×

    Kontakt os

    Øg din omsætning via Instagram Ads

    Uanset om I er en ambitiøs startup eller et børsnoteret selskab, så kan vi håndtere, optimere og vedligeholde jeres Instagram annoncer. Ingen er for lille og ingen er for stor.

    Matias Ørberg Kristensen
    Ads Specialist

    Matias AWORK

    Instagram Ads

    Opnå synlighed og konverteringer for din virksomhed og dine produkter

    Fokus måned

    Vi starter med en fokusmåned, hvor vi analyserer og tester jeres annoncer for at ramme den præcise målgruppe.

    Tiltræk nye kunder

    Vi hjælper jer med at målrette jeres annoncer, så jeres de tiltrækker nye kunder og følgere til jeres hjemmeside og profil.

    Skræddersyede Ads

    Vores medierådgiver skræddersyer jeres IG Ads samt tilbud på løbende, månedlig annoncering for jeres virksomhed.

    Visuel promovering

    Vi skaber det billede -og videomateriale I har brug for til annoncering via Instagram-stories og Instagram-feed.

    Kunde case

    Montara Watches

    Vi lader tallene tale

    • Mere end 200.000 eksponeringer.
    • Mere end 4.700 reaktioner.
    • 374 kommentarer og 186 delinger.
    • Opnået ROAS* på 69,75.

    *ROAS står for “Return On Ad Spend” og indikerer hvor stort afkast man opnår på en annonce.

    En unik historie

    Med et elegant og stilfuldt produkt, og et klokkeklart mål omkring storytelling, skabte vi annoncer med klare budskaber. Budskaber, der fortæller en unik historie, som publikum ikke har kunne modstå.

    Kampagnen blev et hit og vi opnåede stigninger i både annonce- og brandkendskab.

    Vi skubber jer mod succes med effektive Instagram ads

    Når du lader AWORK stå for dine Instagram annoncering, får du tid til udvikling og kunder.

     

    Vores Ads specialister dækker alt, hvad der kræves for at promovere dit brand, produkt og/eller ydelser på Instagram. 

     

    Vi hjælper dig med løbende håndtering og optimering af dine annoncer og behandler og analyserer på dine data, så vi kan forbedre dine IG Ads og øge ROAS for hver dag!

    Vi er her for dig og din virksomhed

    Skal vi hjælpe dig med annoncering på Instagram?

    Gør brug af vore prisberegner og lad os beregne prisen på dine Instagram Ads.

    Du skal blot give os få informationer om dit projekt, så giver vi dig prisen. Det er uforpligtende og tager under 60 sekunder

    Löfström webshop

    Ekponeringer på en måned

    Klik til hjemmeside på en måned

    CTR

    Kom endnu tættere på jeres kunder

    Brugerne på Instagram erk aktive! 70% af brugerne logger ind mindst én gang om dagen og deler i gennemsnit over 95 millioner billeder og videoer hver eneste dag!

     

    På Instagram lander dine annoncer i brugernes feed og Instagram stories, midt i mellem brugernes venner, bekendte og offentlige profiler. Derfor kommer du helt tæt på dine næværende og kommende kunder gennem Instagram annoncering. Fordelene ved Instagram Ads er også:

     

    • Over 75 millioner daglige brugere
    • Det er let at målrette annoncer baseret på brugernes interesser
    • Instagram Ads skaber øget trafik og flere backlinks
    • Styrket brandkendskab blandt jeres målgruppe og nye målgrupper
    • Generer også til leads og konverteringer for B2B

     

    Vil du vide mere?

    AWORK live

    Gratis Instagram Ads webinar

    Bliv inspireret til ny og bedre annoncering på Instagram ved at tilmelde dig vores gratis webinar om Instagram Ads.

     

    Vi afholder løbende webinarer om Facebook Ads, LinkedIn Ads, om digital markedsføring og andre events.

    Instagram er partner med AWORK Webbureau
    HVAD ER INSTAGRAM ADS?

    Instagram er ejet af Facebook, hvilket betyder, at du skal have en Facebook-side for at annoncere på Instagram. Du styrer defor dine Instagram Ads via Facebook Annonceadministrator.

    På Instagram kan du opsætte dine annoncer som

    • Billedeannoncer (vises i feed)
    • Videoannoncer (vises i feed)
    • Karruselannoncer
    • Annoncer i brugernes stories (kan være billeder eller video)

    Instagram har også en annoncefeature kaldet “Shopping”, hvor du kan tilkoble din webshop, tagge dine produkter på et billede eller i en storie, og lede brugerne direkte til webshoppen, hvor de kan gennemføre deres køb.

    Du behøver derfor ikke at have en Instagram profil for at annoncere på Instagram, men det kan være en god idé, da du med en virksomhedsprofil på Instagram har adgang til data om dine besøgende og mulighed for at linke til din hjemmeside.

    HVILKE TYPE VIRKSOMHEDER KAN GØRE BRUG AF INSTAGRAM ANNONCERING?

    Alle typer virksomheder kan gøre brug af Instragm annoncering. Det kræver blot at du opretter en Facebook-side, da det er gennem Facebook Annonceadministrator du opsætter dine Instagram annoncer. Derfor kan du sagten annoncere på både Instagram og Facebook samme tid.

    Da du ikke behøver en Instagram-profil for at annoncere, skal du ikke bekrymre dig om at skulle opdatere og vedligeholde en Instagram-profil, men blot have en god hjemmeside eller webshop, som du kan lede brugerne til.

    Alt efter hvilke type virksomhed du har, kan det dog være en fordel også at have en aktiv virksomhedsprofil på Instagram, hvor du kan fremvise dine produkter eller fortælle om dine services. Herigennem får du flere statistiske oplysninger om dine brugere.

    HVAD KOSTER INSTAGRAM ANNONCERING?

    Prisen på Instagram annoncering bestemmer du selv. Du vælger altså et beløb du vil bruge på dine annoncer pr. dag eller pr. periode din annonce skal køre.

    Det koster penge hver gang en bruger klikker på din annonce eller køber dit produkt via din annonce. Disse priser afhænger af udbud og efterspørgsel, hvor du lige som ved en auktion, byder på at få vist din annonce for din valgte målgruppe.

    Du vælger selv om du vil betale for pris pr. klik eller pr. visning af annoncen. Er din målgruppe meget bred, er priserne lavere, da du muligvis eksponerer annoncen for ikke-interesserede brugere. Dette kan dog i nogle tilfælde være en god idé, hvis dit mål er at blive vist hos rigtig mange brugere.

    Kontakt vores Ads Specialister på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

    HVOR LÆNGE SKAL INSTAGRAM ADS KØRE?

    Hvor længe dine Instagram Ads skal køre, afhænger af målet for dine annoncer. Ønsker du mange visninger og eksponeringer kan du eksempelvis sætte dit annonce til at køre i en måned. Er din CTR-rate lav (click-through-rate) kan det være tegn på at der er noget ved annoncen som virker mindre godt, og du bør ændre i annonce eller stoppe den.

    Der er  altså ikke noget konkret svar på hvor længe annoncer på Instagram skal være aktive, da du må holde øje dine data og lade dem tale for sig.

    Har du svært ved at overskue annoncedata eller vil du gerne have fagrlig rådgivning til Instagram annoncering, så kontakt os på på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

    GUIDE TIL INSTAGRAM ADS

    Ønsker du en guide til, hvordan du opsætter Instagram Ads? Der er mange faktore og valg at tage højde for, når du skal annoncere på Instagram.
    Du skal eksemplevis overveje hvad målet er for annonceringen:
    Er det konverteringer eller visninger, du er ude efter, og er det en bred eller snæver målgruppe du vil ramme?

    Instagram er et visuelt medie, hvor gode billede og videoer har betydning for brugernes interesse i dine annoncer. Du skal derfor også tage højde for, hvilket visuelt signal du gerne vil sende med din annoncering?

    Vores Ads Specialister hos AWORK kan guide dig igennem alle steps’ene når du skal annoncere på Instagram.

    Tag fat i os på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

    HVORFOR BRUGE INSTAGRAM ADS?

    Brugerne på Instagram har delt over 40 milliarder billeder og videoer til dato, og de deler i gennemsnit over 95 millioner billeder og videoer hver evig eneste dag.

    Brugerne på Instagram er altså meget aktive og det er en fordel for annoncøre som dig!

    Instagram annoncering er dine annoncer, som bliver vist i brugernes feed og Instagram Stories. Din annoncer eksponeres altså midt i mellem opslag og stories fra de profiler brugerne allerede følger, og med Instagrams algoritmer og gode mulighed for at målrette interesserede brugere, blender dine annoncer let ind hos brugerne. 

    Facebook ejer Instagram, hvilket betyder, at du skal have en Facebook-side for at annoncerer på Instagram, og du styrer din Instagram Ads via Facebook Annonceadministrator.

    Du behøver derfor ikke at have en Instagram profil for at annoncerer på Instagram.

    På Instagram kan du opsætte dine annoncer som

    • Billedeannoncer (vises i feed)
    • Videoannoncer (vises i feed)
    • Karruselannoncer
    • Annoncer i brugernes stories (kan være billeder eller video)

    Med Instagram Ads har du mulighed for at målrette dine annoncer ud fra de oplysninger brugerne har givet om sig selv på Instagram og Facebook og via de algoritmer, som difinerer brugernes typiske adfærd.

    Det er en stor hjælp for dig, som gerne vil annoncere på Instagram. Du får også en masse brugbar data tilbage fra dine annoncer, så du ved, hvilke del du skal fortsætte med at gøre, og hvad du måske skal ændre ved din annoncering.

     

    Instagram har også en annoncefeature kaldet “Shopping”, hvor du kan tilkoble din webshop, tagge dine produkter på et billede eller i en storie, og lede brugerne direkte til webshoppen, hvor de kan gennemfører deres køb.

     

    Der er altså rigtig mange fordele ved at annoncere på Instagram. Kontakt en at vores konsulenter på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

    HVORFOR LADE AWORK STÅ FOR MIN INSTAGRAM ANNONCERING?

    Er I nye annoncøre på Instagram eller er annonceopsætningen tidskrævende og forvirrende? Med hjælp fra AWORK kan I være sikre på, at jeres kampagner kører korrekt og skaber et positivt afkast. 

    • Du modtager et skræddersyet tilbud
    • Vi hjælper jer med at håndtere og optimere jeres annoncer
    • Vi står klar til at behandle og analysere på jeres data
    • Vi står for alt – billeder, video og tekst til dine Istagram annoncer
    • Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.
    SÅDEN OPSÆTTER VI DINE INSTAGRAM ADS

    Vi analyserer din hjemmeside/webshop samt Instagram og Facebook-side. Alt sammen med henblik på, at det er korrekt sat op i forhold til de besøgende som kommer fra Facebook. Her analyserer vi, om din webløsning er klar, til at omdanne de besøgende til kunder.

    Vi starter med en fokusmåned, hvor vi analyserer og tester annoncerne for at ramme den præcise målgruppe. Herefer vil vi fremvise en rapport med vores data for måneden. Her kommer vi ligeledes med et tilbud på den løbende, månedlige annoncering. Vi vil give jer et skræddersyet tilbud på vores Instagram annoncering efter fokusmåneden.

    Vi opretter udelukkende brugerdefinerede og skræddersyde designs og tekster til jeres Instagram side. Vi benytter os derfor ikke af nogle skabeloner.

    Det er særdeles vigtigt, at det hele er korrekt sat op og på plads inden dine Facebook annoncer bliver udviklet og aktiveret, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner. 

    Vi analyserer din målgruppe og ser hvor de mest købeklare kunder befinder sig og hvilke søgeord de benytter. I analysen kigger vi på geografi, alder, sprog samt tidsperiode som dine annoncer skal kunne ses af dine potentielle kunder.

    Vi vil sørge for at udarbejde alt nødvendigt indhold, men hvis I har jeres eget indhold, I ønsker at bruge, er det intet problem.

    Hos AWORK er du altid klar over, hvad du betaler for din Instagram annoncering. Prisen er altid den samme, og der er ingen skjulte gebyrer. Betaling til Instagram bestemmer du selv og du kan til enhver tid sætte din kampagne eller dit budget på pause.

    AWORKS kunder

    Dem har vi også hjulpet

    naturenergi er kunde hos AWORK Webbureau
    Danske Advokater er kunde hos AWORK Webbureau
    basisbank er kunde hos AWORK Webbureau
    solrød gymnasium er kunde hos AWORK Webbureau
    scalepoint er kunde hos AWORK Webbureau