HVILKET SOCIALE MEDIE ER MEST OPTIMALT FOR MIG?

Hvilket sociale medier er mest optimalt for mig?

Alle ved, at hvis du vil have online tilstedeværelse og være en aktiv influencer, er sociale medier det rette sted at være. Men små virksomheder glemmer denne faktum, at folk fra hele verden bruger mindst 2 timer om dagen på sociale medier på udkig efter ideer, produkter og service. Hvis du er en af dem, […]

HVORDAN FÅR MAN FLERE FØLGERE PÅ SOCIALE MEDIER?

awork blogpost billede 4

Sociale medier er en hurtig, gratis og effektiv måde at promovere din virksomhed på. Hertil er det vigtigt, at have et højt følger tal. Hvis du kun har 10 følgere, er der alligevel ikke nogen, der ser dine opslag, med mindre du benytter Facebook annoncering, LinkedIn annoncering eller Instagram annoncering. Du skal fokusere på at få kvalitets […]

HVORDAN SKABER JEG SYNLIGHED ONLINE?

awork blogpost billede 3

I forlængelse af sidste uges blogindlæg “Hvorfor er det vigtigt at være synlig online” får du i denne uge 6 tips til hvordan du kan skabe den ønskede synlighed. Der er mange måder at skabe synlighed; nogle er gratis, hvis du gør det selv og koster kun tid, andre koster ikke så meget tid, men […]

HVORDAN ØGER MAN SALG PÅ SIN WEBSHOP?

Hvordan øger man salg på sin webshop?

Øget online salg er det primære mål for utallige virksomheder, store og små. At øge salget via online-kanaler er lidt ligesom at lave en strike i bowling, det ser meget lettere ud end det rent faktisk er. Heldigvis er der mange måder, du kan skabe større salg via din webshop og mange af dem kan implementeres med […]

HVORDAN VIRKER SEO?

Hvordan virker SEO?

Bortset fra services så som udvikling af hjemmeside og online annoncer, tilbyder AWORK også SEO – et ord du tit vil støde på inden for den digitale markedsføringsindustri. Du ved at det har noget at gøre med søgemaskiner og hjemmesider, men hvad er det præcist? Hvordan virker det egentlig? SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization (Søgemaskine optimering), og er […]

HVORDAN MAN SOM VIRKSOMHED BØR BRUGE HASHTAGS PÅ FACEBOOK

Hvordan man som virksomhed bør bruge hashtags på Facebook

Hashtag er et af de mest efterspurgte elementer i social media marketing, oftest for de virksomheder, der lige har startet ud og ønsker at opnå online synlighed. Hashtag startede på X og Instagram og spredte sig til Facebook i 2013. Siden da har virksomheder brugt hashtags til at tiltrække flere kunder til deres mærke. Hvorfor skal du bruge Facebook […]

HAR DU STYR PÅ REGLERNE FOR EN FACEBOOK KONKURRENCE?

awork blogpost billede 15

Er du tvivl om hvad du må og ikke må med din Facebook konkurrence? Må jeg opfordre Facebook-bruger til at dele konkurrenceopslaget? Må jeg sige at de skal “synes godt om” vores billede, for at de kan vinde? Må jeg skrive at konkurrencen først slutter ved 10.000 “likes” eller lignende? Der er mange spørgsmål som […]

FORDELE VED MARKEDSFØRING PÅ DE SOCIALE MEDIER

awork blogpost billede 11

De sociale medier er konstant tilstede i vores liv, indarbejdet i simple hverdagsaktiviteter, såsom at spise, køre i bus osv. Det er en platform hvor du frit kan udtrykke dig og komme i kontakt med andre hvor som helst. De sociale medier udvikles i et hastigt tempo dag for dag. Det er ikke svært at […]

HVILKE SOCIALE MEDIER SKAL DU ANNONCERE PÅ?

Hvilke sociale medier skal du annoncere på?

De sociale medier har igen og igen bevist sig som værende virkelig effektive når det kommer til online annoncer. Du når ud til det rigtige publikum, engagerer dig med dem på et mere personligt niveau, og meget mere. Mange digitale markedsføringsbureauer har set det blomstre og det er derfor mange af dem tilbyder denne service. […]

ANNONCETENDENSER FRA 2017, SOM DU HØJST SANDSYNLIGT OGSÅ VIL SE I 2018

awork blogpost billede 17

Hvis der er noget der er konstant hvad angår tendenser på internettet, så er det at de hele tiden ændrer sig. Folks smag ændrer sig, og det der virker i år, gør ikke nødvendigvis næste år. Denne vekseltilstand i tendenserne er grunden til at flere virksomheder oplever at det er svært at markedsføre sig selv […]

Boost Din Online Tryghed: Eksklusiv tilbudskampagne så du og din webløsning er tryk.

Få styr på din online tryghed med vores eksklusive tilbudskampagne!

Gør din digitale tilstedeværelse mere robust og beskyt din platform mod potentielle trusler.

Tag det første skridt mod en sikrere online oplevelse!

Få et gratis sikkerhedstjek af din webløsning i dag!

 

Tommy og Jesper møde

Få op til kr. 250.000 i rådgivning om digital markedsføring og e-handel, med SMV:Digital-puljerne

AWORK kan hjælpe dig som rådgiver til SMV:Digital-projekter.

Vi har hjulpet mange danske SMV’er med at forøge deres online salg gennem skræddersyet rådgivning om annoncering på sociale medier og Google, søgemaskineoptimering (SEO) og mere til.

CSO & Partner, Allan Hansen, og hans team, er klar til at hjælpe med at udarbejde en ansøgning til SMV:Digital og skræddersy en plan for, hvordan et SMV:Digital-forløb kan hjælpe din virksomhed.

Udfyld formularen og vi kontakter dig.

AWORK er et webbureau i København, der kan hjælpe dig med alt fra en ny hjemmeside og webshop udvikling til online markedsføring. Uanset om du skal have hjælp til Google annoncering, annoncering på Instagram, Facebook annoncering, hosting af hjemmeside eller noget helt andet, så tag endelig kontakt til os.

Vi er klar til at hjælpe dig!

Med mere end 10 års erfaring indenfor online markedsføring, udvikling af webløsninger, samt hjælp til support og drift, så er du sikret en partner der har den ballast der skal til for at sikre dig og din virksomhed i digitale verden.

Lidt kort om AWORK...

  • +2.500 leverede Ads-, SEO- & Webløsninger
  • I toppen på TrustPilot & Google Reviews
  • Dedikeret team med +20 års erfaring
  • Samarbejde på dine præmisser
  • Du får en fast kontaktperson tilknyttet
  • Ca. 2-4 ugers leveringstid på webløsninger
 
AWORK popup ikoner