Bør du tage springet fra WordPress til Shopify? En SEO-betragtning

Få succes med din online markedsføring! Vi har samlet 9 tips til at forbedre din strategi og booste din virksomheds online tilstedeværelse.
Nyt Design vs. Re-Design: Fordele ved at opdatere dit webdesign

Nyt design betyder at bygge et webdesign fra bunden til en ny hjemmeside eller webshop. Et re-design ændrer eller opdaterer et eksisterende design med det formål at forbedre brugeroplevelsen.
SÅDAN LOKKER DU KUNDERNE TIL DIN WEBSHOP

Nu hvor din WooCommerce-butik er i gang, er det tid til at begynde at promovere din WooCommerce-butik og udvide din virksomhed. Her er nogle ressourcer, der hjælper dig med at lære WooCommerce og vokse din online butik som en erfaren pro. Punkt 1: Indsaml mail-adresser via webshoppen Mere end 90% af folk, der besøger din […]
10 TING MAN SKAL TAGE HØJDE FOR, NÅR MAN VÆLGER WEBBUREAU.

#1 Hvordan ser webbureauets egen hjemmeside ud? I vores seneste blogindlæg nævnte vi, hvor vigtigt et godt webdesign er for bl.a. førstehåndsindtrykket af din virksomhed. Det samme gør sig gældende for webbureauer. De lever af at designe hjemmesider og derfor er det en selvfølge, at deres hjemmeside skal være professionel, moderne og brugervenlig. Det er vigtigt, at […]
HVORDAN SKABER JEG SYNLIGHED ONLINE?

I forlængelse af sidste uges blogindlæg “Hvorfor er det vigtigt at være synlig online” får du i denne uge 6 tips til hvordan du kan skabe den ønskede synlighed. Der er mange måder at skabe synlighed; nogle er gratis, hvis du gør det selv og koster kun tid, andre koster ikke så meget tid, men […]
HVORFOR DIN HJEMMESIDE VIGTIGERE ER MERE END ET ONLINE VISITKORT

I dag siges ens hjemmeside at være virksomhedens online visitkort, hvilket ikke er helt forkert, men en hjemmeside er så meget mere. Et visitkort er noget du afleverer til dine kunder og det bliver brugt til at skabe kontakt. Visitkort kan indenholde få detaljer om virksomheden, logo, kontakt oplysninger, adresse mm. Med en hjemmeside kan man […]
HVORDAN GØR JEG MIN HJEMMESIDE ELLER WEBSHOP SIKKER OG TROVÆRDIG?

Vidste du, at nogle browsere kan markere dit websted som usikre? Der er også designelementer, der stikker ud som advarselstegn til den besøgende, at noget ikke er helt rigtigt med din hjemmeside. Undgå almindelige fejl og opret en sikker og troværdig hjemmeside og webshop. Sørg for, at brugerne har tillid til din hjemmeside eller webshop. Det er […]
HVORDAN ØGER MAN SALG PÅ SIN WEBSHOP?

Øget online salg er det primære mål for utallige virksomheder, store og små. At øge salget via online-kanaler er lidt ligesom at lave en strike i bowling, det ser meget lettere ud end det rent faktisk er. Heldigvis er der mange måder, du kan skabe større salg via din webshop og mange af dem kan implementeres med […]
GÆSTEINDLÆG FRA DIBS: HVORFOR HAR MIN WEBSHOP BRUG FOR ET SSL CERTIFIKAT?

Derfor bør din webshop have SSL-certifikat Hvad er et SSL-certifikat? Den vigtigste del af at drive en webshop er, at kunderne skal føle sig trygge, når de foretager et køb og indtaster deres betalingsoplysninger. Og dette kan let klares ved hjælp af et SSL-certifikat. SSL står for Secure Sockets Layer, men kaldes også TLS (Transport […]
VIGTIGE TIPS TIL LANDING PAGES DU IKKE BØR GÅ GLIP AF

Inden for generering af leads, er landing pages et af de vigtigste elementer, siden de indhenter den information du har brug for til at konvertere besøgene om til leads. Som verden ser ud i dag, med en masse falsk information og svindel, er det blevet sværere for brugerne på internettet at stole på hjemmesider og udfylde formularer. […]