Flyt til AWORK

Webshop der sælger

Webshoppen der kan integreres direkte til økonomisystemet Kom i gang med det samme. 

N

Vi designer indtil du godkender

N

Inkl. support, mail og webhotel

N

Webshoppen er mobilvenlig

N

Nem håndtering af moms

N

Webshoppen lever op til GDPR

N

Inkl. løbende opdateringer

N

Let administrationspanel

N

Historik & ordrestatus

Fra kr. 10.900,-

Lad os høre om dit projekt.

Kom i gang med at sælge på nettet

For at have den bedste webshop, kræver det ikke mindst at den er indbydende. Det kræver også at den er nem at håndtere i dagligdagen.

 

Let administrationspanel

Det er nemt at håndtere din webshop. Du kan oprette, redigere og fjerne alt fra sider, produkter, kategorier og meget mere.

Ajourfør dit regnskab

Vi har gjort det nemt for dig at opdatere dit regnskab lige så snart der er kommet nye ordrer i webshoppen. Dit regnskab er altid opdateret.

Nem håndtering af moms

Sælger du både indlands og udlands? Det er intet problem. Momsen er nem at håndtere i webshoppen og kan opsættes med et par klik.

Historik & ordrestatus

Hold styr på alle ordrer – både gamle og nye. Du kan se ordrehistorik og ordrestatus for alle ordrer og din kunde kan se for sine egne ordrer.

Danmarks nemmeste webshop

Webshoppen der sælger sig selv.

Vi ved at det vigtigste for dig er at håndtere dine ordrer med det samme og uden nogle hovedpiner. Håndter det hele uden noget behov for erfaring med kodning eller webshops.

Allan Hansen CTO AWORK Webbureau

Skal du have ny webshop?

Beregn prisen på din nye webshop.
Det er uforpligtende og tager under 60 sekunder

Hvorfor vælge en webshop hos AWORK?

Både jer og jeres kunder vil elske webshoppen. Nedenfor har vi samlet nogle punkter som vi mener er gode argumenter for, hvorfor I vil elske webshoppen.

Detaljeret produktvisning

Vis dine produkter med nøje detaljer. Det giver kunderne det bedste overblik.

Produktkategorier
Inddel dine produkter i kategorier så dine kunder hurtigt kan finde det rette produkt.
Tillægsprodukter
Giv dine kunder mulighed for at tilvælge et ekstra produkt til specifikke produkter. Der er utallige muligheder.
Mulighed for special tilbud
Har du lyst til at give et juletilbud? Eller vil du blot forkæle dine kunder? I webshoppen er der mange muligheder for at give tilbud. Du kan endda planlægge tilbuddene så de starter og slutter efter dit ønske.
Krydssalg på tværs af produkter
Sælg, sælg og sælg. Webshoppen giver dig rigtig mange muligheder for at vise produkter over det hele. Det er et rigtig godt værktøj til at skabe mersalg.
Top 10 mest solgte produkter
Vis dine kunder hvilke produkter der er de mest populære. Det vækker kundernes interesse og i bedste fald, deres købelyst.
Relateret produktvisninger
Kigger kunden på et bestemt produkt, jamen hvorfor så ikke vise kunden endnu flere produkter indenfor samme produktkategori? Relateret produktvisning betyder at der bliver vist flere produkter til kunden som denne måske kunne være interesseret i. Det er endnu et værktøj til mersalg.
Salgsrapporter og statistikker
Når du logger ind i webshoppen har du mulighed for at se dine salgsrapporter og statistikker med det samme. Du vælger selv hvordan du vil se dine tal og der er mange detaljerede rapporter. Det hjælper dig med at se hvor mange produkter du har solgt og meget mere.
Nyhedsbrev
Hold dine kunder til ilden og server dem med dine produkter, direkte i deres indbakke. På den måde er du hele tiden i kundernes tanker og du giver dem derfor grund til at købe i din webshop.
Lagerstyring
I webshoppen er der mulighed for at holde styr på dit lager. Det betyder at hver gang en kunde køber et af dine produkter, så er dit lager automatisk opdateret.

Der er også mulighed for at tilkoble tredjepartsprogrammer til din lagerstyring. Spørg din AWORK konsulent for mere information.

Webshoppen sælger

Vi designer webshoppen med henblik på salg og mersalg.

Håndter uden besvær

Det er super let at håndtere dine ordrer samt kunder.

Google-venlig

Webshoppen tager hensyn til Googles principper.

AWORK support

Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål.

En webshop pakket med ekspertise.

For at have den bedste webshop, kræver det ikke mindst at den er indbydende.
Det kræver også at den er nem at håndtere i dagligdagen.

Shipmondo gør det nemt for dig at håndtere din fragt og dine ordrer. Med Shipmondo kan du give din kunder fleskible leveringsmetoder og nemt oprette pakkelabels til dine ordrer. Samtidigt kan du give dine kunder personlig besked med Track & Trace.

For at modtage betalinger i din webshop, og efterfølgende få dem ind på din bankkonto, skal du have opsat en betalingsgateway. Med ePay har vi et tæt samarbejde hvor vi hurtigt kan få dig i gang med at modtage ordrer på nettet.

Webshops der holder styr på økonomien.

Udover at vores webshops allerede er opsat til Pakkelabels.dk, så er der også mulighed for fuld integration til regnskabsprogrammerne Dinero og Billy®.

Dinero regnskabsprogram

Med Dinero får I et stabilt regnskabsprogram som har nogle af landets bedste udviklere bag sig. Dinero er særdeles velegnet til selvstændige samt små og mellemstore webshops.

Pris: kr. 165 /md
Betales direkte til Dinero

Billy® regnskabsprogram

Med Billy® har I et regnskabsprogram som har været first mover i sit felt og regnskabsprogrammet er derfor også tit og ofte klar med nye spændende funktioner. Billy® er særdeles velegnet til iværksættere, samt små og mellemstore webshops.

Pris: kr. 145 /md
Betales direkte til Billy®

Skal vi tage en snak?

Vi søger et langvarigt samarbejde som er bygget på resultater.

Fortæl os om projektet og lad os tage en uforpligtende snak.

Hvad er en webshop

Kort sagt er en webshop en butik på internettet, med åbent 24 timer i døgnet, hvor der både kan købes direkte på computer, tablet og smartphone. En webshop oprettes efter formål ligesom en hjemmeside, hvilket derfor gør, at der er mange forskellige udgaver til hvert sit behov.

 

På alle webshops sælges der et produkt som f.eks. kan være en fysisk varer eller en ydelse. Når det kommer til oprettelse af en webshop kan man enten gøre det selv, eller få en professionel til at stå for oprettelsen og vedligeholdelse af webshoppen. Valget mellem disse to handler primært om dine egne færdigheder indenfor kodning og oprettelse af indhold. Fordelen ved at vælge en professionel til at stå for oprettelsen af webshoppen er at siden bliver skræddersyet efter dit behov og ønsker uden du behøver bruge tid på at oprette siden.

 

Når du har en webshop, er det muligt at benytte sig af et regnskabsprogram som også holder styr på dine handler, historik mm. Det betyder for dig at det hele bliver lagt op automatisk i regnskabsprogrammet. I dag er der en stigende tendes til at vælge den online forhandler frem for den fysiske. Dette skyldes primært at det er nemmere for forbrugeren at sidde der hjemme og bestille produktet, frem for at ned i butikken og købe et produkt. Det er desuden også muligt for online forhandlere at gøre kunderne opmærksomme på lagerstatus, hvilket gør at kunderne ikke kommer forgæves.

 

 

Hvorfor bruge en professionel webshop

En webshop er en meget billigere måde at sælge sine produkter på frem for at sælge via en fysisk butik. Udover omkostningerne ved lokalerne, løn til medarbejdere og den traditionelle markedsføring sparrer du også lageromkostninger, da du kan planlægge hvornår og hvor meget du skal købe ind. I det du sparer på diverse udgifter til den fysiske butik kan du også kan sælge dine produkter billigere og derved gøre din webshop mere attraktiv overfor kunderne.

Når du har en webshop på nettet er det også muligt at forlænge returretten på produkterne. Dette er med til at kunderne føler sig mere sikre i det de køber på din webshop.

 

Når du får et nyt sortiment ind, er det muligt at opdatere produkter og produktbeskrivelserne nemt og hurtigt. Det er derfor også nemt at opdatere lagerstatussen på de forskellige produkter. Din webshop vil være på 24/7 og det vil derfor være muligt for kunderne at købe dine varer udenfor den fysiske butiks åbningstid.

webshoppen er det også muligt at oprette et online chatsystem, hvor du kan hjælpe dine kunder. Det gør kundeservicen hurtigere og mere præcis, hvilket i sidste ende også reducere den tid du bruger på kundeservice.

 

En af de mange fordele ved at benytte sig af en webshop er at du har mulighed for at sælge globalt frem for kun at sælge lokalt. Det gør det derfor muligt at sælge dine produkter på verdensplan. Derfor vil du som forhandler også have mulighed for at få en større målgruppe end hidtil. I dag er det også muligt at kunder kan benytte sig af mange forskellige betalingsmuligheder. Det gør at dit site virker mere troværdigt overfor kunderne.

Når du har en webshop er det også muligt at annoncere på de sociale medier herunder Facebook, Instagram og LinkedIn for at gøre opmærksom på dine produkter ved brug af søgemaskiner som f.eks. Google. Her vil det også være muligt for dig at kunne målrette din markedsføring til en specifik målgruppe, som dine produkter henvender sig til. Det gør også at du ikke ”spilder” penge på en at markedsføre dig overfor kunder der ikke er relevante for dig.

 

 

Hvad er vigtigt når du opretter din webshop

Når du opretter din webshop er det vigtigt ligge vægt på brugervenligheden. Teksterne på webshoppen skal være dragende og ikke for tunge da det godt kan være med til at kunderne føler siden ikke er troværdig. Webshoppen skal være nem at administrere for dig, vise produkterne fra deres bedste side og ikke mindst kunne ajourfører dig med økonomien.

 

Produkterne skal have beskrivelser der gør kunderne mere interesseret. Det betyder at der skal stå lidt tekst så de ved hvad produktet kan, men stadig ikke så meget at brugeren føler de skal læse en mindre roman. Produktbeskrivelserne gør produkterne mere troværdige og øger kvaliteten på din webshop.

For at øge brugervenligheden er det vigtigt du vælger den rigtige platform. Hos AWORK benytter vi os primært af AWORK webshop.

 

Det er også vigtigt at i kan administrere jeres site og derfor skal jeres valg af platform have denne funktion som prioritet. En anden vigtig detalje er at siden skal være sikker. Det betyder at kunders informationer skal være sikre så hackere ikke kan finde deres oplysninger. Derfor er det en god ide at investere i et SSL certifikat. SSL certifikatet kode de indtastede data så kun du og den bruger kan se informationerne.

Da mange forbrugere i dag køber deres produkter over smartphones og tablets, er det vigtigt at webshoppen også ligger vægt på dette. Tekster, billeder og brugervenligheden skal være optimal på de forskellige enheder.

 

 

Er det økonomisk set smart at oprette en webshop

Ja det er det, da de mange omkostninger der er ved en fysisk butik ikke er der ved brug af en webshop. En webshop vil hurtigt være den billigere løsning og også nemmere, da den ikke kræver så stor vedligeholdelse som en fysisk butik.

Hvis du ender med at vælge et professionelt webbureau til at oprette din webshop, sparer du også tid.

 

Derfor er prisen for en webshop i længden langt billigere end at have en fysisk butik, da det hurtigere kommer til at tjene sig selv ind og derved dække omkostningerne ved at have en webshop.

Det er også muligt at kunne markedsføre din webshop online og den vej rundt skabe en øget awareness omkring dit produkt. Det betyder at du kan reducere dine traditionelle markedsføringsomkostninger og fokusere på online markedsføring i stedet, som i længden også vil være billigere. Grundet til dette er at du kan ligge opslag op på diverse medier gratis eller vælge at booste dine opslag til et lille beløb. Det vil også være muligt at benytte sig af SEO som ikke mindst får din side højere op på Googles søgeresultater, men også er med til at øge trafikken på din webshop.

 

Udover den økonomiske gevinst, vil det også være langt nemmere at administrere økonomisk set, da du ved brug af et regnskabsprogram vil kunne administrere så meget forskelligt ved dine salg. Dine lageromkostninger vil du også kunne formindske da dine muligheder for lagerstyring bliver bedre, da du får et overblik over salg af de forskellige produkter.

 

At få udviklet en webshop kan være et tidskrævende projekt og er mere udfordrende end de fleste tror. Der er mange komponenter der skal overvejes såsom webhosting, domæne, webdesign, brugeradfærd, corporate identity og meget mere.

 

At få udviklet en webshop, må ikke sammenlignes udviklingen af en hjemmeside, da der i webshop-udviklingen er langt flere faktorer man skal tage højde for. Bortset fra de sædvanlige overvejelser, skal du blandt andet også overveje en bedre sikkerhed, kundesupport med chat, produktbilleder og beskrivelser samt betalingsgateway og indløser-aftale skal også på plads.

 

 

Webshop-priser kan variere alt efter webbureau

En af de helt store årsager til, at man bør benytte et webbureau til udviklingen af sin webshop, er netop alle de mange faktorer som spiller ind. Det er bedst at lade eksperterne, hermed webbureauet, om det hårde arbejde. Man skal dog som virksomhedsejer være opmærksom på hvilken webshop-løsning man vælger så man også er sikker på den rette webshop-pris.

 

At få udviklet en webshop kan koste mange penge, men priserne kan også variere rigtig meget. Det kommer meget an på om man skal have udviklet integrationer til f.eks. et økonomisystem eller andre tredjeparter. Hos AWORK Webbureau er man fuldt dækket ind med sin webshop-løsning, da alt er inklusiv i webshoppen. Det gør det nemt for virksomhedsejeren, da man så ved, at man ikke skal tilkøbe ekstra moduler for at få sin webshop til at fungere ordenligt.

 

 

Integrationer kan få webshop-prisen til at stige

Ønsker man at få tilkoblet en masse integrationer til sin webshop, så skal man have for øje, at det kan få webshop-prisen til at stige. Det kan f.eks. være, at det pågælende webbureau ikke har en fragtløsning med i sin webshop-løsning, som man så skal betale en højere pris for. Hos AWORK Webbureau er der fragtløsning med i webshoppen.

 

Ønsker man at få en pris på sin webshop, så kan man benytte webshop prisberegneren som udregner pris med og uden ekstra integrationer. Det kan give en god ide om hvor meget man skal lægge for at få en god webshop.

 

 

Sådan giver prisberegneren dig prisen på din webshop

AWORKs webshop prisberegner vil blandt andet stille følgende spørgsmål:

For at vide hvilket omfang udviklingen af webshoppen er i og hvor mange produkter du har, samt hvad din målgruppe er, så spørger prisberegneren først om man er:

  • En opstartsvirksomhed
  • En mindre virksomhed
  • En mellemstor virksomhed
  • En stor virksomhed

 

Dette kan nemlig hjælpe os med at afgøre omfanget af den webshop der skal bygges.

 

Herefter spørger webshop prisberegneren om man ønsker at være ansvarlig for webhosting, support, e-mails og webmail. Man kan også vælge om AWORK Webbureau skal håndtere dette løbende.

 

Prisberegneren skal også vide om man ønsker en webshop der er kundetilpasset fra starten, eller om man ønsker en eksisterende platform. Kundetilpassede sider er væsentlig dyrere, så dette skal vælges med omtanke. På den anden side, får man en webshop der, udover at have et fuldstændig unik forside webdesign, også har unikke underside webdesigns.

 

Hvis man ønsker at have flere sprog på sin webshop tager prisberegneren også det i betragtning. Selvom det kræver mere tid og flere penge, er det bestemt det værd hvis man ønsker et globalt publikum.

 

Ekstra moduler såsom chat, bookingmodul, forum, brugerlogin osv. påvirker også webshoppens totalpris.

 

Eftersom AWORK webbureau ikke kun foretager programmering og webudvikling, men også laver online markedsføring, vil prisberegneren også spørge om man ønsker at ens webshop bliver markedsført. I dette tilfælde lader vi dig vælge mellem:

Disse markedsføringsydelser vil naturligvis tilføje yderligere omkostninger til webshop-prisen, men med AWORK Webbureau bag, så er det bestemt investeringen værd, da det kan være med til at skubbe gang i salget i din webshop.

 

 

Prisen for webshoppen, indikerer ofte kvaliteten af webshoppen

Den totale webshop-pris bør give en idé om hvad man kan forvente hvis man vil have bygget sin webshop. Husk at for at få en webshop af høj kvalitet, så kan det være en god idé at have et webbureau der kan stå for det hele: support, webhosting, e-mails m.m. – og det kan vi selvfølgelig hjælpe dig med hos AWORK Webbureau.