Flyt til AWORK

LinkedIn annoncering

På LinkedIn kan du møde beslutningstagerne i de virksomheder du vil have som kunder. Lyder det interessant? Jamen, så læs mere nedenfor eller kontakt os med det samme.

N

Tiltræk følgere

N

Opnå resultater

N

Ram specifik målgruppe

N

Analyse af dit websted

N

Hjælp til annoncering

N

Kåret til en af Nordens førende

Fra 2.299 kr. /md

Lad os høre om dit projekt

Annoncedata

Vi håndterer løbende jeres annoncedata og sørger for at jeres ROAS øges for hver dag.

Eksakt rækkevidde

Vores mål er at finde den korrekte målgruppe og herefter øge rækkevidden for målgruppen.

Afrapportering

I har altid mulighed for afrapportering, som giver jer et klart billede af annoncernes ydeevne og afkast.

Bedst i Norden

Vi er stolte af at være blandt de bedste i Norden

Det får du gennem LinkedIn annoncering hos AWORK

Vores team hos AWORK Webbureau er eksperter i, hvordan din virksomhed får mest ud af at være på LinkedIn

Tiltræk følgere

For at få det optimale ud af din LinkedIn profil, er det vigtigt, du har en masse, der følger med på din LinkedIn profil.

 

Dine følgere er din virksomheds fortalere, som kunde hos os sørger vi for, at din profil bliver vist til så meget som muligt og ikke mindst til de rigtige personer på LinkedIn.

 

Med vores eksperthjælp vil du hurtigt få langt flere følgere og du vil finde ud af, hvor meget det rigtige setup kan gøre for din virksomhed. Du vil hurtigt mærke de mange fordele ved at være dygtig på LinkedIn.

Brug LinkedIn til din rekruttering

Lige så vel som, at Linkedin kan benyttes til ramme beslutningstagerne, så er LinkedIn et virkelig godt rekrutteringsværktøj, da du kan målrette dine annoncer meget specifikt.

 

 
Er du f.eks. papirsælger, kan du gå ind og søge direkte efter virksomheder eller offentlige instanser, som kunne være potentielle kunder. Du har måske en idé om at f.eks kommuner bruger meget papir og du kan derfor målrette dine annoncer efter ansvarlige på dette område i kommunen.
 
 
 
 
Få hjælp af vores LinkedIn-eksperter, så du kan få fuld udbytte af din LinkedIn profil.
Analyse af hele din virksomhed
Hos AWORK får du hjælp til at ramme præcis den målgruppe, der passer til din virksomhed og dine produkter. Vi går ned i de mindste detaljer for at sikre, at du rammer beslutningstagerne, så du kan skabe synlighed til dem der tager beslutningen om at blive kunde hos dig.
 
 
 
Det kan f.eks. være:
 
  • Lokation
  • Virksomhedsnavn
  • Branche eller virksomhedsstørrelse
  • Titel eller funktion
  • Alder og køn
  • Hvilke grupper din målgruppe er medlem af
  • Og meget mere…

Fokus på LinkedIns data

Vi kan hjælpe jer med, det der er vigtigst for jeres virksomhed.
Vi hjælper med at skabe værdi for jeres virksomhed samt øge jeres kendskabsgrad og omsætning.

Fokus på ROI & ROAS

Hos AWORK er værdien i fokus. Vi arbejder hele tiden på at opnå højst mulig konverteringsrate.

T

Retargeting annoncer

Vi fanger de besøgende på jeres hjemmeside eller webshop, hvorefter vores LinkedIn eksperter gør alt i deres magt for, at de bliver konverteret hos jer.

Datadrevne kampagner

Vi engagerer os meget, når det kommer til annoncedata. Vi følger konstant op på jeres annoncer, så vi altid ved hvordan de performer.

Hos os kender du altid prisen på din LinkedIn annoncering.

Hos AWORK har vi altid prissikkerhed, når det kommer til at betale for jeres annoncer. Prisen er nemlig altid den samme og i vil altid kunne sætte jeres annoncer på pause. Vi har ingen skjulte gebyrer. 

Hurtig fakta om LinkedIn!

Gennem årene har LinkedIn udviklet sig til det tredje største sociale medie i Danmark og på verdensplan (kun overgået af Facebook og Youtube) og det største netværk målrettet til erhvervslivet på verdensplan.

Hvorfor LinkedIn annoncering?

Er du i tvivl? – Vi har samlet nogle fordele vedr. annoncering på LinkedIn

Hvad får jeg med LinkedIn annoncering?

Hos AWORK får du den fulde pakke, når det kommer til annoncering på LinkedIn. Vi tager os af alt vedrørende din LinkedIn-side. Det eneste du skal gøre, er at overlade det hele til os.

Vores LinkedIn-eksperter vil opsætte en ny LinkedIn-side til din virksomhed – hvis du allerede har en, kan vi også arbejde videre med den. Vi vil sørge for at netop din virksomhed skiller sig ud fra mængden og, at din profil vil blive promoveret til lige nøjagtigt din målgruppe.

Hvorfor bruge LinkedIn annoncering?

Du skal benytte dig af LinkedIn annoncering, fordi det er det bedste sociale medie til at komme i kontakt med beslutningstagerne i erhvervslivet.

  • Det er det 3. største sociale medie med 1.800.000 danske brugere og endnu flere internationalt
  • Bliver primært brugt til networking

Hvad er LinkedIn annoncering?

LinkedIn annoncering er generelt det man kender som segmenteret display annoncering (push-marketing) med et utal af muligheder. Det er utrolig effektivt og har ofte en meget stor værdi for virksomheden. På LinkedIn har du mulighed for at annoncere meget præcist bla. ud fra faglig interesse, demografi og netværk. Gennem LinkedIn er der  fokus på B2B markedsføring.

Kan LinkedIn annoncering betale sig?

Det kan godt betale sig at få lavet LinkedIn-annoncer, men det kræver, at annonceringen bliver udført korrekt.

Når man sætter sig for at bruge LinkedIn som annonceringsværktøj, er det derfor vigtigt, at man har målet for øje, så man får annoncerne ud til den rigtige målgruppe.

Fordelen ved at få AWORK til at hjælpe din virksomhed er, at vores eksperter ved præcis, hvordan man får mest ud af LinkedIn og, at du derfor kan fokusere på det der er vigtigt for dig; Nemlig din virksomhed.

 

Ring til os

88 37 47 88

Åbningstider:
Mandag – Torsdag: 09.00 – 17.00
Fredag: 09.00 – 15.00

Alle virksomheder bruger LinkedIn - også dine kunder og konkurrenter

LinkedIn er det største professionelle erhvervsfokuseret medie i verden, så her kan du virkelig få udnyttet alle dine kontakter. LinkedIn er klart det bedste medie, når det kommer til B2B markedsføring.

Hurtig fakta om LinkedIn!

Med LinkedIn annoncer kan du hurtig ramme din målgruppe. Du kan bla. annoncerer efter Lokation, Virksomhedsnavn, branche eller virksomhedsstørrelse.

Har du spørgsmål til annonceringen?

I er mere end velkommen til at kontakte os på mail og telefon for yderligere information eller spørgsmål. Der er en liste over ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Skal jeg sende noget indhold til annoncerne?

Hvis du har noget indhold, du mener vil være godt i annoncerne, er du altid velkommen til at sende det. Hvis du ikke har, er det også helt fint. Vi skaber nemlig som udgangspunkt alt indhold i annoncerne.

Hvad koster det at bruge jer til LinkedIn annoncering?

AWORK tilbyder LinkedIn  annonceringspakker som, med garanti, vil opfylde dit behov. Din pakke er skræddersyet til dig og det er derfor ikke muligt for os blot at give dig en pris. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til LinkedIn annoncering.

Gør I brug af software til at oprette mine LinkedIn annoncer?
Nej, vi gør ikke brug af nogle former for software-værktøjer til at oprette annoncerne. Alle annoncer bliver oprettet af vores annonce-eksperter.
Opretter I en ny LinkedIn annoncekonto eller bruger I min eksisterende?

Det er helt op til den enkelte virksomhed, hvis du ønsker, at vores LinkedIn eksperter opretter en ny annoncekonto, gør vi det for jer. Hvis ikke bruger vi den eksisterende konto.

Skaber I indholdet i mine LinkedIn annoncer?

Ja, vi skaber alt indholdet i dine annoncer. Vi gør brug af en content marketingstrategi, når vi udarbejder dine annoncer. Hertil målretter vi annoncerne meget specifikt, så den rammer jeres målgruppe så præcis som muligt.

Hvilke typer virksomheder kan bruge LinkedIn annoncering?

Alle typer af virksomheder, uden undtagelse, kan drage fordel af AWORKs LinkedIn annoncering. Det virker lige godt for små, mellemstore og store virksomheder. Uanset om du er målretter til det lokale marked eller internationale marked, så vil AWORKs LinkedIn annoncering, hjælpe dig med at tiltrække nye kunder.

Skal vi hjælpe dig med LinkedIn?

Beregn prisen. Det er uforpligtende og tager under 60 sekunder

Hvilket annonceringsniveau befinder i jer på?

Hos AWORK betyder det ikke noget, om du lige har startet din virksomhed, eller om det er en større etableret virksomhed. Vi kan hjælpe alle med annoncering og vedligeholdelse. 

u

Lige startet med LinkedIn

Vi er ikke så rutineret på LinkedIn, så derfor leder vi efter et rutineret firma, der kan sikre vores kampagner får fuldt udbytte og positivt afkast.

Z

Opnå resultater

Vi er godt i gang med vores Annoncering på LinkedIn, men vi vil gerne have hjælp til at håndtere og optimere Annoncerne løbende. Vi ser gerne, vores annonceringsafkast bliver forøget.

Avanceret data

Vi bruger Annoncering via LinkedIn, men vi er på udkig efter et webbureau til at optimere, håndterer og vedligeholde vores annoncer. Vi ser gerne, at vores afkast bliver forøget gemmen avanceret data.

Du finder os på LinkedIn

Se her vores seneste opslag på LinkedIn, og se mere om AWORK

Bliv kontaktet

Skal vi tage en snak?

Hvordan fungere Facebook som markedsføringstiltag

Facebook er en online social platform, som i dag både bruges af privatpersoner og virksomheder. Den online platform bruges både til kommunikation men også som et vigtigt markedsføringstiltag. Facebook blev oprettet af Mark Zuckerberg i 2004, og var originalt tiltænkt som en online side for Harvard studerende. På grund af den enorme succes valgte Zuckerberg at udvide den online platform til alle universiteter i Boston området, så USA og senere hele verdenen.

 

I dag er Facebook en af de online platforme, der bliver benyttet mest på verdensplan. Facebook har både profiler, spil og chatfunktioner. For at få en Facebook konto, skal man være over 13 år, og have en mailadresse. Facebook kan åbnes på alle former for enheder med internet herunder computer, tablet og smartphones.

Når brugere opretter en Facebook konto, er det muligt at skrive personlige data herunder: Køn, alder, etnicitet, religion, status og så meget mere. Det er disse informationer vi benytter os af, når vi skal ramme en specifik målgruppe.

 

Facebook kan man skabe sig et netværk af venner. Det er her du sender ansøgninger og du kan godkende andres ansøgninger om at blive venner med dig. Når du har venner i systemet, kan du nu se hvad de lægger op af opslag og hvilke opslag og sider de liker. Når man liker et opslag, kan alle i dit vennenetværk se at du har liket opslaget. På den måde bliver flere igen eksponeret overfor opslag, og det er den måde et opslag kan blive markedsført på gratis.

Facebook, er det også muligt at betale sig til online markedsføring. Når du betaler dig til at markedsføre dig på sociale medier, kommer dine reklamer op på andres sider, som ikke er en del af ”like” netværket.

 

Hvordan kan jeg få de bedste ud af at bruge Facebook 

Når du lægget et opslag op på Facebook, er det også muligt at benytte sig af det såkaldte hashtag. Et hashtag går ud på at du sætter # foran et ord. # bruges primært når du har et ord, der er relevant for dig og du gerne vil kunne blive fundet på. Så hvis du har en virksomhed der sælger ting til hår, kunne et hashtag være #shampoo, #balsam eller #hårelastikker. Det er dog vigtigt at når man benytter sig af hashtags, at man tænker på hvor mange der benytter sig af det hashtag.

 

 

Facebook er det muligt for dig som virksomhed, at oprette en virksomheds-side. Her kan du komme med relevante opslag, billeder og artikler fra din hjemmeside eller webshop i løbet af hverdagen. Hvis du gerne vil have øget omtale, er det så muligt på Facebook, at betale for at booste dine opslag. Når brugere har liket din side er det så her hvor de bliver eksponeret overfor dine opslag og billeder hver gang du lægger nyt op. Det er her du kan skabe gratis reklame, idet det er gratis at have din virksomheds-konto.

Hvis du vil oprette annoncer er det så her at du benytter dig af Facebooks annonceringprogram Facebook Business. På Facebook Business, er det muligt at administrere dine igangværende annoncer og oprette nye annoncer.

 

Fordele og muligheder er der ved brug af Facebook annoncering

I det mange vælger at notere personlige detaljer på Facebook, er det også muligt at du kan drage nytte af det. Du kan nemlig vælge at skræddersy dine Facebook annoncer således at de kun har med et bestemt køn, etnicitet eller alder at gøre i et bestem geografisk område. Det kan være super smart, hvis du har en fysisk butik i en bestemt by, hvor du gerne vil gøre dem i området opmærksom på din forretning.

På Facebook er det muligt at oprette annoncer og se effekten af annoncerne. Det gør du bedst muligt ved at AB teste dine Facebook annoncer. Her kan du se hvilket indhold, og hvilken indgangsvinkel der rammer din målgruppe bedst og mest effektivt. Udover det kan du også se hvilken målgruppe det er der oftest besøger dit site og måle den trafik der er fra annoncerne du lægger op på Facebook. Idet Facebook kan give dig en masse forskellige informationer, vil du også opnå en langt bedre indsigt i hvad dine kunder søger og hvilke præferencer de har. Derudover vil du også kunne nå ud til langt flere potentielle kunder, da Facebook har en enorm brugerflade.

 

Facebook findes der også forskellige måder at betale for sine reklamer. Til at betale for sine reklamer benytter man sig ofte af det man kalder for CPC, pris pr. klik. Her betaler man først når en person klikker på annoncen. Det er muligt når man opretter en annonce at sætte et budget, men der er også en pris pr. klik som sættes af Facebook for målgruppen. Prisen afhænger af hvor stor konkurrence der er om den ønskede målgruppe. Når man bruger CPC betyder det så at når brugere har klikket så meget at budgettet er ophørt vil annoncen ikke længere vises.

Det er muligt at benytte sig at ReTargeting på Facebook. Det betyder at besøgende på din hjemmeside, som ikke har kikket rundt vil blive påmindet om din side. Her er det at Facebook viser annoncer fra din side, som så eksponere den tidligere besøgende for din hjemmeside eller webshop.

 

Hvis Facebook annoncer er noget for dig, kan du vælge selv at kaste dig ud i det, men der er mange funktioner og vigtige detaljer når det kommer til markedsføring på Facebook. Derfor kan man med fordel vælge et professionelt webbureau, der allerede har erfaring indenfor markedsføring på sociale medier så som Facebook. Hvis du vælger er markedsføringsbureau så som AWORK vil vi kunne hjælpe og vejlede dig således at du får det optimale ud af din Facebook konto. Det der også tæller for at benytte sig af Facebook annoncering er, at det er langt billigere i forhold til prisen på traditionel reklame.

Det kan være du allerede har en målgruppe, det kan være du er i gang med at identificere hvilken målgruppe du vil have, det kan Facebook nemlig hjælpe dig med. På Facebook er det muligt at se hvem der går ind på din side og hvem der går skridtet videre og går ind på din hjemmeside eller webshop.

 

Hvis du synes at online annoncering er spændende og et interessant værktøj at bruge i din markedsføring bør du også se siderne Instagram og LinkedIn. Begge sider omhandler sociale medier som bruges på samme fod som Facebook.