kan du indsnævre din målgruppe, så du ikke spilder tid og penge på dem, som alligevel ikke klikker og konverterer. Vi opsætter også Facebook remarketing flow, som automatisk følger op på dine besøgende, og påvirker dem, indtil de er klar til at foretage en handel.

Strategi og plan

Vores Facebook Ads specialist udarbejder sammen med dig en strategi og contentplan for dine annoncer på Facebook. Vi sørger for, at du kommer godt fra start, og vi skaber klare målsætninger for din online tilstedeværelse. Med den rigtige strategi skaber vi awareness, flere besøgende og salg til din virksomhed.

Indhold med værdi

Dit content er altafgørende for, hvordan dit organiske og betalte indhold performer på Facebook. Vores Facebook Ads specialister udarbejder derfor alt indhold for dig. Derudover skriver vi teksterne til dine annoncer på Facebook. Vi kvalitetsikrer din annoncering på Facebook, og vi skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe.

Produktion af visuelt indhold

Visuelt indhold virker, da det fanger brugernes opmærksomhed og engagement. Det kan derfor betale sig at skyde nogle penge efter gode billeder og videoer til dine annoncer. Vi tilbyder hjælp til billede- og videoproduktion. Vores professionelle team står altid klar, til at producere det visuelle indhold til dig.

Fredensborg Kommune

Fredensborg Kommune

Vi skulle finde de rette kandidater genne det rette målgruppe.

En nøje tilpasset Facebook-annonceringsstrategi er sat i værk for Fredensborg Kommune med det klare formål at øge synligheden af deres jobopslag.

Facebooks annonceplatform bruges til præcis målretning af jobannoncer mod potentielle kandidater i det relevante geografiske område med specifikke jobkompetencer.

Strategien inkluderer regelmæssig opdatering af jobannoncer for at sikre friskhed og relevans. Nøje analyse af data, herunder eksponeringer, klik og unikke kliks, giver indsigt til finjustering af tilgangen og opretholdelse af attraktive og engagerende jobannoncer.

Facebook Ads resultatene

Fredensborg Kommune Facebook Ads

Sådan kommer vi i mål med dine Facebook kampagner og annoncer

Vi har siden 2012 arbejdet med Facebook Ads. Du er dermed sikret et Facebook marketing bureau med kæmpe know-how. I AWORK ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater gennem målrettet og skarp annoncering på Facebook.

AWORK Behovcirkel

Trin 1

dot-circle

Kendskab og analyse

Første skridt er at stifte kendskab med dit brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for dine Facebook Ads kampagner og være startindekset.
Derefter udarbejder vi din strategi og content-plan på baggrund af den information, vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med dine annoncer.

Trin 2

dot-circle

Content udarbejdelse

Vi udarbejder content for dig og skriver teksterne til dine annoncer. Vi kvalitetsikrer dine annoncer og skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe. Vi bruger gerne visuelt materiale i vores annoncer. Det kan både være videoer og billeder, der fanger brugeren.

Trin 3

dot-circle

Opsætning og test

Vi opsætter dine Facebook Ads og tester grundigt for at sikre, at de fungerer optimalt og lever op til de bedste praksisser. Vi gennemgår dine annonceformater, målretning, budgetter og placeringer for at sikre, at kampagnen opnår maksimal synlighed og engagement hos din målgruppe. Vi tester også visningen af annoncerne på forskellige enheder og platforme for at sikre, at de er både effektive og brugervenlige.

Trin 4

dot-circle

Resultater og mål

Vi har nu annonceret for dig, og resultaterne og målingerne giver effekt. Nu kigger vi på, om vi skal lave nye annoncer eller optimere eksisterende ydeligere. Med i annonceprisen får du også en månedlig rapport, hvor vi rapporterer om brug af annoncekroner, resultater og udvikling.

AWORK er Gazelle 2022

Sådan er vi det perfekte match til at skabe succes sammen

Sådan er vi et match made in heaven

Her er vi nok et mindre godt match

10 +
års erfaring

Ofte stillede spørgsmål

Vil du gerne i gang?

Hvad er Facebook Ads?

Facebook annoncering er et af de bedste annonceringsværktøjer til at fremme et brand, produkt eller service til et omfangsrigt publikum. Facebook annoncering er nu blevet et af de vigtigste aspekter inden for online markedsføring, da det er det medie, flest mennesker på verdensplan benytter hver eneste dag.

I modsætning til andre sociale medier og søgemaskiner, som typisk sigter efter at opbygge link-popularitet hos hjemmesider og dermed forbedre hjemmesiders søgemaskineplacering, så fokuserer Facebook på at styrke det sociale medie aspekt ved hjælp af principperne indenfor viral markedsføring og herigennem øge online popularitet.

Nem administrering af annoncer

Facebook Ads opbygges via Facebooks annonceringprogram Facebook Business. På Facebook Business, er det muligt at administrere dine igangværende Facebook annoncer og oprette nye annoncer på Facebook. Når du betaler dig til at markedsføre dig på sociale medier, vises dine annoncer på andres profilers Facebook feed, selvom de ikke “Synes godt om” din virksomhedsprofil.

Når brugere opretter en Facebook-profil er det muligt at oplyse personlige data herunder: Køn, alder, etnicitet, religion, single/parforhold/gift, arbejdsområde og meget mere. Det er disse informationer, vi benytter os af, når vi skal ramme en specifik målgruppe til dine annoncer på Facebook.

Facebook ejer også Instagram, hvorfor du kan køre de samme kampagner her, som på Facebook. Vi kan hjælpe dig med at kombinere Facebook -og Instagram Ads, så du reklamerer på begge platforme.

Hvorfor bruge Facebook Ads?

Hvorfor er Facebook annoncering en uundværlig ingrediens i din virksomheds marketingsstrategi? Hvorfor har Facebook annoncering så stor betydning for din virksomhed?

Statistikken taler for sig selv

Se nedenfor:

  • Der er 1,3 milliarder aktive månedlige brugere på Facebook
  • Omkring 800 millioner mennesker logger på Facebook dagligt
  • Ca. 20% årlig stigning i medlemmerne på Facebook
  • 300 millioner billeder uploades dagligt
  • Facebook-brugere bruger i gennemsnit 20 minutter dagligt på Facebook
  • Facebook giver adgang til folk fra alle aldersgrupper
  • Du kan interagere med dine slutbrugere via Facebook Messenger og kommentarer
  • Du kan nå dine kunder på over 70 sprog

Alle disse tal har en betydelig markedsføringsværdi for dit brand. Med andre ord så har Facebook magt til at sætte dit brand lige for næsen af publikum – og det er det, som betyder mest for din virksomhed. Facebook er altså en af de hurtigste måder at nå din målgruppe på.

Hvad er fordelene ved Facebook Annoncering?

Facebook annoncering giver din virksomhed utallige fordele. Hvis du ønsker at dominere dit marked, har vi anført de fordele ved annoncering på Facebook, som er afgørende for din virksomheds succes.

- Du kan nå millioner af kunder inden for meget kort tid

- Din hjemmeside/webshop vil tiltrække konstant strøm af organisk trafik

- Du vil være i konstant kontakt med dine kunder/slutbrugere

- Du opnår en bedre forståelse af dine kunders præferencer

- Du vil nyde godt af forbedret brand-synlighed

- Dataindsigt til udvikling og effektivisering af markedsføringsstrategier

- Effektiv promovering af generelle- og sæsonbetonede tilbud

- Tiltrækning af nye kunder, forbedret brandloyalitet og øget omsætning

Hvorfor lade AWORK stå for min Facebook Annoncering?

Vi tilbyder omfattende Facebook annoncering!

Vi tager os af alt. Det eneste, du skal gøre, er blot at give os de nødvendige oplysninger om din virksomhed, hvad du gerne vil opnå med Facebook Ads, og hvilken type annoncering du ønsker. Vi udarbejder selvfølgelig en strategi i fællesskab. Så du behøver ikke at have alle svarene klar med det samme.

Skil dig ud fra mængden med hjælp fra AWORK

Når du erhverver dig AWORKs Facebook annonceringsløsning, vil vores eksperter opsætte en ny Facebook-konto til dit brand i Facebook, med mindre du allerede har en. Vi vil designe dine annoncer således, at dit brand skiller sig ud af mængden. Din profil vil blive promoveret, til lige nøjagtigt den målgruppe du ønsker. Desuden omfatter AWORKs Facebook annoncering også opbygning af Facebook-følgere.

Vi tilbyder også fotografering og udarbejdelse af videomateriale til dine Facebook Ads, så du ikke skal tage produktbilleder eller skyde annonceringsvideoer.

Hvordan opsætter AWORK mine Facebook Ads?

Vi analyserer din hjemmeside/webshop samt Facebook-side – alt sammen med henblik på at det er korrekt sat op i forhold til de besøgende, som kommer fra Facebook. Her analyserer vi, om din webløsning er klar til at omdanne de besøgende til kunder.

Korrekt opsætning af annoncer

Det er særdeles vigtigt, at det hele er korrekt sat op og på plads, inden dine Facebook annoncer bliver udviklet og aktiveret, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner. Vi analyserer på følgende:

- Produkt og/eller budskaber, som der skal annonceres omkring
- Landingpage: den side dine annoncer henviser til
- Funktionerne og designet på din hjemmeside/webshop.
- Om din hjemmeside/webshop er opdateret iht. Facebooks principper
- Vores analysearbejde er din gevinst

Vi analyserer derudover din målgruppe, og vi ser efter, hvor de mest købeklare kunder befinder sig, og hvilke søgeord de benytter.

I analysen af din målgruppe kigger vi på geografi, alder, sprog, samt tidsperiode som dine annoncer skal kunne ses af dine potentielle kunder.

Ud fra vores analyse får vi et godt indblik i, hvordan vi skal udforme dine annoncer. Vi ved hermed, hvordan vi skal fremvise dit budskab på en professionel måde, som vækker købelyst hos brugeren. I korte træk gør vi følgende:

- Analyse af din målgruppe og dennes interesser
- Analyse af søgeord, annoncer og kampagner
- Analyse af konkurrenter
- Analyse af hvad dine potentielle kunder søger på
- Et tæt samarbejde skaber de bedste annoncer

Efter vores analyse påbegynder vi selve udvikling af annoncerne. Annoncerne og kampagnerne bliver udviklet af AWORKs Facebook-specialister i samarbejde med AWORKs tekstforfattere.

Samspillet mellem vores AdWords specialister og tekstforfattere sikrer, at dine annoncer fremstår så flotte og velformulerede som muligt. Vi har mange års erfaring med hvilke virkemidler, som fanger brugernes interesse ved annoncering.

Løbende optimering og justering af dine annoncer

Vi optimerer løbende dine annoncer, kampagner og søgeord for at forbedre konverteringsraten fra Facebook Ads. Vi installerer konverteringscripts på din hjemmeside/webshop, så du kan se præcis hvor mange annoncekroner, du betaler, for hver kunde du erhverver.

Du vil desuden også kunne se, præcis hvilke annoncer der giver dig flest klik og flest henvendelser. Du vil så kunne se dit ROI (Return On Investment) – altså hvor meget du får ud af dine annoncekroner. Vi opsætter også retargeting, hvilket betyder, at brugere, som har været inde og besøge din hjemmeside/webshop, vil få vist annoncer fra dig, når de besøger andre sider på nettet. Dette er en oplagt mulighed for at fange en kunde, som du måske ville have mistet, hvis du ikke havde benyttet dig af Facebook Ads.

Løbende optimering og vedligeholdelse

- Opsætning af konverteringsscripts
- Opsætning af Facebook Retargeting

Facebook annoncering - Øg dit engagement og trafik

Vil du gerne have mere målrettet og kvalificeret trafik til din hjemmeside? Med Facebook annoncering kan du, som virksomhed, ramme plet, når du sigter efter din målgruppe. Facebook er det største sociale medie i verden, hvilket betyder, at din målgruppe helt sikker også et at finde på Facebook.

Fordi Facebook er så stort et medie, er det også vigtigt du skiller dig ud fra mængden for at fange din målgruppe. Vi kan hjælpe dig med netop dette! Hos AWORK tilbyder vi Facebook annoncering, som er skræddersyet til dit behov for annoncering. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: + 45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Hvad kan Facebook annoncering gøre for min virksomhed?

Har din virksomhed en Facebook profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, så kan Facebook annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. Facebook blev til i 2004 af Mark Zuckerberg, og var oprindeligt tænkt som et netværksmedie for studerende på Harvard University. Inden længe tog Facebook fart og spredte sig ikke kun til universiteter i USA, men resten af verden. I 2017 rundede Facebook to milliarder brugere, der er månedligt aktive. Hermed er Facebook også markant større end andre sociale medier. Stort set alle danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt Facebook Ads til strategisk og målrettet marketing. Med Facebook Ads kan du målrette dine annoncer mod bestemte målgrupper, eller folk der allerede har interageret med udvalgte sider på din hjemmeside. Med remarketing målretter du annoncerne til de Facebook-brugere, der er mest klar til at lave et køb.

Facebook annoncer – Sådan kommer du i gang

Overvejer du, hvorvidt Facebook annoncering er relevant for dig eller din virksomhed? Det første du skal overveje er, om Facebook er en platform der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som eksempelvis ved hjælp af annoncer på Google, annoncer på Instagram eller annoncer på LinkedIn.

Hvad kan Facebook annoncering gøre for min virksomhed?

Har din virksomhed en Facebook profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, så kan Facebook annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. Facebook blev til i 2004 af Mark Zuckerberg, og var oprindeligt tænkt som et netværksmedie for studerende på Harvard University. Inden længe tog Facebook fart og spredte sig ikke kun til universiteter i USA, men resten af verden. I 2017 rundede Facebook to milliarder brugere, der er månedligt aktive. Hermed er Facebook også markant større end andre sociale medier. Stort set alle danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt Facebook Ads til strategisk og målrettet marketing. Med Facebook Ads kan du målrette dine annoncer mod bestemte målgrupper, eller folk der allerede har interageret med udvalgte sider på din hjemmeside. Med remarketing målretter du annoncerne til de Facebook-brugere, der er mest klar til at lave et køb. 

Facebook annoncer - Sådan kommer du i gang

Overvejer du, hvorvidt Facebook annoncering er relevant for dig eller din virksomhed? Det første du skal overveje er, om Facebook er en platform der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som eksempelvis ved hjælp af annoncer på Googleannoncer på Instagram eller annoncer på LinkedIn.

Hvis din research viser, at Facebook annoncering er et godt match til din type virksomhed, er det bare med at komme i gang. Selve oprettelsen af en virksomhedsprofil på Facebook er forholdsvis brugervenligt, men ønsker du at sætte hårdt ind på Facebook annoncering som din primære marketing strategi, er det en god idé at få hjælp fra eksperter i Facebook annoncering.

Hos AWORK webbureau har vi hjulpet mange af vores kunder til øget vækst med målrettet annoncering på Facebook, og det er bl.a. en af grundene til, at vi er blandt de bedste i Norden.

Fang din målgruppe

En af fordelene ved annoncering på Facebook er, at man – ligesom med annoncer på Instagram – kan opsætte annoncer med specifikke målgruppeindstillinger. Facebook giver dig mulighed for at segmentere din målgruppe ud fra geografi, demografi, interesser, adfærd og meget andet. Det betyder også, at du let kan indsnævre din målgruppe, så dine annoncer bliver eksponeret for din specifikke målgruppe, og dermed får du størst værdi for dine annoncekroner.

Fasthold din målgruppe med Facebook remarketing

Facebook remarketing er et stærkt værktøj, der bliver flittigt brugt til strategisk annoncering på Facebook. Facebook remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør at annoncer kan blive målrettet brugere, der har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer. Du kan således fastholde din målgruppes interesse, ved fortsat at vise Facebook remarketing annoncer, med henblik på muligt køb, afhængigt af hvilken ydelse din virksomhed ønsker at promovere.

Sidder du stadig tilbage med spørgsmålet: Hvorfor skal jeg bruge remarketing? Så få svaret i vores blog, hvor vi giver vores input, til hvorfor du skal benytte dig af Facebook remarketing og Google Ads remarketing som en del af din online markedsføring.

Annoncering på Facebook – Fordele og ulemper

Fordel:

Målrettet annoncering på Facebook kan hjælpe dig med at gøre et nyt publikum opmærksom på din virksomhed. Ved at bruge dataene på Facebook kan du målrette dine annoncer til potentielle kunder, der ville være interesserede i din virksomhed baseret på deres interesser, køn eller endda placering. Denne strategi kan hjælpe dig med at få de kunder, du ønsker, på en mere struktureret måde.

 

Ulempe:

Omkostningerne kan stige. Efterhånden som Facebook-annoncering er blevet bedre, er den ligeledes også begyndt at stige i omkostninger. Hvis du derfor har et begrænset marketingbudget, skal man enten være meget specifik eller kreativ, da det ellers kan det blive svært at bruge Facebook-annoncering til din virksomhed på regelmæssig basis.

 

Fordel:

Bredere rækkevidde. Med så mange brugere der er på Facebook kan du nå ud til flere mennesker og få flere følgere samt kunder på ét sted.

 

Ulempe:

Du når kun Facebook-brugere. På den anden side, hvis du ønsker at nå ud til brugere uden for Facebook, så kan Facebook-annoncering ikke tilbyde dig den mulighed.

 

Fordel:

Flere muligheder. Facebooks annonceringsplatform har udviklet sig gennem årene. Nu kan brugere vælge at gennemføre én eller flere marketingkampagner eller annoncer. Derudover optimerer platformen din annonce til at bruge den bedst ydende, så du får værdifuld information om, hvilken type annonceringsindhold der virker, og hvad der ikke gør.

 

Ulempe:

Mindre organisk rækkevidde. Den organiske rækkevidde af Facebook-annoncer er faktisk faldet til 1-2 % for nylig. Det betyder, at dine organiske opslag ikke når ud til en frisk, ny målgruppe, men kun til dem, der har set dit indhold før.

Hvilke virksomheder kan gøre brug af Facebook Ads?

På Facebook er det muligt for dig, at oprette en virksomhedsprofil. Her kan du poste relevante opslag, billeder og artikler fra din hjemmeside eller webshop. Det er nødvendig for os at du har en virksomhedsprofil, for at vi kan hjælpe dig med Facebooks Ads.

Alle typer virksomheder kan benytte sig af Facebook Ads. Det vil helt sikkert gavne din virksomhed at benytte Facebook annoncering, hvis du har budskaber, du gerne vil have skal ramme en større målgruppe, hvis du har et produkt, du gerne vil sælge eller en ydelse eller service, som flere mennesker skal vide eksisterer.

AWORK tilbyder Facebook Ads pakker, som er skræddersyet til dit behov for Facebook annoncering. Kontakt derfor en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Hvad koster Facebook annoncering?

Hos AWORK tilbyder vi annonceringspakker, som er skræddersyet til dit behov, hvorfor priserne på pakkeløsningerne varierer. Vores priser starter fra kr. 2.499,- /md.

Betaling til Facebook bestemmer du selv, og du kan til enhver tid sætte din kampagne og dit budget på pause. Vi anbefaler dog at bruge mere end 10 kr/dag, da prisen også afgør, hvor mange Facebook-brugere dine annoncer når ud til.

Som helt ny Facebook Ads-bruger vil du formentlig skulle sætte et par tusinde kroner af til annoncering for at sætte gang i din forretning. Derefter vil vi hos AWORK kunne optimere dine annoncer, så du når længere ud, rammer de rigtige personer og ender med en lavere klikpris.

Kontakt en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Hvor længe skal Facebook Ads køre?

Det er svært at definere en bestemt tidsperiode for din annonce. Er der tale om en bestemt kampagne, skal din Facebook annonce blot køre, så længe tilbuddet er gældende.

Er der tale om generel Facebook annoncering, vil det være fint at lade Facebook annoncer køre i tre til fire uger. Derefter kan der tages stilling til, om det er værd at lade annoncen køre videre, eller om der skal ske ændringer i det visuelle udtryk, i budskabet eller målgruppen.

Alt dette skal vi som Facebook marketing bureau nok hjælpe dig med at vurdere. Vi holder løbende øje med din annoncering, så vi kan stoppe eller forlænge dine annoncer efter behov.

Kontakt derfor en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk for at få hjælp til Facebook annoncering.

Få et professionelt hjemmeside design

Hos AWORK designer vi hjemmesider til den helt store guldmedalje, og vi har på nuværende tidspunkt afsluttet mere end 2500 projekter. Vi uddanner og forbedrer os kontinuerligt, så din hjemmeside bibeholder sin modernitet og popularitet. Hjemmeside udvikling har alle dage været en kompleks sag og det er tydeligt for enhver, at emnet kræver et højt niveau af dedikation og vedligeholdelse. Hos AWORK gør vi meget ud af at skræddersy vores løsninger til den specifikke kunde.

Guide til Facebook Ads

For under kr. 10 om dagen kan du få resultater med Facebook annoncering. Vi målretter markedsføringen efter konkrete målgrupper, hvor sporingsmulighederne er store, og du vil få viden om dine kunder, som du ikke havde før. Som Facebook marketing bureau hjælper over hundredevis af små, mellemstore og store virksomheder med deres annoncering på Facebook.

En af de primære årsager, til at mange virksomheder vælger os til deres annoncering, er, at vi opsætter mål og forventninger til resultaterne. På den måde ved du, præcist hvad du får for dine annoncekroner.