Øg din omsætning via Instagram annoncering

Uanset om I er en ambitiøs startup eller et børsnoteret selskab, så kan vi håndtere, optimere og vedligeholde jeres Instagram annoncer. Ingen er for lille, og ingen er for stor.

Matias er Ads Specialist hos AWORK
Matias Kristensen
Ads Specialist

   Søgeord- og konkurrentanalyse

   Løbende optimeringsarbejde
   Vores priser er faste
   Udarbejdelse grafik, tekster og bannere
   Afrapportering hver måned

   Fast kontaktperson

Fra kr. 2.499,- /md

AWORK Webbureau - Bedste PPC firma i Danmark
Citat - AWORK Webbureau
Udmærkelse 5. februar 2021

AWORK Webbureau modtager to Clutch Awards, og manifesterer sig som Danmarks bedste PPC Management Firm

Det har vi lavet for vores kunder

Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver
resultater på den lange bane.

Annoncering via Instagram annonceplatform

Instagram er nærmest blevet et allemandseje og det betyder, at du kan målrette ret specifikt med din markedsføring.

Instagram har gjort et stort indtog i folks dagligdag og det betyder, at alle sociale lag kan påvirkes til en brugbar handling for din virksomhed via Instagram. Med annoncering på Instagram kan du nemlig ramme alle fra topdirektøren til pedellen, og så kan du indsnævre det til yderligere interessegrupper, parametre samt lokationer m.fl.

Det gør, at du her har en annonceplatform som giver dig så specifik markedsføring, at du kan følge brugernes adfærd, samt annoncekronen fra du smider den i annonceplatformen til, at den kommer ud i den anden ende som et afkast.

Matias er Ads Specialist hos AWORK
Jeg støder tit på folk som tror de benytter Instagram annoncering til fulde, men når jeg så gennemgår deres annoncering, så ser jeg at de går glip af en masse potentiale.

Det handler nemlig ikke så meget om blot at få opsat nogle kampagner og så lade dem køre - arbejdet består i større grad om det løbende vedligehold så man kan ramme en så relevant målgruppe som muligt.

Det er på den længere bane man virkelig mærker succesen med sin Instagram annoncering.
Matias Kristensen
Ads Specialist

Fokusmåned

Vi starter med en fokusmåned, hvor vi analyserer og tester jeres annoncer for at ramme den præcise målgruppe.

Tiltræk nye kunder

Vi hjælper jer med at målrette jeres annoncer, så jeres de tiltrækker nye kunder og følgere til jeres hjemmeside og profil.

Skræddersyede annoncer

Vores Ads Specialist skræddersyr jeres Instagram annoncer samt tilbud på løbende, månedlig annoncering for jeres virksomhed.

Visuel promovering

Vi skaber det billede -og videomateriale I har brug for til annoncering via Instagram-stories og Instagram-feed.

Matias er Ads Specialist hos AWORK
Jeg støder tit på folk som tror de benytter Instagram annoncering til fulde, men når jeg så gennemgår deres annoncering, så ser jeg at de går glip af en masse potentiale.

Det handler nemlig ikke så meget om blot at få opsat nogle kampagner og så lade dem køre - arbejdet består i større grad om det løbende vedligehold så man kan ramme en så relevant målgruppe som muligt.

Det er på den længere bane man virkelig mærker succesen med sin Instagram annoncering.
Matias Kristensen
Ads Specialist

Fokusmåned

Vi starter med en fokusmåned, hvor vi analyserer og tester jeres annoncer for at ramme den præcise målgruppe.

Tiltræk nye kunder

Vi hjælper jer med at målrette jeres annoncer, så jeres de tiltrækker nye kunder og følgere til jeres hjemmeside og profil.

Skræddersyede annoncer

Vores Ads Specialist skræddersyr jeres Instagram annoncer samt tilbud på løbende, månedlig annoncering for jeres virksomhed.

Visuel promovering

Vi skaber det billede -og videomateriale I har brug for til annoncering via Instagram-stories og Instagram-feed.

Citat - AWORK Webbureau

Det siger vores kunder

Anders Lodall-Staugaard, Det Gamle Bryghus
Vi kan med stort ja anbefale AWORK til andre type virksomheder ligesom os eller måske i helt andre fag. Man får en super kundeservice og man får hvad man betaler for, og prisen er fair og personalet er søde og venlige. Vi anbefaler AWORK.
Stefan Sternfoss, Sternfoss Consulting
Har været yderst tilfreds med den service jeg har fået hos AWORK. Det var nemt at planlægge hjemmesidens design og indhold med dem, og de var meget fleksible. I den efterfølgende drift, har de været hurtige til at yde support og besvare spørgsmål. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Charlotte Hamann, Coach My Life
Jeg kontaktede AWORK da jeg havde nogle udfordringer med min hjemmeside. Jeg blev mødt med en fantastisk imødekommenhed, samt en meget kompetent og serviceminded support. Jeg har kun godt at sige om AWORK, de har mine varmeste anbefalinger.

Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres foretrukne Instagram Ads bureau.

Kom endnu tættere på jeres kunder

Med et elegant og stilfuldt produkt, og et klokkeklart mål omkring storytelling, skabte vi annoncer med klare budskaber. Budskaber, der fortæller en unik historie, som publikum ikke har kunne modstå.

Kampagnen blev et hit og vi opnåede stigninger i både annonce- og brandkendskab.

   Mere end 200.000 eksponeringer
   Mere end 4.700 reaktioner
   374 kommentarer og 186 delinger
   Opnået ROAS* på 69,75

*ROAS står for “Return On Ad Spend” og indikerer hvor stort afkast man opnår på en annonce.

Sådan er processen med din Instagram Ads

Vores proces omkring Instagram er gennemtestet og afprøvet. Vi har arbejdet med Instagram Ads siden det så dagens lys i 2013. Du er dermed sikret et Instagram-bureau der har været med fra starten og som ved hvordan man får succes med annoncer på Instagram.

Opstartsprocessen

AWORKs proces trin 1

Kendskab og analyse

Første step er at stifte kendskab med jeres brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for hele jeres Instagram Ads kampagner og være startindekset.

PPC strategi

Andet step er at udarbejde en PPC strategi på baggrund af den information vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med jeres annoncer.

AWORKs proces trin 3

Kampagne og sporing

Tredje step er hvor vi opsætter sporing på jeres hjemmeside eller webshop. Det er også her vi afgør hvor trafikken skal sendes hen og hvad der skal ske med trafikken.

AWORKs proces trin 1

Kendskab og analyse

Første step er at stifte kendskab med jeres brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for hele jeres Instagram Ads kampagner og være startindekset.

PPC strategi

Andet step er at udarbejde en PPC strategi på baggrund af den information vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med jeres annoncer.

AWORKs proces trin 3

Kampagne og sporing

Tredje step er hvor vi opsætter sporing på jeres hjemmeside eller webshop. Det er også her vi afgør hvor trafikken skal sendes hen og hvad der skal ske med trafikken.

Det løbende optimeringsarbejde

Løbende optimering og justering

Dette består i optimering og justering af kampagnerne. Vi laver tragtanalyser hvor vi tester og sorterer annoncer fra. Det sikrer at vi får det bedste resultat på lang sigt.

Rapportering og servicekald

Dette er den kontinuerlige afrapportering. Vi udarbejder en rapport til jer og giver jer samtidig et telefonisk opkald hvor vi forklarer tallene i rapporten.

Vil du vide mere om Instagram Ads?

AWORK LIVE Logo

Gratis Instagram Ads webinar

Bliv inspireret til ny og bedre annoncering på Instagram ved at tilmelde dig vores gratis webinar om Facebook & Instagram Ads.

Vi afholder løbende webinarer om annoncering, sociale medier og digital markedsføring. Se med og lær noget nyt.

Matias afholder AWORK LIVE hos AWORK Webbureau
Jesper er vært på AWORK LIVE af AWORK Webbureau
AWORK Webbureau logo

Topscorer

AWORK ligger til tops på Trustpilot, Google og Facebook med en score på 4,93 ud af 5.

AWORK Webbureau mand

+400 kunder

Vi har kunder fra både indland og udland som vi hjælper hver eneste dag.

AWORK Webbureau PC

Målbart

Hos AWORK kan du se det præcise afkast af hvad du får ud af din hjemmeside.

AWORK Webbureau graf

Prisvindende

Vi har fået stor anerkendelse i form af flere priser i både Danmark og Europa.

Er du klar til at komme i gang?

Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver jer til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå jeres mål.

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere om Instagram Ads, så læs de ofte stillede spørgsmål lige nedenfor.

Instagram er ejet af Facebook, hvilket betyder, at du skal have en Facebook-side for at annoncere på Instagram. Du styrer defor dine Instagram Ads via Facebook Annonceadministrator.

På Instagram kan du opsætte dine annoncer som

  • Billedeannoncer (vises i feed)
  • Videoannoncer (vises i feed)
  • Karruselannoncer
  • Annoncer i brugernes stories (kan være billeder eller video)

Instagram har også en annoncefeature kaldet “Shopping”, hvor du kan tilkoble din webshop, tagge dine produkter på et billede eller i en storie, og lede brugerne direkte til webshoppen, hvor de kan gennemføre deres køb.

Du behøver derfor ikke at have en Instagram profil for at annoncere på Instagram, men det kan være en god idé, da du med en virksomhedsprofil på Instagram har adgang til data om dine besøgende og mulighed for at linke til din hjemmeside.

Alle typer virksomheder kan gøre brug af Instragm annoncering. Det kræver blot at du opretter en Facebook-side, da det er gennem Facebook Annonceadministrator du opsætter dine Instagram annoncer. Derfor kan du sagten annoncere på både Instagram og Facebook samme tid.

Da du ikke behøver en Instagram-profil for at annoncere, skal du ikke bekrymre dig om at skulle opdatere og vedligeholde en Instagram-profil, men blot have en god hjemmeside eller webshop, som du kan lede brugerne til.

Alt efter hvilke type virksomhed du har, kan det dog være en fordel også at have en aktiv virksomhedsprofil på Instagram, hvor du kan fremvise dine produkter eller fortælle om dine services. Herigennem får du flere statistiske oplysninger om dine brugere.

Prisen på Instagram annoncering bestemmer du selv. Du vælger altså et beløb du vil bruge på dine annoncer pr. dag eller pr. periode din annonce skal køre.

Det koster penge hver gang en bruger klikker på din annonce eller køber dit produkt via din annonce. Disse priser afhænger af udbud og efterspørgsel, hvor du lige som ved en auktion, byder på at få vist din annonce for din valgte målgruppe.

Du vælger selv om du vil betale for pris pr. klik eller pr. visning af annoncen. Er din målgruppe meget bred, er priserne lavere, da du muligvis eksponerer annoncen for ikke-interesserede brugere. Dette kan dog i nogle tilfælde være en god idé, hvis dit mål er at blive vist hos rigtig mange brugere.

Kontakt vores Ads Specialister på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

Hvor længe dine Instagram Ads skal køre, afhænger af målet for dine annoncer. Ønsker du mange visninger og eksponeringer kan du eksempelvis sætte dit annonce til at køre i en måned. Er din CTR-rate lav (click-through-rate) kan det være tegn på at der er noget ved annoncen som virker mindre godt, og du bør ændre i annonce eller stoppe den.

Der er  altså ikke noget konkret svar på hvor længe annoncer på Instagram skal være aktive, da du må holde øje dine data og lade dem tale for sig.

Har du svært ved at overskue annoncedata eller vil du gerne have fagrlig rådgivning til Instagram annoncering, så kontakt os på på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

Er I nye annoncøre på Instagram eller er annonceopsætningen tidskrævende og forvirrende? Med hjælp fra AWORK kan I være sikre på, at jeres kampagner kører korrekt og skaber et positivt afkast. 

  • Du modtager et skræddersyet tilbud
  • Vi hjælper jer med at håndtere og optimere jeres annoncer
  • Vi står klar til at behandle og analysere på jeres data
  • Vi står for alt – billeder, video og tekst til dine Istagram annoncer
  • Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.

Brugerne på Instagram har delt over 40 milliarder billeder og videoer til dato, og de deler i gennemsnit over 95 millioner billeder og videoer hver evig eneste dag.

Brugerne på Instagram er altså meget aktive og det er en fordel for annoncøre som dig!

Instagram annoncering er dine annoncer, som bliver vist i brugernes feed og Instagram Stories. Din annoncer eksponeres altså midt i mellem opslag og stories fra de profiler brugerne allerede følger, og med Instagrams algoritmer og gode mulighed for at målrette interesserede brugere, blender dine annoncer let ind hos brugerne. 

Facebook ejer Instagram, hvilket betyder, at du skal have en Facebook-side for at annoncerer på Instagram, og du styrer din Instagram Ads via Facebook Annonceadministrator.

Du behøver derfor ikke at have en Instagram profil for at annoncerer på Instagram.

På Instagram kan du opsætte dine annoncer som

  • Billedeannoncer (vises i feed)
  • Videoannoncer (vises i feed)
  • Karruselannoncer
  • Annoncer i brugernes stories (kan være billeder eller video)

Med Instagram Ads har du mulighed for at målrette dine annoncer ud fra de oplysninger brugerne har givet om sig selv på Instagram og Facebook og via de algoritmer, som difinerer brugernes typiske adfærd.

Det er en stor hjælp for dig, som gerne vil annoncere på Instagram. Du får også en masse brugbar data tilbage fra dine annoncer, så du ved, hvilke del du skal fortsætte med at gøre, og hvad du måske skal ændre ved din annoncering.

 

Instagram har også en annoncefeature kaldet “Shopping”, hvor du kan tilkoble din webshop, tagge dine produkter på et billede eller i en storie, og lede brugerne direkte til webshoppen, hvor de kan gennemfører deres køb.

 

Der er altså rigtig mange fordele ved at annoncere på Instagram. Kontakt en at vores konsulenter på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

Vi analyserer din hjemmeside/webshop samt Instagram og Facebook-side. Alt sammen med henblik på, at det er korrekt sat op i forhold til de besøgende som kommer fra Facebook. Her analyserer vi, om din webløsning er klar, til at omdanne de besøgende til kunder.

Vi starter med en fokusmåned, hvor vi analyserer og tester annoncerne for at ramme den præcise målgruppe. Herefer vil vi fremvise en rapport med vores data for måneden. Her kommer vi ligeledes med et tilbud på den løbende, månedlige annoncering. Vi vil give jer et skræddersyet tilbud på vores Instagram annoncering efter fokusmåneden.

Vi opretter udelukkende brugerdefinerede og skræddersyde designs og tekster til jeres Instagram side. Vi benytter os derfor ikke af nogle skabeloner.

Det er særdeles vigtigt, at det hele er korrekt sat op og på plads inden dine Facebook annoncer bliver udviklet og aktiveret, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner. 

Vi analyserer din målgruppe og ser hvor de mest købeklare kunder befinder sig og hvilke søgeord de benytter. I analysen kigger vi på geografi, alder, sprog samt tidsperiode som dine annoncer skal kunne ses af dine potentielle kunder.

Vi vil sørge for at udarbejde alt nødvendigt indhold, men hvis I har jeres eget indhold, I ønsker at bruge, er det intet problem.

Hos AWORK er du altid klar over, hvad du betaler for din Instagram annoncering. Prisen er altid den samme, og der er ingen skjulte gebyrer. Betaling til Instagram bestemmer du selv og du kan til enhver tid sætte din kampagne eller dit budget på pause.

Ønsker du en guide til, hvordan du opsætter Instagram Ads? Der er mange faktore og valg at tage højde for, når du skal annoncere på Instagram.
Du skal eksemplevis overveje hvad målet er for annonceringen:
Er det konverteringer eller visninger, du er ude efter, og er det en bred eller snæver målgruppe du vil ramme?

Instagram er et visuelt medie, hvor gode billede og videoer har betydning for brugernes interesse i dine annoncer. Du skal derfor også tage højde for, hvilket visuelt signal du gerne vil sende med din annoncering?

Vores Ads Specialister hos AWORK kan guide dig igennem alle steps’ene når du skal annoncere på Instagram.

Tag fat i os på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk