Slip din indre vært, interviewer eller speaker ud, og mød både dine nye og gamle kunder på en ny måde. Lej et studie hos AWORK, så hjælper vi dig med det hele, så du får det bedste udgangspunkt for dit kommende webinar eller videopræsentation.
Er det første gang, du skal afholde et webinar eller en videopræsentation? Så har vi alt det udstyr, du skulle have behov for. Afhold webinar, og lej webinarstudie hos AWORK, så sørger vi for at sætte dig ind i tingene, så du kommer godt fra start. Vi tilbyder hjælp til alt fra optagelse, redigering, klipning, markedsføring til manuskript og indhold.
Vi hjælper dig med afvikling af dit webinar eller din videopræsentation. Med vores webinarstudie gør vi det nemt for dig at fremstå professionel i forbindelse med dit kommende webinar eller videopræsentation. Studiet har allerede dannet rammerne for adskillige interne og eksterne events, så vi er eksperter i den rigtige opsætning.
Vi står klar med professionelle teknikere, som kan hjælpe med optagelse i højeste kvalitet. Vi hjælper også gerne med strukturering af indhold, medietræning samt markedsføring af dit webinar eller videopræsentation. Med vores kvalificerede hjælp, kan du lynhurtigt blive klar til dit webinar eller videopræsentation i højeste kvalitet.
I vores studie får du de bedste forudsætninger for dit webinar eller videopræsentation. Vi har opført et professionelt produktionsmiljø, som du kan leje til dit næste webinar. Afhold dit webinar eller video præsentation hos os, så er du garanteret perfekt lyd, lys og billede.
Overveje du at leje vores studie? Så kontakt os på 88 37 47 88, og hør nærmere om vores tilbud samt priser. Som udgangspunkt afholder vi webinar i tidsrummet kl. 8-16. Det er dog muligt at afholde webinar udenfor dette tidsrum.
Få et hurtigt overblik over dine omkostninger med vores prisberegner. Indtast dine behov og få en estimeret pris på få sekunder.
Bestil din nye marketingløsning via vores webshop nedenfor.
Har du spørgsmål eller brug for rådgivning? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
We always seek in-depth insight into our client’s business and industry. This ensures that we create a strong foundation that delivers results in both the short and long term.
AK Nygart har afholdt tre webinarer hos AWORK. Alle tre webinarer blev afholdt hos AK Nygart på deres kontorer i København, da det var vigtigt at oplægsholderne kunne benytte sig af forskellige rekvisitter i deres oplæg. Der blev afholdt henholdsvis et webinar om botox og filler med kosmetisk sygeplejerske Mie Hjarbæk og og to webinarer om brystforstørrelse med plastikkirug Jakob Astrup og Anders Frøkjær Ulrik.
Danske Patienter afholdte live webinar i AWORKs webinar og podcaststudie. Dette udmundede sig i relevante oplæg fra eksperter som Søren Brostrøm (Sundhedsstyrelsen), Dorthe Crüger (Region Hovedstaden) og Leif Vestergaard Pedersen (Etisk Råd), som alle reflekterede over, hvordan sundhedsvæsenet i højere grad kan måle på, og styre efter, det som er kvalitet ifølge patienterne.
Ved bestilling og booking af webinar hos AWORK hjalp vi Københavns Kommune og Center for Digitale liv med opsætning og tilmelding samt teknisk support både før, under og efter afholdelsen af webinaret. I dette tilfælde har AWORK opsat webinaret i vores interne webinar-system, så det var klar til at gå live på de givne dage, som Københavns Kommune og Center for Digital Dannelse havde booket sig ind.
Gennem dialog og forventningsafstemning fastlægger vi en pris for afholdelse af professionelle webinarer. Kontakt os allerede i dag, og få en pris på dit projekt. Vi hjælper også gerne med planlægning og teknisk afvikling af dit webinar.
I vores studie skaber vi god lyd og godt billede med få midler. Vi har lavet et studie, hvor du trygt kan lave dit webinar med udstyr, der er nemt at betjene.
Afhold dit eget webinar eller videopræsentation for dine kunder. Vi stiller op med professionelt udstyr, så du får de bedste muligheder.
Vi hjælper dig hele vejen rundt og tilbyder hjælp med alt fra professionel optagelse, klipning, redigering, markedsføring til manuskript og indhold.
Du kan også ringe til os på 88 37 47 88. Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål omkring afholdelse af webinar, video, podcast m.m.
Et webinar er et kursus, hvor du og dine kunder kan mødes på online. Det betyder, at du og dine deltagere ikke er i samme rum, men sidder på hver jeres skærm.
Når vi planlægger et webinar, udspringer det fra et marketing emne, som, vi synes, skaber værdi for dig. Vi starter med brainstorming, hvor vi drøfter alle gode idéer og vælger så at gå videre med de bedste idéer. Når vi har en klar forestilling om hvordan webinaret skal foregå, laver vi et manuskript.
For hvad er et webinar, med masser af gode input, hvis disse input ikke bliver fremstillet på den rigtige måde? Når vi har skrevet vores manuskript, træner underviseren det igennem flere gange og har også en generalprøve. Generalprøven er for forretningsdrivende og marketing interesserede ligesom dig. Dette gør, at hele webinaret trænes og tilrettes, indtil det sidder lige i skabet.
Det er helt op til dig, hvor meget AWORK er inde over dit webinar. Du kan blot leje et studie med professionel udstyr, men du kan også få hjælp til hele produktionen. Vi har tekniske eksperter til at hjælpe dig gennem hele processen inkl. planlægning, optagelse og post-produktion, hvis du ønsker dette.
Nej, det er der ikke. Fordelen ved et webinar er, at der ikke er samme begrænsning på deltagerantallet, som ved et fysisk kursus. Det medfører, at du kan få større rækkevidde, og dermed kan du nå ud til endnu flere potentielle kunder.
Et webinar kan være en stor hjælp for din virksomhed eller organisation til at holde fast i medarbejdere og kunder samt tilegne sig nye kontakter. Overordnet set kan et webinar være med til at tydeliggøre, hvad din virksomhed arbejder med. Et webinar der fortæller om jeres forretning, ydelser eller interesseområder kan supplere til at styrke kendskabet til jeres virksomhed gennem flere typer digitale platforme foruden jeres hjemmeside eller webshop. Derudover giver du mange mennesker mulighed for at interargere med dig på samme tid, uanset den geografiske placering. Det gør det nemt for deltagerne at indhente ny viden – altså den viden du besidder og er ekspert i.
Ligesom med alle andre oplæg skal du sørge for at gøre dig umage i din fremtoning, samt det du fortæller om, for at folk bliver hængende. Tag kontrollen, og lev dig ind i de emner og historier, du fortæller om i dit webinar. Du kan bl.a. arbejde med følgende:
Når du lejer et studie hos os, hjælper vi dig med at få et overblik over dit oplæg. Så er du klar til at præstere, når dit webinar går live, og optagelserne starter.
AWORK er et webbureau, der tilbyder professionel videoproduktion – også til dit webinar. For at komme i gang med et webinar er det eneste, du skal gøre, at leje et webinarstudie hos os, så står vi får al teknikken. Det eneste du selv skal sørge for, er indholdet til dit webinar.
Fordelen ved et webinar er, at du spare tid og penge, og du kan nå ud til hele verden, landet eller virksomheden med et digital oplæg. Derudover er der ikke en begrænsning på, hvor mange deltagere du kan have. Ulemperne derimod er, at du ikke møder deltagerne fysisk og mister derfor muligheden for at netværke, som vi kender det. Derudover kan du heller ikke på samme måde “nurse” eller byde på forplejning til dine deltagere, når webinaret ikke foregår fysisk.
Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres webbureau, til at designe deres hjemmeside.
At AWORK, we understand how important it is for your WordPress website to run smoothly and securely. That’s why we offer comprehensive support services that ensure that you, as a customer, can rest assured that your website is always in the best hands.
The security of your website is our priority. We implement robust security measures to protect your site from potential threats. With our monitoring and security updates, you can rest assured that your website is well protected from hacking and other security risks.
In order for your WordPress website to run smoothly and securely, it is essential that both the WordPress core, themes and plugins are updated regularly. At AWORK, we take care of all updates so you don’t have to worry. We also provide regular backups so that your website is always protected against data loss.
Our experienced team is always ready to help you with technical challenges, whether it’s page errors, slow loading, or plugin issues. We provide fast and efficient troubleshooting to keep your website online and functioning optimally.
We also offer training and guidance so that you as a customer become familiar with WordPress. That way, you can handle the day-to-day operations yourself if you wish.
AWORK can also assist with content management on your website. We help you create and update content as well as optimize your site for better visibility on search engines. This ensures that your website not only works technically, but also attracts the right visitors.
Vores priser og anerkendelser afspejler vores dedikation til kvalitet og vækst.
Få et hurtigt overblik over dine omkostninger med vores prisberegner. Indtast dine behov og få en estimeret pris på få sekunder.
Klar til at komme i gang? Gennemfør dit køb nemt og hurtigt her.
Har du spørgsmål eller brug for rådgivning? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Med AWORK som dit 360° Web- og Marketingbureau, er du og din virksomhed altid sikker på at få den bedste kvalitet.
AWORK har siden 2012 leveret hjemmesider, webshops, hosting og online markedsføring til virksomheder i Danmark og udlandet
Tlf: 88 37 47 88
![]() | Thank you for Signing Up |
![]() | Tak for din tilmelding |
Prøv vores prisberegner og få en pris på alt fra hjemmeside, webshop, SEO og annoncering.
Sjælland
Dronning Olgas Vej 2,
2000 Frederiksberg
Jylland
Ny Banegårdsgade 55,
8000 Aarhus
Du er et skridt nærmere dine seere.
Lad os give dig de bedste værktøjer. Du kan blot starte med et uforpligtende tilbud ved at udfylde formularen nedenfor.
Få styr på din online tryghed med vores eksklusive tilbudskampagne!
Gør din digitale tilstedeværelse mere robust og beskyt din platform mod potentielle trusler.
Tag det første skridt mod en sikrere online oplevelse!
Få et gratis sikkerhedstjek af din webløsning i dag!
AWORK kan hjælpe dig som rådgiver til SMV:Digital-projekter.
Vi har hjulpet mange danske SMV’er med at forøge deres online salg gennem skræddersyet rådgivning om annoncering på sociale medier og Google, søgemaskineoptimering (SEO) og mere til.
CSO & Partner, Allan Hansen, og hans team, er klar til at hjælpe med at udarbejde en ansøgning til SMV:Digital og skræddersy en plan for, hvordan et SMV:Digital-forløb kan hjælpe din virksomhed.
Udfyld formularen og vi kontakter dig.
Med mere end 10 års erfaring indenfor online markedsføring, udvikling af webløsninger, samt hjælp til support og drift, så er du sikret en partner der har den ballast der skal til for at sikre dig og din virksomhed i digitale verden.