Facebook Ads

Marketing

Ved at vælge AWORK A/S som din Facebook Ads specialist, får du en dedikeret partner, der er engageret i at hjælpe din virksomhed med at vokse og nå sine mål gennem målrettet og effektiv annoncering.

Lad os tage din Facebook annoncering til nye højder sammen.

facebook marketing partner
awork-Facebook-Certified-Buying-Professional
AWORK er Meta Business Partner. Det betyder, at vi kan hjælpe dig med alt inden for Facebook annoncering og Instagram annoncering. Skal du have hjælp til Facebook Ads eller Instagram Ads, så tag endelig kontakt til os

Øg dit engagement og trafik med Facebook annoncering

Facebook er det største sociale medie i verden, hvilket betyder, at din målgruppe helt sikkert også er at finde på Facebook. Hos AWORK er vi eksperter i Facebook annoncer/Facebook Ads, og med vores hjælp til annoncering på Facebook øger du engagement, trafik og konverteringer til din hjemmeside

Din Facebook annoncering

Her kan du læse lidt om hvad der er med i vores Facebook annoncer som standard. Vores Facebook annoncer er dog ikke kun begrænset til dette. Tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog om annoncering på Facebook.

Facebook har mere end 2,8 milliarder brugere verden over, og netop derfor er Facebook annoncering et godt sted at starte, hvis du vil øge synlighed og kendskab til din virksomhed. Vores Facebook Ads specialister kender til alt det tekniske bag Facebook annoncering og opslag. Derfor ved de også, hvordan du fanger din målgruppe via annoncer på Facebook. Gennem Facebook annoncering sørger vi for, at du er i top of mind hos dine (potentielle) kunder.

Som noget helt unikt, får du tilknyttet hos os som Facebook marketing bureau en fast Facebook Ads specialist, som hjælper dig med at maksimere outputtet af dine Facebook annoncer. Vores specialister sikrer sig, at du ikke smider penge “ud ad vinduet” eller bruger dem forkert, når du lader os hjælpe dig med annoncering på Facebook. Facebook Ads specialisten hjælper dig med alt fra opsætning af Facebook annoncer, til tekstforfatning og overvågning af din annoncering på Facebook.

Vi hjælper dig med at målrette dine annoncer, så annoncerne rammer de helt rigtige brugere, som er interreseret i dit produkt. Med Facebook Ads kan du indsnævre din målgruppe, så du ikke spilder tid og penge på dem, som alligevel ikke klikker og konverterer. Vi opsætter også Facebook remarketing flow, som automatisk følger op på dine besøgende, og påvirker dem, indtil de er klar til at foretage en handel.

Vores Facebook Ads specialist udarbejder sammen med dig en strategi og contentplan for dine annoncer på Facebook. Vi sørger for, at du kommer godt fra start, og vi skaber klare målsætninger for din online tilstedeværelse. Med den rigtige strategi skaber vi awareness, flere besøgende og salg til din virksomhed.

Dit content er altafgørende for, hvordan dit organiske og betalte indhold performer på Facebook. Vores Facebook Ads specialister udarbejder derfor alt indhold for dig. Derudover skriver vi teksterne til dine annoncer på Facebook. Vi kvalitetsikrer din annoncering på Facebook, og vi skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe.

Visuelt indhold virker, da det fanger brugernes opmærksomhed og engagement. Det kan derfor betale sig at skyde nogle penge efter gode billeder og videoer til dine annoncer. Vi tilbyder hjælp til billede- og videoproduktion. Vores professionelle team står altid klar, til at producere det visuelle indhold til dig.

Prøv vores prisberegner

Få et hurtigt overblik over dine omkostninger med vores prisberegner. Indtast dine behov og få en estimeret pris på få sekunder.

Bestil marketing nu

Bestil din nye marketingløsning via vores webshop nedenfor.

Se priser

Hør mere

Har du spørgsmål eller brug for rådgivning? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Vores cases

Se hvordan vi har skabt succesfuld markedsføring for andre - Er du klar til din egen?

Vi søger altid en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og branche. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt fundament, som giver resultater på både kort og lang sigt

Proces

Sådan kommer vi i mål med dine Facebook kampagner og annoncer

Vi har siden 2012 arbejdet med Facebook Ads. Du er dermed sikret et Facebook marketing bureau med kæmpe know-how. I AWORK ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater gennem målrettet og skarp annoncering på Facebook.

01

Kendskab og analyse​

Første skridt er at stifte kendskab med dit brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for dine Facebook Ads kampagner og være startindekset.
Derefter udarbejder vi din strategi og content-plan på baggrund af den information, vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med dine annoncer.

02

Content udarbejdelse​

Vi udarbejder content for dig og skriver teksterne til dine annoncer. Vi kvalitetsikrer dine annoncer og skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe. Vi bruger gerne visuelt materiale i vores annoncer. Det kan både være videoer og billeder, der fanger brugeren.

03

Resultater og mål​

Vi har nu annonceret for dig, og resultaterne og målingerne giver effekt. Nu kigger vi på, om vi skal lave nye annoncer eller optimere eksisterende ydeligere. Med i annonceprisen får du også en månedlig rapport, hvor vi rapporterer om brug af annoncekroner, resultater og udvikling.

FAQs

Spørgsmål til Facebook Annoncering

De oftest stillede spørgsmål finder du nedenfor. Hvis ikke du finder svaret på dit spørgsmål, så er du mere end velkommen til at skrive til os i chatten eller kontakte os på anden vis. ​

En af fordelene ved annoncering på Facebook er, at man – ligesom med annoncer på Instagram – kan opsætte annoncer med specifikke målgruppeindstillinger. Facebook giver dig mulighed for at segmentere din målgruppe ud fra geografi, demografi, interesser, adfærd og meget andet. Det betyder også, at du let kan indsnævre din målgruppe, så dine annoncer bliver eksponeret for din specifikke målgruppe, og dermed får du størst værdi for dine annoncekroner.

Facebook annoncering giver din virksomhed utallige fordele. Hvis du ønsker at dominere dit marked, har vi anført de fordele ved annoncering på Facebook, som er afgørende for din virksomheds succes.

  • Du kan nå millioner af kunder inden for meget kort tid
  • Din hjemmeside/webshop vil tiltrække konstant strøm af organisk trafik
  • Du vil være i konstant kontakt med dine kunder/slutbrugere
  • Du opnår en bedre forståelse af dine kunders præferencer
  • Du vil nyde godt af forbedret brand-synlighed
  • Dataindsigt til udvikling og effektivisering af markedsføringsstrategier
  • Effektiv promovering af generelle- og sæsonbetonede tilbud
  • Tiltrækning af nye kunder, forbedret brandloyalitet og øget omsætning

Vi tilbyder omfattende Facebook annoncering!

Vi tager os af alt. Det eneste, du skal gøre, er blot at give os de nødvendige oplysninger om din virksomhed, hvad du gerne vil opnå med Facebook Ads, og hvilken type annoncering du ønsker. Vi udarbejder selvfølgelig en strategi i fællesskab. Så du behøver ikke at have alle svarene klar med det samme.

Skil dig ud fra mængden med hjælp fra AWORK

Når du erhverver dig AWORKs Facebook annonceringsløsning, vil vores eksperter opsætte en ny Facebook-konto til dit brand i Facebook, med mindre du allerede har en. Vi vil designe dine annoncer således, at dit brand skiller sig ud af mængden. Din profil vil blive promoveret, til lige nøjagtigt den målgruppe du ønsker. Desuden omfatter AWORKs Facebook annoncering også opbygning af Facebook-følgere.

Vi tilbyder også fotografering og udarbejdelse af videomateriale til dine Facebook Ads, så du ikke skal tage produktbilleder eller skyde annonceringsvideoer.

Hvorfor er Facebook annoncering en uundværlig ingrediens i din virksomheds marketingsstrategi? Hvorfor har Facebook annoncering så stor betydning for din virksomhed?

Statistikken taler for sig selv

Se nedenfor:

  • Der er 1,3 milliarder aktive månedlige brugere på Facebook
  • Omkring 800 millioner mennesker logger på Facebook dagligt
  • Ca. 20% årlig stigning i medlemmerne på Facebook
  • 300 millioner billeder uploades dagligt
  • Facebook-brugere bruger i gennemsnit 20 minutter dagligt på Facebook
  • Facebook giver adgang til folk fra alle aldersgrupper
  • Du kan interagere med dine slutbrugere via Facebook Messenger og kommentarer
  • Du kan nå dine kunder på over 70 sprog

Alle disse tal har en betydelig markedsføringsværdi for dit brand. Med andre ord så har Facebook magt til at sætte dit brand lige for næsen af publikum – og det er det, som betyder mest for din virksomhed. Facebook er altså en af de hurtigste måder at nå din målgruppe på.

Vi analyserer din hjemmeside/webshop samt Facebook-side – alt sammen med henblik på at det er korrekt sat op i forhold til de besøgende, som kommer fra Facebook. Her analyserer vi, om din webløsning er klar til at omdanne de besøgende til kunder.

Korrekt opsætning af annoncer

Det er særdeles vigtigt, at det hele er korrekt sat op og på plads, inden dine Facebook annoncer bliver udviklet og aktiveret, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner. Vi analyserer på følgende:

  • Produkt og/eller budskaber, som der skal annonceres omkring
  • Landingpage: den side dine annoncer henviser til
  • Funktionerne og designet på din hjemmeside/webshop.
  • Om din hjemmeside/webshop er opdateret iht. Facebooks principper
Vores analysearbejde er din gevinst

Vi analyserer derudover din målgruppe, og vi ser efter, hvor de mest købeklare kunder befinder sig, og hvilke søgeord de benytter.

I analysen af din målgruppe kigger vi på geografi, alder, sprog, samt tidsperiode som dine annoncer skal kunne ses af dine potentielle kunder.

Ud fra vores analyse får vi et godt indblik i, hvordan vi skal udforme dine annoncer. Vi ved hermed, hvordan vi skal fremvise dit budskab på en professionel måde, som vækker købelyst hos brugeren. I korte træk gør vi følgende:

  • Analyse af din målgruppe og dennes interesser
  • Analyse af søgeord, annoncer og kampagner
  • Analyse af konkurrenter
  • Analyse af hvad dine potentielle kunder søger på
Et tæt samarbejde skaber de bedste annoncer

Efter vores analyse påbegynder vi selve udvikling af annoncerne. Annoncerne og kampagnerne bliver udviklet af AWORKs Facebook-specialister i samarbejde med AWORKs tekstforfattere.

Samspillet mellem vores AdWords specialister og tekstforfattere sikrer, at dine annoncer fremstår så flotte og velformulerede som muligt. Vi har mange års erfaring med hvilke virkemidler, som fanger brugernes interesse ved annoncering.

Løbende optimering og justering af dine annoncer

Vi optimerer løbende dine annoncer, kampagner og søgeord for at forbedre konverteringsraten fra Facebook Ads. Vi installerer konverteringscripts på din hjemmeside/webshop, så du kan se præcis hvor mange annoncekroner, du betaler, for hver kunde du erhverver.

Du vil desuden også kunne se, præcis hvilke annoncer der giver dig flest klik og flest henvendelser. Du vil så kunne se dit ROI (Return On Investment) – altså hvor meget du får ud af dine annoncekroner. Vi opsætter også retargeting, hvilket betyder, at brugere, som har været inde og besøge din hjemmeside/webshop, vil få vist annoncer fra dig, når de besøger andre sider på nettet. Dette er en oplagt mulighed for at fange en kunde, som du måske ville have mistet, hvis du ikke havde benyttet dig af Facebook Ads.

  • Løbende optimering og vedligeholdelse
  • Opsætning af konverteringsscripts
  • Opsætning af Facebook Retargeting

Facebook annoncering – Øg dit engagement og trafik

Vil du gerne have mere målrettet og kvalificeret trafik til din hjemmeside? Med Facebook annoncering kan du, som virksomhed, ramme plet, når du sigter efter din målgruppe. Facebook er det største sociale medie i verden, hvilket betyder, at din målgruppe helt sikker også et at finde på Facebook.

Fordi Facebook er så stort et medie, er det også vigtigt du skiller dig ud fra mængden for at fange din målgruppe. Vi kan hjælpe dig med netop dette! Hos AWORK tilbyder vi Facebook annoncering, som er skræddersyet til dit behov for annoncering. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: + 45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Hvad kan Facebook annoncering gøre for min virksomhed?

Har din virksomhed en Facebook profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, så kan Facebook annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. Facebook blev til i 2004 af Mark Zuckerberg, og var oprindeligt tænkt som et netværksmedie for studerende på Harvard University. Inden længe tog Facebook fart og spredte sig ikke kun til universiteter i USA, men resten af verden. I 2017 rundede Facebook to milliarder brugere, der er månedligt aktive. Hermed er Facebook også markant større end andre sociale medier. Stort set alle danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt Facebook Ads til strategisk og målrettet marketing. Med Facebook Ads kan du målrette dine annoncer mod bestemte målgrupper, eller folk der allerede har interageret med udvalgte sider på din hjemmeside. Med remarketing målretter du annoncerne til de Facebook-brugere, der er mest klar til at lave et køb. 

Facebook annoncer – Sådan kommer du i gang

Overvejer du, hvorvidt Facebook annoncering er relevant for dig eller din virksomhed? Det første du skal overveje er, om Facebook er en platform der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som eksempelvis ved hjælp af annoncer på Googleannoncer på Instagram eller annoncer på LinkedIn.

Har din virksomhed en Facebook profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, så kan Facebook annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. Facebook blev til i 2004 af Mark Zuckerberg, og var oprindeligt tænkt som et netværksmedie for studerende på Harvard University. Inden længe tog Facebook fart og spredte sig ikke kun til universiteter i USA, men resten af verden. I 2017 rundede Facebook to milliarder brugere, der er månedligt aktive. Hermed er Facebook også markant større end andre sociale medier. Stort set alle danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt Facebook Ads til strategisk og målrettet marketing. Med Facebook Ads kan du målrette dine annoncer mod bestemte målgrupper, eller folk der allerede har interageret med udvalgte sider på din hjemmeside. Med remarketing målretter du annoncerne til de Facebook-brugere, der er mest klar til at lave et køb. 

Facebook remarketing er et stærkt værktøj, der bliver flittigt brugt til strategisk annoncering på Facebook. Facebook remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør at annoncer kan blive målrettet brugere, der har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer. Du kan således fastholde din målgruppes interesse, ved fortsat at vise Facebook remarketing annoncer, med henblik på muligt køb, afhængigt af hvilken ydelse din virksomhed ønsker at promovere.

Sidder du stadig tilbage med spørgsmålet: Hvorfor skal jeg bruge remarketing? Så få svaret i vores blog, hvor vi giver vores input, til hvorfor du skal benytte dig af Facebook remarketing og Google Ads remarketing som en del af din online markedsføring. 

Fordel: Målrettet annoncering på Facebook kan hjælpe dig med at gøre et nyt publikum opmærksom på din virksomhed. Ved at bruge dataene på Facebook kan du målrette dine annoncer til potentielle kunder, der ville være interesserede i din virksomhed baseret på deres interesser, køn eller endda placering. Denne strategi kan hjælpe dig med at få de kunder, du ønsker, på en mere struktureret måde.

Ulempe: Omkostningerne kan stige. Efterhånden som Facebook-annoncering er blevet bedre, er den ligeledes også begyndt at stige i omkostninger. Hvis du derfor har et begrænset marketingbudget, skal man enten være meget specifik eller kreativ, da det ellers kan det blive svært at bruge Facebook-annoncering til din virksomhed på regelmæssig basis.

Fordel: Bredere rækkevidde. Med så mange brugere der er på Facebook kan du nå ud til flere mennesker og få flere følgere samt kunder på ét sted.

Ulempe: Du når kun Facebook-brugere. På den anden side, hvis du ønsker at nå ud til brugere uden for Facebook, så kan Facebook-annoncering ikke tilbyde dig den mulighed.

Fordel: Flere muligheder. Facebooks annonceringsplatform har udviklet sig gennem årene. Nu kan brugere vælge at gennemføre én eller flere marketingkampagner eller annoncer. Derudover optimerer platformen din annonce til at bruge den bedst ydende, så du får værdifuld information om, hvilken type annonceringsindhold der virker, og hvad der ikke gør.

Ulempe: Mindre organisk rækkevidde. Den organiske rækkevidde af Facebook-annoncer er faktisk faldet til 1-2 % for nylig. Det betyder, at dine organiske opslag ikke når ud til en frisk, ny målgruppe, men kun til dem, der har set dit indhold før.

Facebook annoncering er et af de bedste annonceringsværktøjer til at fremme et brand, produkt eller service til et omfangsrigt publikum. Facebook annoncering er nu blevet et af de vigtigste aspekter inden for online markedsføring, da det er det medie, flest mennesker på verdensplan benytter hver eneste dag.

I modsætning til andre sociale medier og søgemaskiner, som typisk sigter efter at opbygge link-popularitet hos hjemmesider og dermed forbedre hjemmesiders søgemaskineplacering, så fokuserer Facebook på at styrke det sociale medie aspekt ved hjælp af principperne indenfor viral markedsføring og herigennem øge online popularitet.

Nem administrering af annoncer

Facebook Ads opbygges via Facebooks annonceringprogram Facebook Business. På Facebook Business, er det muligt at administrere dine igangværende Facebook annoncer og oprette nye annoncer på Facebook. Når du betaler dig til at markedsføre dig på sociale medier, vises dine annoncer på andres profilers Facebook feed, selvom de ikke “Synes godt om” din virksomhedsprofil.

Når brugere opretter en Facebook-profil er det muligt at oplyse personlige data herunder: Køn, alder, etnicitet, religion, single/parforhold/gift, arbejdsområde og meget mere. Det er disse informationer, vi benytter os af, når vi skal ramme en specifik målgruppe til dine annoncer på Facebook.

Facebook ejer også Instagram, hvorfor du kan køre de samme kampagner her, som på Facebook. Vi kan hjælpe dig med at kombinere Facebook -og Instagram Ads, så du reklamerer på begge platforme.

På Facebook er det muligt for dig, at oprette en virksomhedsprofil. Her kan du poste relevante opslag, billeder og artikler fra din hjemmeside eller webshop. Det er nødvendig for os at du har en virksomhedsprofil, for at vi kan hjælpe dig med Facebooks Ads.

Alle typer virksomheder kan benytte sig af Facebook Ads. Det vil helt sikkert gavne din virksomhed at benytte Facebook annoncering, hvis du har budskaber, du gerne vil have skal ramme en større målgruppe, hvis du har et produkt, du gerne vil sælge eller en ydelse eller service, som flere mennesker skal vide eksisterer.

AWORK tilbyder Facebook Ads pakker, som er skræddersyet til dit behov for Facebook annoncering. Kontakt derfor en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Hos AWORK tilbyder vi annonceringspakker, som er skræddersyet til dit behov, hvorfor priserne på pakkeløsningerne varierer. Vores priser starter fra kr. 2.499,- /md.

Betaling til Facebook bestemmer du selv, og du kan til enhver tid sætte din kampagne og dit budget på pause. Vi anbefaler dog at bruge mere end 10 kr/dag, da prisen også afgør, hvor mange Facebook-brugere dine annoncer når ud til.

Som helt ny Facebook Ads-bruger vil du formentlig skulle sætte et par tusinde kroner af til annoncering for at sætte gang i din forretning. Derefter vil vi hos AWORK kunne optimere dine annoncer, så du når længere ud, rammer de rigtige personer og ender med en lavere klikpris.

Kontakt en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Facebook annoncering.

Det er svært at definere en bestemt tidsperiode for din annonce. Er der tale om en bestemt kampagne, skal din Facebook annonce blot køre, så længe tilbuddet er gældende.

Er der tale om generel Facebook annoncering, vil det være fint at lade Facebook annoncer køre i tre til fire uger. Derefter kan der tages stilling til, om det er værd at lade annoncen køre videre, eller om der skal ske ændringer i det visuelle udtryk, i budskabet eller målgruppen.

Alt dette skal vi som Facebook marketing bureau nok hjælpe dig med at vurdere. Vi holder løbende øje med din annoncering, så vi kan stoppe eller forlænge dine annoncer efter behov.

Kontakt derfor en af vores specialister på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk for at få hjælp til Facebook annoncering.

For under kr. 10 om dagen kan du få resultater med Facebook annoncering. Vi målretter markedsføringen efter konkrete målgrupper, hvor sporingsmulighederne er store, og du vil få viden om dine kunder, som du ikke havde før. Som Facebook marketing bureau hjælper over hundredevis af små, mellemstore og store virksomheder med deres annoncering på Facebook.

En af de primære årsager, til at mange virksomheder vælger os til deres annoncering, er, at vi opsætter mål og forventninger til resultaterne. På den måde ved du, præcist hvad du får for dine annoncekroner.

Overvejer du, hvorvidt Facebook annoncering er relevant for dig eller din virksomhed? Det første du skal overveje er, om Facebook er en platform der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som eksempelvis ved hjælp af annoncer på Googleannoncer på Instagram eller annoncer på LinkedIn.

Hvis din research viser, at Facebook annoncering er et godt match til din type virksomhed, er det bare med at komme i gang. Selve oprettelsen af en virksomhedsprofil på Facebook er forholdsvis brugervenligt, men ønsker du at sætte hårdt ind på Facebook annoncering som din primære marketing strategi, er det en god idé at få hjælp fra eksperter i Facebook annoncering.

Hos AWORK webbureau har vi hjulpet mange af vores kunder til øget vækst med målrettet annoncering på Facebook, og det er bl.a. en af grundene til, at vi er blandt de bedste i Norden.

Vores Kunder

Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres webbureau, til at designe deres hjemmeside.

image 2
LOFSTROM 1 1 e1741691158451
SolroedGymnasium 1 e1741691112581
DanskSygeplejeraad 1
Facebook Ads

Vi er med hele vejen også efter lancering.

Hos AWORK forstår vi, hvor vigtigt det er at skabe effektive og målrettede Facebook Ads, der når de rette kunder og skaber resultater. Derfor tilbyder vi en komplet annonceringsservice, der sikrer, at dine kampagner performer optimalt.

Vector 14

Kreativt indhold

AWORK hjælper med at skabe fængende annoncer – fra billed- og videoindhold til tekster, der engagerer og konverterer.

opdatering icon

Optimering og performance

Vi overvåger og justerer dine annoncer løbende, så du får den bedste ROI (Return on Investment) og maksimerer din synlighed på Facebook og Instagram.

Frame 3

Teknisk Support

Har du problemer med opsætning af pixels, målgrupper eller konverteringssporing? Vores eksperter sikrer, at alt teknisk fungerer korrekt, så du får præcise data og bedre resultater.

bruger icon

Strategisk målretning

Vi analyserer din målgruppe og opsætter kampagner, der rammer præcis de kunder, der er mest relevante for din virksomhed.

Frame 4

Løbende optimering

Facebooks algoritme ændrer sig konstant – vi holder os opdateret og optimerer dine kampagner løbende for at sikre maksimal synlighed og performance.

image 6
image 10 1
image 11 1
image 12
Gazelle 2021 White
Gazelle 2022 White

Prisvindende virksomhed

Vores priser og anerkendelser afspejler vores dedikation til kvalitet og vækst.

Prøv vores prisberegner

Få et hurtigt overblik over dine omkostninger med vores prisberegner. Indtast dine behov og få en estimeret pris på få sekunder.

Bliv kunde i dag

Klar til at komme i gang? Gennemfør dit køb nemt og hurtigt her.

Hør mere

Har du spørgsmål eller brug for rådgivning? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Boost Din Online Tryghed: Eksklusiv tilbudskampagne så du og din webløsning er tryk.

Få styr på din online tryghed med vores eksklusive tilbudskampagne!

Gør din digitale tilstedeværelse mere robust og beskyt din platform mod potentielle trusler.

Tag det første skridt mod en sikrere online oplevelse!

Få et gratis sikkerhedstjek af din webløsning i dag!

 

Tommy og Jesper møde

Få op til kr. 250.000 i rådgivning om digital markedsføring og e-handel, med SMV:Digital-puljerne

AWORK kan hjælpe dig som rådgiver til SMV:Digital-projekter.

Vi har hjulpet mange danske SMV’er med at forøge deres online salg gennem skræddersyet rådgivning om annoncering på sociale medier og Google, søgemaskineoptimering (SEO) og mere til.

CSO & Partner, Allan Hansen, og hans team, er klar til at hjælpe med at udarbejde en ansøgning til SMV:Digital og skræddersy en plan for, hvordan et SMV:Digital-forløb kan hjælpe din virksomhed.

Udfyld formularen og vi kontakter dig.

AWORK er et webbureau i København, der kan hjælpe dig med alt fra en ny hjemmeside og webshop udvikling til online markedsføring. Uanset om du skal have hjælp til Google annoncering, annoncering på Instagram, Facebook annoncering, hosting af hjemmeside eller noget helt andet, så tag endelig kontakt til os.

Vi er klar til at hjælpe dig!

Med mere end 10 års erfaring indenfor online markedsføring, udvikling af webløsninger, samt hjælp til support og drift, så er du sikret en partner der har den ballast der skal til for at sikre dig og din virksomhed i digitale verden.

Lidt kort om AWORK...

  • +2.500 leverede Ads-, SEO- & Webløsninger
  • I toppen på TrustPilot & Google Reviews
  • Dedikeret team med +20 års erfaring
  • Samarbejde på dine præmisser
  • Du får en fast kontaktperson tilknyttet
  • Ca. 2-4 ugers leveringstid på webløsninger
 
AWORK popup ikoner