Webinar

Ved at tilmelde dig vores webinar får du mulighed for at deltage i debatten og stille spørgsmål til folk, som sidder med online markedsføring på daglig basis. Hos AWORK hjælper vi dagligt over 500 virksomheder med deres markedsføring og vi ved derfor hvad der rører på sig i online-verdenen. AWORKs events er din mulighed for at trække på vores viden.

10
Emner
87
Webinar 
afholdt
BASIS
Niveau
45 m
Tid
DANSK
Sprog
Webinar

Lær at opsætte og optimere Google Ads for maksimal synlighed og konvertering.

Webinar

Lær hvordan du effektivt bruger Facebook og Instagram-annoncering til at tiltrække nye kunder.

Webinar

Lær hvordan du forbedrer din synlighed på Google med søgemaskineoptimering.

Webinar

Lær at bruge LinkedIn Ads effektivt til at nå professionelle målgrupper.

Webinar

Lær, hvordan foto og video kan forbedre din synlighed på Google.

Webinar

Få konkrete strategier til at forbedre din hjemmesides og webshops synlighed, hastighed og konvertering.

Er du klar til at tage dit næste skridt?

Lad os hjælpe dig med at realisere din vision. Kontakt os i dag, 
og lad os starte på din egen skræddersyede løsning. 
Vi er klar til at skabe noget stort sammen!

FAQs

Spørgsmål

De oftest stillede spørgsmål finder du nedenfor. Hvis ikke du finder svaret på dit spørgsmål, så er du mere end velkommen til at skrive til os i chatten eller kontakte os på anden vis.

Et webbureau er et bureau, der varetager og håndterer virksomheders, institutioners og iværksætteres interesser, indenfor alt web-baseret. Produktleveringen foregår som B2B, og internt i virksomheders web-løsninger, som webbureauer er sat i verden til, for at skabe og forbedre.

Et webinar er et online seminar hvor du møder oplægsholdere fra AWORK, og gæste oplægsholdere. Et webinar er et kursus på omkring 45 minutter og giver dig perspektiv på din forretning. Du får diverse værktøjer eller information, som hjælper dig med at optimere din forretning. Hos AWORK kalder vi et webinar for et ‘Online markedsføring webinar’, fordi vi kan hjælpe dig med at øge kundestrømmen igennem online markedsføring.

Et online markedsføring webinar afholdes på nettet, hvor du deltager direkte fra din computer, mobil eller tablet. Du kan derfor deltage hjemmefra sofaen, fra kontoret eller lige hvor det passer dig. Et webinar kræver ikke et lokale, som betyder at deltagelsen er billigere for dig – de gange det ikke er gratis at deltage.

Du modtager en invitation til webinaret fra os og når du har tilmeldt dig, modtager du et direkte link til webinaret. Selv om du ikke befinder dig i samme rum som oplægsholder, kan du stille spørgsmål direkte til oplægsholder. Stil de spørgsmål du har lyst til, uden at du skal stille dig foran alle deltagerne. Ud over at lære fra underviseren, lærer du også af spørgsmålene fra de andre deltagere, som ligesom dig har interesse for at få mere ud af deres online markedsføring.

Et webinar er effektivt for dig, der har travlt. Når webinaret slutter, har du ingen transporttid tilbage til arbejdet. Du kan fortsætte med dine arbejdsopgaver med det samme. Ligesom at du kan arbejde helt indtil webinaret starter. Med AWORK webinarer, får du de bedste undervisere direkte hjem til din sofa, på kontoret, eller lige der hvor du ønsker.

Vores webinar er til for at gøre dig klogere og give dig gode råd til hvordan du får maksimalt ud af din forretning. Det er derfor vigtigt for os, at du kan lide vores webinar og får noget ud af deltagelsen på vores webinar. Du kan derfor være med til at bestemme hvordan vores webinar skal se ud, og hvilke emner vores webinar undersøger.

Har du en god ide til hvad webinaret skal indeholde, så hører vi gerne dine forslag. Et webinar kan omhandle alt indenfor online markedsføring. Det eneste krav er at emnet også er relevant for andre. Har du et godt emne, så send os dit forslag. Vi kan ikke garantere at dit emne bliver til et webinar, men vi er rigtig glade for at høre dine forslag.

Vi ønsker hele tiden at forbedre os og være relevant for dig. Er der noget du mener vi kan gøre bedre, så henvend dig endelig til os. Dette kan både være i forhold til den måde vores webinar er opsat med billeder, den måde vi fremlægger vores pointer eller noget helt tredje. Husk at hvis der er noget der irriterer dit øje, kan det være at du både hjælper dig selv og andre med at skrive til os på smb@awork.dk

Når vi planlægger et webinar, udspringer det fra et marketing emne, som vi synes skaber værdi for dig. Vi starter med brainstorming, hvor vi drøfter alle gode idéer og vælger så at gå videre med de bedste idéer. Når vi har en klar forestilling om hvordan webinaret skal foregå, laver vi et manuskript. 

Hvad er et webinar, med masser af gode indput, hvis disse input ikke bliver fremstillet på den rigtige måde. Når vi har skrevet vores manuskript, træner underviseren det igennem flere gange og har også en generalprøve. Generalprøven er for forretningsdrivende og marketing interesserede ligesom dig. Dette gør at hele webinaret trænes og tilrettes, indtil det er lige i skabet.

Det er muligt for dig at få hjælp fra vores AWORK webinar support. Vi står klar til at hjælpe dig 30 min. inden webinaret begynder og under selve webinaret. Du kan dog selv undersøge følgende, sådan at du er godt forberedt:

  • Undersøg om der er lyd på din computer, tablet eller mobil. Står den på lydløs, så sæt den på lyd.
  • Reguler lyden, så lyden er behagelig.
  • Undersøg kontrolpanelet på computeren, om lyden kommer ud af højtalerne eller stikket til høretelefoner.

Hvis du stadig ikke har lyd, kan du prøve at logge af webinaret og prøve at logge på webinaret igen.

For at undgå at du bliver forstyrret eller miste forbindelsen under webinaret, er det også en god ide at lukke unødvendige programmer ned. Programmer såsom Facebook og e-mail kan give udfordringer.

Som udgangspunkt behøver du ikke noget ekstra udstyr, for at høre AWORK webinar. Du kan installere lyden på din pc, sådan at du synes det er passende.

Det kan dog være en fordel med høretelefoner. Høretelefoner kan optimere lyden under selve webinaret. Dertil bliver du ikke forstyrret i ligeså høj grad under webinaret, af omgivelserne rundt omkring dig.

10 minutter inden markedsføring webinaret begynder vil der være musik i lokalet her hos os, som du kan høre når du tester linket og gør dig klar til webinaret. Hvis du kan høre musikken inden webinaret, så er dette en sikkerhed for at du også kan høre webinaret, når det går i gang.

Hvert webinar vil have et fokusemne. Emnerne er altid indenfor online markedsføring, som eksempelvis kan omhandle SEO, Adwords og SoMe.

AWORK webinar fokuserer på emner som giver dig værdi, og derfor finder vi altid en spændende vinkel, som kan få dig til at undre dig, gøre dig klogere eller gøre dig nysgerrig.

Du modtager en invitation til webinaret fra AWORK via mail, op til en måned inden afholdelsen.  Alle er velkomne til at deltage i vores webinar. Modtager du ikke nyheds mails fra os, kan du altid tilmelde dig vores nyhedsbrev her, hvis du vil vide mere om online markedsføring. Så går du aldrig glip af en webinar invitation.

Når du modtager en invitation til et webinar, kan du tilmelde dig med det samme, eller inden den givne tidsfrist. Du får også en påmindelse om webinaret, sådan at du kan sikre dig, at du har tid til webinaret og er på kontoret, eller den ønskede lokation, når webinaret starter.

Langt de fleste AWORK webinar er gratis. Ønsker du at vide mere om online markedsføring, skal du blot tilmelde dig, så har du en plads. Det gode med et webinar er, at der ikke er begrænset deltagelse, så der er altid plads til dig. Vi vil dog gerne vide inden om du deltager, sådan at underviser kan forberede sig på hvor meget tid der skal sættes af til spørgsmål. 

Ind imellem vil AWORK afholde webinar, hvor det koster at deltage. Dette kan være et webinar hvor der er en specifik gæsteforelæser eller lignende. Du får altid at vide inden du tilmelder dig, hvad prisen for webinaret er.

For at du får fuldt udbytte af vores online markedsføring webinar, får du her nogle gode råd, som hjælper dig før webinaret og under selve webinaret.

Inden selve webinaret, er det vigtigt at forberede dig, sådan at du kan læne dig tilbage, nyde webinaret og få mest muligt ud af undervisningen.

Er computer, tablet eller mobil bedst til webinar

Du kan anvende alle enheder til webinaret. Webinaret tilpasser sig, sådan at du kan se alle billeder, tekster, slide og hvad der ellers bruges under webinaret, ligegyldigt brug af enhed. Du kan derfor deltage på et webinar på farten, eller lige der hvor du har lyst til.

Selv om du kan anvende alle enheder, er det en fordele at bruge en computer. En computer har som regel mere stabilt internet, hvor du ikke risikerer at en ustabil internetforbindelse, kobler dig af webinaret imens det er i gang.

Husk at sætte din computer, tablet eller mobiltelefon til strøm, så din enhed ikke går ud under webinaret. Eller sørg for at din oplader er tæt på, sådan at du kan tilslutte enheden til strøm, hvis behovet opstår.

Du kan bruge langt de fleste webbrowsere til et webinar. Eksempler af webbrowsere du kan bruge er Google Chrome, Mozilla firefox, Edge og Safari. Cookies kan skabe forstyrrelser i dit webinar. Hvis en browser du normalt bruger ikke virker, så prøv med en anden til selve webinaret.

Webinaret varer i omkring 20-40 minutter, hvor det kan være svært at huske alt hvad der bliver fortalt. Find papir og kuglepen frem, sådan at du kan tage noter. Alt efter smag, så kan du selvfølgelig også åbne et word dokument. Noterne kan både bruges til noget du finder relevant, eller noget du gerne vil stille spørgsmål til. 

Når du deltager i AWORK webinar får du også webinaret tilsendt, så du kan se det igen.

Alle har mulighed for at stille spørgsmål til et online markedsføring webinar. I modsætning til et foredrag, bliver alle hørt til et webinar. Du slipper også for at stille dig op foran mængden, og kan om formulere dit spørgsmål inden du sender det.

Under webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål direkte til oplægsholder. Du kan både stille spørgsmål hvis der er noget du ønsker uddybet, noget du ikke helt forstod eller noget helt tredje. Hvis der ikke er tid til at besvare dit spørgsmål under selve webinaret, modtager du svar fra oplægsholder dagen efter.

Under hvert webinar fortæller underviser hvornår der kan stilles spørgsmål. Som regel vil det være muligt at stille spørgsmål i de sidste 10 minutter af webinaret. Dette er valgt både for at underviser ikke bliver afbrudt under webinaret og fordi at du kan stille flere spørgsmål efter webinaret.

Du finder chat funktionen nederst til højre i selve webinar vinduet. For at det er let for underviser at svare på dit spørgsmål, anbefales at du formulerer dit spørgsmål kort og præcist.

Lær af de andre webinar deltagere

Andre deltagere har ligesom dig også mulighed for at stille spørgsmål til underviser. De andre deltagere driver en forretning ligesom dig og derfor kan du lære meget af deres spørgsmål.  Det viser sig nemlig at deltagerne tit undrer sig over de samme ting. Det kan også være at en deltager har spurgt om noget du ikke havde overvejet, men som er relevant for lige din forretning.

Boost Din Online Tryghed: Eksklusiv tilbudskampagne så du og din webløsning er tryk.

Få styr på din online tryghed med vores eksklusive tilbudskampagne!

Gør din digitale tilstedeværelse mere robust og beskyt din platform mod potentielle trusler.

Tag det første skridt mod en sikrere online oplevelse!

Få et gratis sikkerhedstjek af din webløsning i dag!

 

Tommy og Jesper møde

Få op til kr. 250.000 i rådgivning om digital markedsføring og e-handel, med SMV:Digital-puljerne

AWORK kan hjælpe dig som rådgiver til SMV:Digital-projekter.

Vi har hjulpet mange danske SMV’er med at forøge deres online salg gennem skræddersyet rådgivning om annoncering på sociale medier og Google, søgemaskineoptimering (SEO) og mere til.

CSO & Partner, Allan Hansen, og hans team, er klar til at hjælpe med at udarbejde en ansøgning til SMV:Digital og skræddersy en plan for, hvordan et SMV:Digital-forløb kan hjælpe din virksomhed.

Udfyld formularen og vi kontakter dig.

AWORK er et webbureau i København, der kan hjælpe dig med alt fra en ny hjemmeside og webshop udvikling til online markedsføring. Uanset om du skal have hjælp til Google annoncering, annoncering på Instagram, Facebook annoncering, hosting af hjemmeside eller noget helt andet, så tag endelig kontakt til os.

Vi er klar til at hjælpe dig!

Med mere end 10 års erfaring indenfor online markedsføring, udvikling af webløsninger, samt hjælp til support og drift, så er du sikret en partner der har den ballast der skal til for at sikre dig og din virksomhed i digitale verden.

Lidt kort om AWORK...

  • +2.500 leverede Ads-, SEO- & Webløsninger
  • I toppen på TrustPilot & Google Reviews
  • Dedikeret team med +20 års erfaring
  • Samarbejde på dine præmisser
  • Du får en fast kontaktperson tilknyttet
  • Ca. 2-4 ugers leveringstid på webløsninger
 
AWORK popup ikoner