Få målrettet dine LinkedIn annoncer

LinkedIn Ads tilbyder stærk målretning ind i hjertet på dine drømmekunder. Gennem LinkedIn annoncering kan du målrette dine annoncer til netop din målgruppe ud fra kriterier som funktion, branche, køn, alder m.m. Med vores hjælp som LinkedIn bureau, øger du synlighed på den mest relevante B2B platform! 

Fra kr. 2.499,- /md

Beregn din pris på LinkedIn Ads

Hvor stor er din virksomhed?

mere for dine penge med vores all-in-one kampagne!

Få både annoncering på Google, annoncering på Facebook, annoncering på Instagram og annoncering på LinkedIn samt SEO i én samlet pakke, og øg dit engagement og trafik til hjemmesiden.

Det er et ekstraordinært kampagnetilbud, så kontakt os allerede i dag, før det for sent!

Ring til os på 88 37 47 88, og hør nærmere. 

Læs mere om vores udvalgte cases, herunder også arbejdet med andre kunders Google Ads

AWORK standard

Til højre kan du læse, hvad der er med i vores LinkedIn annoncer som standard. Det er dog ikke kun begrænset til dette, så tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog.

Hvorfor AWORK som LinkedIn bureau?

Anerkendt bureau siden 2012

Altid tilfredshedgaranti

Toppen af Trustpilot

Gazelle 2021

Hvad får du med i en LinkedIn Ads?

Som noget helt unikt for os som LinkedIn bureau får du tilknyttet en fast Ads-specialist hos AWORK, som hjælper dig med at maksimere outputtet af dine annoncer på LinkedIn. Vores specialister sikrer dig, at du ikke smider penge “ud ad vinduet” eller bruger pengene forkert. Ads-specialisten hjælper dig med alt fra opsætning, til tekstforfatning og overvågning af dine annoncer.

LinkedIn er i forhold til B2B-markedsføring et unikt medie, da det giver mulighed for ekstrem målrettet annoncering. LinkedIn giver mulighed for at ramme din specifikke målgruppe gennem segmentering af variabler som jobtitler, uddannelsesniveau, kompetencer, brancher. Vores specialister kan derfor målrette dine annoncer til den helt rigtige målgruppe. 

Som LinkedIn bureau udarbejder vi en strategi og indholdsplan ud fra dine ønsker og behov. Vi sørger for, at du kommer godt fra start og skaber klare målsætninger for din online tilstedeværelse. Med den rigtige strategi skaber vi awareness, flere besøgende og salg til din virksomhed. 

Dit content er altafgørende for, hvordan dit organiske og betalte indhold performer på LinkedIn. Vores Ads-specialister udarbejder derfor alt content for dig og skriver teksterne til dine annoncer. Vi kvalitetssikrer dine annoncer og skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe.  

Visuelt indhold virker, da det fanger brugernes opmærksomhed og engagement. Det kan derfor betale sig at skyde nogle penge efter gode billeder og videoer til dine annoncer. Foruden at være et LinkedIn bureau tilbyder vi også hjælp til billede- og videoproduktion. Vores professionelle team står altid klar til at producere det visuelle indhold til dig. 

Som eksperter i annoncering, skaber vi fængende og kreativt indhold, som fanger din målgruppe. Vores annoncer fører til resultater som leads, konverteringer og mersalg af dine ydelser/produkter. 

Med i annonceprisen får du en månedlig rapport, hvor vi rapporterer om brug af annoncekroner, resultater og udvikling. Således kan du få indblik i den direkte effekt og resultaterne af vores annoncer.

Ina Hawthorn Jensen - SoMe & Ads specialist hos AWORK A/S
"Din virksomhed fortjener den bedste annonceplatform. Derfor står jeg altid klar til at rådgive dig.

Mit navn er Ina, og jeg er SoMe & Ads specialist hos AWORK. Vi har i mere end 10 år specialiseret os i online marketing - heriblandt annoncering på LinkedIn.

B2B virksomheder bør netop bruge energi og ressourcer på LinkedIn, da det er her målgruppen befinder sig. Kort sagt, så er LinkedIn den bedste platform til online annoncering med henblik på B2B segmentet og til generering af leads (potentielle nye kunder)."
Ina Hawthorn Jensen
SoMe & Ads specialist hos AWORK

Whitepaper om
Linkedin Ads

Download vores whitepaper helt gratis, og få yderligere tre måneders gratis prøveperiode på vores analyseværktøj AWORK InSight.

Se lidt af vores arbejde nedenfor

Som LinkedIn bureau søger vi altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver
resultater på den lange bane.

Processen

Vi har siden år 2012 arbejdet med LinkedIn Ads. Du er dermed sikret et LinkedIn bureau med kæmpe know-how. Som et LinkedIn bureau ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater gennem målrettet og skarp annoncering. 

Kendskab og analyse

Første skridt er at stifte kendskab med dit brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for alle dine LinkedIn Ads kampagner og være startindekset.
Derefter udarbejder vi din strategi og contentplan. Det gør vi på baggrund af den information, vi har indsamlet i første step. Sammen med dit mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med dine annoncer.

Content udarbejdelse

Vi udarbejder content for dig, og vi skriver teksterne til dine annoncer. Vi kvalitetsikrer dine annoncer, og vi skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe. Vi bruger gerne visuelt materiale i vores annoncer, det kan både være videoer og billeder, der fanger brugeren. 

Resultater og mål

Vi har nu annonceret for dig og resultaterne og målingerne giver effekt. Når vi når hertil, kigger vi på, om vi skal lave nye annoncer, eller om vi skal optimere eksisterende ydeligere. Med i annonceprisen får du også en månedlig rapport, hvor vi rapporterer om brug af annoncekroner, resultater og udvikling. 

FAQ

De mest gængse spørgsmål vi får omhandlende annoncer på LinkedIn. Måske finder du svaret nedenfor, ellers skriv skriv til os i chatten eller via vores kontaktinformation.

LinkedIn er verdens største professionelle netværk. I Danmark har mere end 2 millioner en bruger på LinkedIn. LinkedIn Ads er annoncering gennem målrettede annoncer, der kan hjælpe dig med, at opnå forskellige forretningsmål.

Ram en specifik målgruppe med LinkedIn annoncer

LinkedIn er i forhold til B2B-markedsføring et unikt medie, da det giver mulighed for ekstrem målrettet annoncering. LinkedIn giver mulighed for at ramme din specifikke målgruppe gennem segmentering af variabler som jobtitler, uddannelsesniveau, kompetencer, brancher. Via annoncer på LinkedIn kan du altså ramme din målgruppe med dine budskaber. 

LinkedIn remarketing er et stærkt værktøj, der bliver flittigt brugt til strategisk annoncering på LinkedIn. LinkedIn remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør, at annoncer kan blive målrettet brugere, der har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer. Du kan således fastholde din målgruppes interesse, ved fortsat at vise LinkedIn remarketing annoncer, med henblik på muligt køb, afhængigt af hvilken ydelse din virksomhed ønsker at promovere.

På LinkedIn er det muligt for dig, at oprette en virksomhedsprofil. Her kan du poste relevante opslag, billeder og artikler fra din hjemmeside eller webshop. Det er nødvendig for os, at du har en virksomhedsprofil, for at vi kan hjælpe dig med LinkedIn Ads.

Alle typer virksomheder kan benytte sig af LinkedIn Ads. Det vil helt sikkert gavne din virksomhed at benytte LinkedIn annoncering, hvis du har budskaber, du gerne vil have skal ramme en større målgruppe, hvis du har et produkt du gerne vil sælge eller en ydelse eller service, som flere mennesker skal vide eksisterer.

Få skræddersyet LinkedIn annoncer efter dit behov

AWORK tilbyder LinkedIn annoncering, som er skræddersyet til dit behov for annoncering. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til LinkedIn annoncering.

Hos AWORK tilbyder vi annonceringspakker, som er skræddersyet til dit behov, hvorfor priserne på pakkeløsningerne varierer. Vores priser starter fra kr. 2.499,- /md.

Betaling til LinkedIn bestemmer du selv, og du kan til enhver tid sætte din kampagne og dit budget på pause. LinkedIn har dog en minimumspris, så du skal minimum bruge 60 kroner om dagen på din annonce. 

Som helt ny til LinkedIn Ads vil du formentlig skulle sætte et par tusinde kroner af til annoncering for at sætte gang i din forretning. Derefter vil vi hos AWORK kunne optimere dine annoncer, så du når længere ud, rammer de rigtige personer og ender med en lavere klik-pris.

Kontakt os, og få hjælp fra et kompetent LinkedIn bureau allerede i dag

Kontakt en af vores konsulenter på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til LinkedIn annoncering.

Det er svært at definere en bestemt tidsperiode for din annonce. Er der tale om en bestemt kampagne, skal din LinkedIn annonce blot køre, så længe tilbuddet er gældende.

Er der tale om generel annoncering, vil det være fint at lade annoncen køre i tre til fire uger. Derefter kan du tage stilling til, om det er værd at lade annoncen køre videre, eller om der skal ske ændringer i det visuelle udtryk, i budskabet eller målgruppen.

Alt dette skal vi nok hjælpe dig med at vurdere. Vi holder løbende øje med din annoncering, så vi kan stoppe eller forlænge dine annoncer efter behov.

Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk for at få hjælp til LinkedIn annoncering.

For kr. 60 om dagen kan du få resultater med LinkedIn annoncering. Vi målretter markedsføringen efter konkrete målgrupper, hvor sporingsmulighederne er kæmpestore, og du vil få en viden om dine kunder, som du ikke havde før. Vi hjælper over hundredevis af små, mellemstore og store virksomheder med deres annoncering på LinkedIn.

En af de primære årsager, til at mange virksomheder vælger os til deres annoncering, er, at vi opsætter mål og forventninger til resultaterne. På den måde ved du, hvad du får for dine annoncekroner.

LinkedIn annoncering giver din virksomhed utallige fordele. Hvis du ønsker at dominere dit marked, har vi anført de fordele, som er afgørende for din virksomheds succes.

  • Du kan nå millioner af kunder inden for meget kort tid
  • Din hjemmeside eller webshop vil tiltrække konstant strøm af organisk trafik
  • Du vil være i konstant kontakt med dine kunder/slutbrugere
  • Du opnår en bedre forståelse af dine kunders præferencer
  • Du vil nyde godt af forbedret brand-synlighed
  • Dataindsigt til udvikling og effektivisering af markedsføringsstrategier
  • Effektiv promovering af generelle -og sæsonbetonede tilbud
  • Tiltrækning af nye kunder, forbedret brandloyalitet og øget omsætning

Fordi vi tilbyder meget omfattende og professionel LinkedIn annoncering!

Vi tager os af alt. Det eneste, du skal gøre, er blot at give os de nødvendige oplysninger om din virksomhed, hvad du gerne vil opnå med LinkedIn Ads, og hvilken type annoncering du ønsker. Vi udarbejder selvfølgelig en strategi i fællesskab med dig, så du behøver ikke at have alle svarene klar med det samme.

Når du erhverver dig AWORKs LinkedIn annonceringsløsning, vil vores eksperter opsætte en ny LinkedIn-konto til dit brand i LinkedIn, med mindre du allerede har en. Vi vil designe dine annoncer, således dit brand skiller sig ud af mængden. Din profil vil blive promoveret til lige nøjagtigt den målgruppe, du ønsker, og AWORKs LinkedIn annoncering omfatter også opbygning af LinkedIn-følgere.

Vi tilbyder også fotografering og udarbejdelse af videomateriale til dine LinkedIn Ads, så du ikke skal tage produktbilleder eller skyde annonceringsvideoer.

Hvorfor er LinkedIn annoncering en uundværlig ingrediens i din virksomheds marketing strategi? Hvorfor har LinkedIn annoncering så stor betydning for din virksomhed? Statistikken taler for sig selv. Se nedenfor:

  • På verdensplan har LinkedIn mere end 610 millioner brugere
  • Mere end 2.500.000 danskere har en LinkedIn profil
  • Ca. 45% af medlemmerne er månedlige aktive
  • Ca. 40% logger ind dagligt

Alle disse tal har en betydelig markedsføringsværdi for dit brand. Med andre ord, så har LinkedIn magt til at sætte dit brand lige for næsen af publikum – og det er det, som betyder mest for din virksomhed. LinkedIn er altså en af de hurtigste måder at nå din målgruppe på.

Vi analyserer din hjemmeside/webshop samt LinkedIn-side – alt sammen med henblik på at det er korrekt sat op, i forhold til de besøgende som kommer fra LinkedIn. Her analyserer vi, om din webløsning er klar, til at omdanne de besøgende til kunder.

Korrekt opsætning af LinkedIn annoncer

Det er særdeles vigtigt, at det hele er korrekt sat op og på plads, inden dine LinkedIn annoncer bliver udviklet og aktiveret, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner. Vi analyserer på følgende:

  • Produkt og/eller budskaber, som skal annonceres omkring
  • Landingpage: den side dine annoncer henviser til
  • Funktionerne og designet på din hjemmeside eller webshop
  • Om din hjemmeside eller webshop er opdateret iht. LinkedIns principper

Vi analyserer din målgruppe, og vi ser, hvor de mest købeklare kunder befinder sig, og hvilke søgeord de benytter. I analysen kigger vi på geografi, alder, sprog, samt tidsperiode som dine annoncer skal kunne ses af dine potentielle kunder.

Udformning af LinkedIn annoncer på baggrund af analyse

Ud fra vores analyse får vi et godt indblik, i hvordan vi skal udforme dine annoncer. Vi ved dermed, hvordan vi skal fremvise dit budskab på en professionel måde, som vækker købelyst hos brugeren. I korte træk gør vi følgende:

  • Analyse af din målgruppe og dennes interesser
  • Analyse af søgeord, annoncer og kampagner
  • Analyse af konkurrenter.
  • Analyse af hvad dine potentielle kunder søger på

Efter vores analyse påbegynder vi selve udvikling af annoncerne. Annoncerne og kampagnerne bliver udviklet af AWORKs LinkedIn specialister i samarbejde med AWORKs tekstforfattere.

Et tæt sammenspil skaber de bedste LinkedIn annoncer

Samspillet mellem vores Ads-specialister og tekstforfattere sikrer, at dine annoncer fremstår så flotte og velformulerede som muligt. Vi har mange års erfaring med hvilke virkemidler, som fanger brugernes interesse ved annoncering.

Løbende optimering af annoncer på LinkedIn

Vi optimerer løbende dine annoncer på LinkedIn samt kampagner og søgeord for at forbedre konverteringsraten fra LinkedIn Ads. Vi installerer konverteringscripts på din hjemmeside eller webshop, så du kan se præcis hvor mange annoncekroner, du betaler, for hver kunde du erhverver.

Du vil desuden også kunne se, præcis hvilke annoncer der giver dig flest klik og flest henvendelser. Du vil kunne se dit ROI (Return On Investment) – altså hvor meget du får ud af dine annoncekroner. Vi opsætter også LinkedIn remarketing, hvilket betyder, at brugere, som har været inde og besøge din hjemmeside eller webshop, vil få vist annoncer fra dig, når de besøger andre sider på nettet. Dette er en oplagt mulighed for at fange en kunde, som du måske ville have mistet, hvis du ikke havde benyttet dig af LinkedIn Ads.

Er du klar til at komme i gang?

Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor, eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver dig til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå dit mål.

LinkedIn annoncering – Den direkte vej til din målgruppe

Vil du gerne have mere målrettet og kvalificeret trafik til din hjemmeside eller webshop? Med LinkedIn annoncering kan du, som virksomhed, ramme plet, når du sigter efter din målgruppe. Annoncering på LinkedIn er et godt værktøj til strategisk marketing for moderne virksomheder i dag.

Hvad kan annoncer på LinkedIn gøre for min virksomhed?

Har din virksomhed en LinkedIn profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, kan LinkedIn annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. LinkedIn så første gang dagens lys i år 2003 som en social netværksside målrettet erhvervsdrivende. I dag er platformen verdensomspændende og byder på et væld af muligheder. De fleste danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt LinkedIn til strategisk og målrettet marketing.

Vær sikker på at det få det fulde potentiale med hjælp fra et LinkedIn bureau

Dog er det langt fra alle virksomheder, der formår at udnytte platformens fulde potentiale ift. netværk, læring -og ikke mindst annoncering på LinkedIn. Med LinkedIn Ads får du gode målretningsredskaber, hvor du kan målrette dine annoncer ud fra oplysninger om geografisk placering, industri, jobtitler, jobtyper, interesser, kompetence,, uddannelse, erfaring og meget mere. 

LinkedIn annoncer – Sådan kommer du i gang

Overvejer du, hvorvidt LinkedIn annoncering er relevant for dig eller din virksomhed?

Det første, du skal overveje, er, om Linkedin er en platform, der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som eksempelvis via. Google AdsFacebook annoncering eller Instagram annoncering

Hvis din research viser, at LinkedIn annoncering er et godt match til din type virksomhed, er det bare med at komme i gang. Selve oprettelsen af en virksomhedsprofil og en annoncekonto på LinkedIn er forholdsvis brugervenligt, men ønsker du at sætte hårdt ind på LinkedIn annoncering som din primære marketing strategi, er det en god idé at få hjælp fra eksperter i LinkedIn annoncering.

Få hjælp til annoncer på LinkedIn med et LinkedIn bureau af høj klasse

Hos AWORK Webbureau har vi hjulpet mange af vores kunder til øget vækst via målrettet annoncering på LinkedIn, og det er bl.a. en af grundene til, at vi er blandt de bedste i Norden.

Fasthold din målgruppe med LinkedIn remarketing

LinkedIn remarketing er et stærkt værktøj, der bliver brugt flittigt til strategisk annoncering på LinkedIn. LinkedIn remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør, at annoncer kan blive målrettet brugere, der i forvejen har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer. Du kan således fastholde din målgruppes interesse ved fortsat at vise LinkedIn remarketing annoncer med henblik på muligt køb, afhængigt af hvilken ydelse din virksomhed ønsker at promovere.

LinkedIn lead ads – Lad kunderne komme til dig

LinkedIn Lead ads er annoncer, der er skræddersyet med henblik på at opnå flest muligt leads til din virksomhed. Annoncerne fungerer lidt som brødkrummer, hvor man tilbyder kunderne en feature som f.eks. en guide, en vejledning, et godt tilbud eller en konkurrence i bytte for kundernes kontaktoplysninger. Kunderne opfordres således til at “signe up” til eksempelvis dit nyhedsbrev. På den måde, får du mulighed for at finde vej til interesserede kunders mailflow, og dermed øge muligheden for et fremtidigt salg betydeligt.

Annoncering på LinkedIn – Fordele og ulemper

Der er mange fordele ved LinkedIn annoncering. En af de største fordele, er at LinkedIns annonceplatform er et specialiseret værktøj til at finde din målgruppe. Du kan via. LinkedIn annoncer finde frem til lige netop din målgruppe, og på den måde kan du sikre optimalt udbytte af dine annoncekroner.

Har du yderligere spørgsmål til LinkedIn annoncering, er du meget velkommen til at ringe til os på 88 37 47 88 . Du er også velkommen til at læse mere om andre annonceringsmuligheder som Facebook Ads, Instagram Ads eller Google Ads