HVILKET SOCIALE MEDIE ER MEST OPTIMALT FOR MIG?

Alle ved, at hvis du vil have online tilstedeværelse og være en aktiv influencer, er sociale medier det rette sted at være. Men små virksomheder glemmer denne faktum, at folk fra hele verden bruger mindst 2 timer om dagen på sociale medier på udkig efter ideer, produkter og service. Hvis du er en af dem, […]
HVORDAN FÅR MAN FLERE FØLGERE PÅ SOCIALE MEDIER?

Sociale medier er en hurtig, gratis og effektiv måde at promovere din virksomhed på. Hertil er det vigtigt, at have et højt følger tal. Hvis du kun har 10 følgere, er der alligevel ikke nogen, der ser dine opslag, med mindre du benytter Facebook annoncering, LinkedIn annoncering eller Instagram annoncering. Du skal fokusere på at få kvalitets […]
HVORDAN SKABER JEG SYNLIGHED ONLINE?

I forlængelse af sidste uges blogindlæg “Hvorfor er det vigtigt at være synlig online” får du i denne uge 6 tips til hvordan du kan skabe den ønskede synlighed. Der er mange måder at skabe synlighed; nogle er gratis, hvis du gør det selv og koster kun tid, andre koster ikke så meget tid, men […]
HVORDAN ØGER MAN SALG PÅ SIN WEBSHOP?

Øget online salg er det primære mål for utallige virksomheder, store og små. At øge salget via online-kanaler er lidt ligesom at lave en strike i bowling, det ser meget lettere ud end det rent faktisk er. Heldigvis er der mange måder, du kan skabe større salg via din webshop og mange af dem kan implementeres med […]
HVORDAN VIRKER SEO?

Bortset fra services så som udvikling af hjemmeside og online annoncer, tilbyder AWORK også SEO – et ord du tit vil støde på inden for den digitale markedsføringsindustri. Du ved at det har noget at gøre med søgemaskiner og hjemmesider, men hvad er det præcist? Hvordan virker det egentlig? SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization (Søgemaskine optimering), og er […]
HVORDAN MAN SOM VIRKSOMHED BØR BRUGE HASHTAGS PÅ FACEBOOK

Hashtag er et af de mest efterspurgte elementer i social media marketing, oftest for de virksomheder, der lige har startet ud og ønsker at opnå online synlighed. Hashtag startede på X og Instagram og spredte sig til Facebook i 2013. Siden da har virksomheder brugt hashtags til at tiltrække flere kunder til deres mærke. Hvorfor skal du bruge Facebook […]
HAR DU STYR PÅ REGLERNE FOR EN FACEBOOK KONKURRENCE?

Er du tvivl om hvad du må og ikke må med din Facebook konkurrence? Må jeg opfordre Facebook-bruger til at dele konkurrenceopslaget? Må jeg sige at de skal “synes godt om” vores billede, for at de kan vinde? Må jeg skrive at konkurrencen først slutter ved 10.000 “likes” eller lignende? Der er mange spørgsmål som […]
FORDELE VED MARKEDSFØRING PÅ DE SOCIALE MEDIER

De sociale medier er konstant tilstede i vores liv, indarbejdet i simple hverdagsaktiviteter, såsom at spise, køre i bus osv. Det er en platform hvor du frit kan udtrykke dig og komme i kontakt med andre hvor som helst. De sociale medier udvikles i et hastigt tempo dag for dag. Det er ikke svært at […]
HVILKE SOCIALE MEDIER SKAL DU ANNONCERE PÅ?

De sociale medier har igen og igen bevist sig som værende virkelig effektive når det kommer til online annoncer. Du når ud til det rigtige publikum, engagerer dig med dem på et mere personligt niveau, og meget mere. Mange digitale markedsføringsbureauer har set det blomstre og det er derfor mange af dem tilbyder denne service. […]
ANNONCETENDENSER FRA 2017, SOM DU HØJST SANDSYNLIGT OGSÅ VIL SE I 2018

Hvis der er noget der er konstant hvad angår tendenser på internettet, så er det at de hele tiden ændrer sig. Folks smag ændrer sig, og det der virker i år, gør ikke nødvendigvis næste år. Denne vekseltilstand i tendenserne er grunden til at flere virksomheder oplever at det er svært at markedsføre sig selv […]