HVORFOR DU BØR BRUGE GOOGLE SHOPPING

Har du problemer med at få flere personer ind på din online butik? Ikke nok købere? Måske du ikke har registreret dig hos Google Shopping endnu. Flere og flere virksomhedsejere bruger det til at forbedre deres salg, og deres forretning generelt. Men først, hvad er det egentlig? Det er en service leveret af Google som i […]
HVORDAN FÅR JEG MEST UD AF GOOGLE ADS, FACEBOOK, LINKEDIN OG INSTAGRAM ANNONCERING?

Online Annoncering er hurtigt blevet den primære reklameplatform for alle slags virksomheder. I 2017 steg brugen af Google Ads med 10,4%. Det fremgår af Google Economic Impact Report, at for hver dollar en virksomhed bruger får de to igen. Inden for de næste par år kan onlineannoncering overstige alle andre former for reklamering. På grund […]
HVILKET SOCIALE MEDIE ER MEST OPTIMALT FOR MIG?

Alle ved, at hvis du vil have online tilstedeværelse og være en aktiv influencer, er sociale medier det rette sted at være. Men små virksomheder glemmer denne faktum, at folk fra hele verden bruger mindst 2 timer om dagen på sociale medier på udkig efter ideer, produkter og service. Hvis du er en af dem, […]
HVORDAN FÅR MAN FLERE FØLGERE PÅ SOCIALE MEDIER?

Sociale medier er en hurtig, gratis og effektiv måde at promovere din virksomhed på. Hertil er det vigtigt, at have et højt følger tal. Hvis du kun har 10 følgere, er der alligevel ikke nogen, der ser dine opslag, med mindre du benytter Facebook annoncering, LinkedIn annoncering eller Instagram annoncering. Du skal fokusere på at få kvalitets […]
HVORDAN SKABER JEG SYNLIGHED ONLINE?

I forlængelse af sidste uges blogindlæg “Hvorfor er det vigtigt at være synlig online” får du i denne uge 6 tips til hvordan du kan skabe den ønskede synlighed. Der er mange måder at skabe synlighed; nogle er gratis, hvis du gør det selv og koster kun tid, andre koster ikke så meget tid, men […]
HVORDAN VIRKER SEO?

Bortset fra services så som udvikling af hjemmeside og online annoncer, tilbyder AWORK også SEO – et ord du tit vil støde på inden for den digitale markedsføringsindustri. Du ved at det har noget at gøre med søgemaskiner og hjemmesider, men hvad er det præcist? Hvordan virker det egentlig? SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization (Søgemaskine optimering), og er […]
HVAD ER LINKEDIN ANNONCERING?

LinkedIn-annonceringsplatform giver dig mulighed for at nå højt målrettede grupper af fagfolk med din kunde meddelelse. LinkedIn har vist sig at være en stærk platform for over 500 millioner professionelle på udkig efter netværk og afdække nye karrieremuligheder. For marketingfolk, der ønsker at udnytte det, LinkedIn har at byde på, bør de se på LinkedIn-annoncering, ikke […]
HVAD ER LINKEDINS SOCIAL SELLING INDEX OG HVORDAN KAN DU BRUGE DET?

Social Selling Index eller SSI er et værktøj, der måler din evne til at sælge et mærke eller produkt via sociale medier. At vide mere om SSI giver dig mulighed for at blive en bedre marketingmedarbejder og sælger og observere, hvor heldig du er med engagement. Jo bedre din SSI er, desto mere vil du kunne […]
HAR DU STYR PÅ REGLERNE FOR EN FACEBOOK KONKURRENCE?

Er du tvivl om hvad du må og ikke må med din Facebook konkurrence? Må jeg opfordre Facebook-bruger til at dele konkurrenceopslaget? Må jeg sige at de skal “synes godt om” vores billede, for at de kan vinde? Må jeg skrive at konkurrencen først slutter ved 10.000 “likes” eller lignende? Der er mange spørgsmål som […]
DERFOR SKAL DU BENYTTE DIG AF LINKEDIN ANNONCERING

Linkedin er en populær platform for mange professionelle, såsom virksomhedsejere, direktører og ledere. Som en ny virksomhed er det det perfekte sted at markedsføre sine produkter eller services til andre virksomheder, eller få opmærksomhed omkring sit brand. Selvfølgelig er det ikke nok bare at oprette en konto på LinkedIn, ikke på lang sigt i hvert […]