Vi søger kollegaer

Er dine konkurrenter først på Google?

Med AWORK SEO får du ikke kun et dedikeret marketing bureau, men målbare resultater og et skub fremad i Googles søgeresultater. Og desuden også en kontant garanti.

Kontant garanti

Stor erfaring med SEO, gør os så overbeviste om at du kommer på side 1. Ellers får du penge igen.

Rapportering

Vi sørger for at holde dig orienteret om vores arbejde, så du ved hvor du ligger på Google.

Antal kunder

Vi laver målbar SEO, så du kan se præcist hvor mange kunder du får ud af vores arbejde.

Kom i gang med det samme.

SEO der lever op til Googles principper.

Vi benytter os af metoder som Google elsker. Det omfatter bl.a. en gennemgang af konkurrence samt søgeord, afsluttet med en endelig plan for resultater.

Jeg søger en playstation | et kosttilskud | lokal tandlæge | en bog | nye fodboldstøvler | en revisor | et webbureau

Søg nu

Fokuseret SEO-arbejde

Vi arbejder ud fra en fast plan samt faste teknikker og får en stærk tillid hos Google.

Altid opdateret

Vi holder os ajour med det seneste nye fra Google og sikrer dermed kontinuerlig kvalitet.

Læseren & Google

Vi tror på at den bedste SEO både giver mening for Google, men også for læseren.

Vi bliver ved

Selvom vi når vores mål, bliver vores SEO-specialister ved med at opsøge bedre resultater.

Lokal SEO til det lokale firma.

Er dit firma synligt i gadebilledet? Og kan brugeren finde dine kontaktinfo? AWORK SEO sørger ikke mindst for at du står ud fra konkurrenten, men også at du nemt kan blive kontaktet.

Mobilvenlig SEO

Vores SEO-specialister har stor fokus på den mobilvenlige del af SEO-arbejdet.

Lokale søgninger

Vi søger for at det er let at finde jer i lokalområdet via synlige kontaktinfo.

Googles krav

Mobilvenlige sider skal loade hurtigt og vi sørger for at leve op til Google Page Speed.

Click-to-Call

Vores SEO-specialister sørger for det er nemt at kontakte dig ved at klikke på telefonnummeret.

Ping Google

Vi giver Google besked når din mobilvenlige side er opdateret og du opnår derved resultater hurtigere.

Mobile søgeord

Inden arbejdet påbegyndes, laver vi en analyse af det brugerne søger mest på, fra mobilen.

Er en placering på side 1 ikke nok?

Vil du både have en bedre placering på Google samt mere trafik og generelt større synlighed omkring dit firma? Så tag et kig på vores Trafikoptimering.

Skal vi tage en snak?

Vi søger et langvarigt samarbejde som er bygget på resultater. Fortæl os om projektet og lad os tage en uforpligtende snak.

#seo

Seneste nyheder om søgemaskineoptimering.

Hvordan virker SEO?

Bortset fra services så som udvikling af hjemmeside og online annoncer, tilbyder AWORK også SEO - et ord du tit vil støde på inden for den digitale markedsføringsindustri. Du ved at det har noget at gøre med søgemaskiner og hjemmesider, men hvad er det præcist?...

læs mere

Fordelene ved gode produktbilleder

Når vi opbygger en hjemmeside med e-handel, skal vi overveje alle de faktorer der gør den til en succes. Indkøbskurv, betalingssystemer, kundekonti og server sikkerhed, er blot nogle af dem. Selvfølgelig betyder det overordnede layout af webshoppen en del, såvel...

læs mere

Oprettelse af en Google kampagne der virker

En af de mest effektive måder at øge salget på internettet er med pay per click, også kendt som PPC. Det er en online annonceringsmodel hvor man dirigerer trafik til hjemmesider med brugen af annoncer.  For hvert klik annoncen får, skal annoncøren betale et vist beløb...

læs mere

Hvorfor er SEO relevant for mig

SEO også kendt som Search Engine Optimization er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater. På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte også kaldt for SEM Search Engine Marketing går ud på at man ved en auktion betaler sig til at komme højere op på søgeresultaterne.

 

Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst på søgeresultaterne, så det er mere relevant i forhold til hvad brugen søger efter. For at øge sin SEO placering, skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google-venlig. Undersøgelser viser at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.

 

Hvad gør at min søgemaskineoptimering bliver en succes

Når det kommer til SEO er der 3 ting at ligge vægt på teknisk SEO, Onpage SEO og Linkbuilding. Alle disse er med til at sidens brugervenlighed, tekstrelevans og så meget mere.

Størstedelen af alle søgninger sker i dag ved brug af en smartphone. Computeren bruges ikke i samme omfang som før smartphones kom til. Derfor er det utrolig vigtig at hjemmesiden er konvertible og responsiv med smartphones. Dette er også en af de tekniske forhold Google ligger vægt på. Hvor brugervenlig hjemmesiden er på smartphone-enheder., det gælder tekststørrelsen, billeder osv. Derudover omhandler den tekniske SEO også, kvaliteten af koden, billeders optimering, hjemmesidens arkitektur osv.

 

En faktorer der også tæller på hjemmesidens SEO, er hvor hurtigt siden åbner op. Det betyder at hvis siden er for langsom, vil siden have det man kalder for en høj bouncerate. Bouncerate er de brugere der klikket tilbage efter at have været inde på hjemmesiden. For at teste sidens hastighed, kan man benytte sig af diverse måleenheder, som findes ved at søge i googles søgemaskine. For at reducere tiden, gælder det om at bruge en god hjemmesidebygger og have billeder på hjemmesiden der fylder så lidt som muligt, men stadig har en god kvalitet.

 

Søgeordsanalyse er en vigtig del af SEO arbejdet på hjemmesiden. For at ranke på Google så godt som muligt, er det vigtigt at fokusere på meget få søgeord. En side skal helst kun ranke på et søgeord og derefter kan man udvælge ord der relatere sig til det udvalgte søgeord. Når man vælger søgeord, er det vigtigt at sætte sig i kundens sted, og tænke på hvilke ord kunderne søger på, i den ønskede hensigt. Her ser man ofte på informationssøgninger, navigationssøgninger og transaktionssøgninger. Informationssøgninger forekommer mere hyppigt end de andre. Ved denne søgning, søger brugere efter viden om et emne. Navigationssøgninger forekommer når man søger efter informationer man ved er der, men har glemt hvor. Transaktionssøgninger sker, når folk allerede har fundet indformationerne, og er klar til at købe, men foretager nogle anderledes løsninger og derved søger på en anden side.

 

Når det kommer til Onpage SEO gælder det om at gøre hjemmesiden google-venlig således at googles algoritmerobotter finder siden relevant. Det betyder for dig at indholdet også skal være relevant og unikt så du bliver ranket bedre. På hjemmesiden, indsættes søgeordet i sammenhængende tekster, da googles søgerobotter er i stand til at vurderer hvorledes de indsættes i sammenhængende tekster. For at gøre teksterne endnu mere relevante, skal du anvende synonymer og relevante ord indenfor området og det valgte søgeord.

For at forbrugerne ikke bouncer, er det desuden også vigtigt at sidens indhold er relevant og læseligt overfor brugerne. Det er med til at brugere ikke bouncer, altså går væk fra siden. Hvis mange brugere bouncer fra siden er det med til at hjemmesidens google søgeresultat bliver dårligt.

 

Når teksten formidles er det ikke kun vigtigt at lægge vægt på søgeord og synonymer, men også at lægge vægt på læsbarheden. Det betyder at teksten skal være nem at skimte, have læselige mellemrum og give et hurtigt svar på hvad de søger. Overskrifter skal kodes, således at de er registreret som en H1 tekst. Billeder på hjemmesiden skal have relevante URL’er og det man kalder for Alt-tags.

For at arbejde på Linkbuilding skal de forskellige undersider, have en rød tråd, der forbinder de forskellige sider med hinanden. Dertil bruges interne links. Interne links, er links du kan klikke på i teksten som henviser til en anden af dine sider. Disse links hjælper Google med at forstå siden bedre. Udgående links, er med til at skabe troværdighed. Udgående links er andre der henviser til din hjemmeside eller dig der henviser til deres hjemmeside. Det gælder om for dig at få troværdige kilder til at henvise til dit site, da det er dem der skaber de bedste Google-resultater.

 

Title og Meta descripition er det indhold der kommer til at stå på Google. Det er det indhold som skal få brugeren til at vælge dit site. Det er derfor vigtigt at det er noget indhold, der får brugeren til at ville læse mere.

Du vi også kunne øge din SEO ved at få et SSL certifikat. SSL certifikatet sikre at de informationer brugere indtaster på din side ikke bliver misbrugt af hackere. Det gøres ved at kode indholdet, og kun gøre det muligt at læse indholdet ved at have en virtuel nøgle. SSL certifikatet gør også at du i Googles øjne er en “rigtig” virksomhed. 

 

Hvorfor SEO også er relevant for dig

De fleste brugere på Google bladre ikke specielt mange gange før det går videre til den næste søgning. Det er derfor vigtigt for en virksomhed, at ligge på en relevant placering, helst på side 1. Hvis man ligger for langt nede på søgeresultaterne, kan man godt misse en masse trafik til hjemmesiden. Det betyder man misser en masse besøgende, som jo er dem man lever af.

 

I det du kommer højere op på Googles søgeresultater, gør det også at du øger dine muligheder for at få en større målgruppe, idet din hjemmeside bliver eksponeret overfor flere brugere end hidtil. Derfor kan man godt sige, at ved brug af SEO er chancerne store for at få flere kunder.

SEO er også en billig måde at markedsfører og skabe opmærksomhed omkring din virksomhed.

 

Udover det er SEO også en guideline som er med til at danne rammerne for din hjemmeside, så den bliver så brugervenlig som muligt. Hjemmesidens indhold bliver mere relevant, og siden får en rød tråd, så brugerne ved hvordan de skal navigere rundt. De mange forskellige faktorer er med til at øge din hjemmesides kvalitet, troværdighed og derved gøre den mere unik og adskille den fra dine konkurrenter. Så hvorfor ikke benytte sig af SEO?

 

Hvorfor vælge et professionelt bureau til at udarbejde min SEO

Når du arbejder med at implementere SEO på din hjemmeside er der mange tiltag du skal gøre for at SEO’en får den ønskede effekt. Derudover er der mange af tiltagene der kræver at du kender til avancerede funktioner. Derfor kan det i længden godt være du selv kan implementere få tiltag på din side, men for at det som helhed får en effekt kræver SEO også avancerede tiltag. Derfor bør du vælge et webbureau som AWORK, som har erfaring indefor området og ved hvordan vi netop skal få din side op på Googles søgeresultater.

 

SEO sørger for mere trafik og flere henvendelser via Google

Det er bevist, at brugere sjældent går længere end til 3. side på Google og, at 90 % af alle besøg på hjemmesider og webshops, fundet på Google, er fra side 1.

Der er forskellig konkurrence på forskellige søgeord. Simple søgeord som ”café Købehavn”, ”billig tømrer” mfl. er søgeord med høj konkurrence, da der er mange virksomheder som gerne vil ligge højt på disse søgeord. Det er derfor anbefalet, at du investerer i SEO for at komme højt op på Google.

 

SEO er den engelske forkortelse for Search Engine Optimization og betyder, på dansk, søgemaskineoptimering. SEO bruges bl.a. til at øge trafikken på en hjemmeside eller webshop.

Ved hjælp af tekster, blandt mange andre elementer, er det muligt at få sin hjemmeside eller webshop længere frem på Google gennem søgeord man gerne vil findes på.

F.eks. er det meget sigende at ligge højt på søgeordet “webbureau”, på Google, hvis du er et webbureau. Jo højere placering på Google, jo flere besøgende.

SEO Bureau København