Vi søger kollegaer

Direkte kontakt til beslutningstagerne hos potentielle kunder.

På LinkedIn kan du møde beslutningstagerne i de virksomheder du vil have som kunder. Lyder det interessant? Jamen, så læs mere nedenfor eller kontakt os med det samme.

Det får du gennem LinkedIn annoncering hos AWORK

Vores team hos AWORK Webbureau er eksperter i, hvordan din virksomhed får mest ud af at være på LinkedIn

For at få det optimale ud af din LinkedIn profil, er det vigtigt, du har en masse, der følger med på din LinkedIn profil.

 

Dine følgere er din virksomheds fortalere, som kunde hos os sørger vi for, at din profil bliver vist til så meget som muligt og ikke mindst til de rigtige personer på LinkedIn.

 

Med vores eksperthjælp vil du hurtigt få langt flere følgere og du vil finde ud af, hvor meget det rigtige setup kan gøre for din virksomhed. Du vil hurtigt mærke de mange fordele ved at være dygtig på LinkedIn.

 

 

 

 

 

Lige så vel som, at Linkedin kan benyttes til ramme beslutningstagerne, så er LinkedIn et virkelig godt rekrutteringsværktøj, da du kan målrette dine annoncer meget specifikt.

 

Er du f.eks. papirsælger, kan du gå ind og søge direkte efter virksomheder eller offentlige instanser, som kunne være potentielle kunder. Du har måske en idé om at f.eks kommuner bruger meget papir og du kan derfor målrette dine annoncer efter ansvarlige på dette område i kommunen.
 
Få hjælp af vores LinkedIn-eksperter, så du kan få fuld udbytte af din LinkedIn profil.

Vi analyserer din hjemmeside og/eller webshop samt LinkedIn-side. Alt sammen for at sikre hjemmeside, webshop mm. passer på målgruppen samt at der er en rød tråd mellem dine sider. Det er meget vigtigt, at der er en sammenhæng mellem alle parameter.

 

Vi analyserer følgende

  • Analyse af dit produkt og/eller budskab, som du gerne vil annoncere.   
  • Landingpage – en side som du vil have, at dine annoncer skal henvise de besøgende til.
  • Funktionerne og designet på hjemmesiden/webshoppen.
  • Er hjemmesiden/webshoppen opdateret i forhold til LinkedIn’s principper.

 

Hos AWORK får du hjælp til at ramme præcis den målgruppe, der passer til din virksomhed og dine produkter. Vi går ned i de mindste detaljer for at sikre, at du rammer beslutningstagerne, så du kan skabe synlighed til dem der tager beslutningen om at blive kunde hos dig.
 
Det kan f.eks. være:
 
  • Lokation
  • Virksomhedsnavn
  • Branche eller virksomhedsstørrelse
  • Titel eller funktion
  • Alder og køn
  • Hvilke grupper din målgruppe er medlem af
  • Og meget mere…

ANNONCEDATA

AWORK vil  sørge for at jeres “Return on Ad Spend” øges  hver dag og vi  håndterer løbende jeres annoncedata.

RETARGETING

De brugere, der har besøgt din hjemmeside, følger vi for at få mest muligt ud af annoncerne og skabe “awareness”.

 

PRÆCIS RÆKKEVIDDE

Vi hjælper dig med at finde den hensigtsmæssige målgruppe, for efterfølgende at øge rækkevidden for målgruppen.

 

SELEKTIV ANNONCERING

Via LinkedIn er det muligt at basere annoncerne på bestemte handlinger. Det skaber mere værdi for dig.

 

AFRAPPORTERING

Hos AWORK er der altid mulighed for afrapportering. Dette hjælper med at give et bedre billede af annoncernes ydeevne og afkast.

 

LINKEDIN PIXELS

AWORKs eksperter implementerer jeres konveteringssporing og derved kan vores eksperter konstant måle jeres afkast.

 

Fokus på LinkedIns data

Vi kan hjælpe jer med, det der er vigtigst for jeres virksomhed.

Vi hjælper med at skabe værdi for jeres virksomhed

samt øge jeres kendskabsgrad og omsætning.

ROI & ROAS i fokus

Hos AWORK er værdien i fokus.

Vi arbejder hele tiden på at opnå højst mulig konverteringsrate.

Retargeting annoncer

Vi fanger de besøgende på jeres hjemmeside eller webshop, hvorefter vores LinkedIn eksperter gør alt i deres magt for, at de bliver konverteret hos jer.

Datadrevne kampagner

Vi engagerer os meget, når det kommer til annoncedata. Vi følger konstant op på jeres annoncer, så vi altid ved hvordan de performer.

 

Hvilket annonceringsniveau befinder i jer på?

Hos AWORK betyder det ikke noget, om du lige har startet din virksomhed, eller om det er en større etableret virksomhed. Vi kan hjælpe alle med annoncering og vedligeholdelse. 

u

Lige startet med LinkedIn

Vi er ikke så rutineret på LinkedIn, så derfor leder vi efter et rutineret firma, der kan sikre vores kampagner får fuldt udbytte og positivt afkast.

 

Z

Opnå resultater

Vi er godt i gang med vores Annoncering på LinkedIn, men vi vil gerne have hjælp til at håndtere og optimere Annoncerne løbende. Vi ser gerne, vores annonceringsafkast bliver forøget.

 

Avanceret data

Vi bruger Annoncering via LinkedIn, men vi er på udkig efter et webbureau til at optimere, håndterer og vedligeholde vores annoncer. Vi ser gerne, at vores afkast bliver forøget gemmen avanceret data.

 

Hos os kender du altid prisen på din LinkedIn annoncering.

Hos AWORK har vi altid prissikkerhed, når det kommer til at betale for jeres annoncer. Prisen er nemlig altid den samme og i vil altid kunne sætte jeres annoncer på pause. Vi har ingen skjulte gebyrer. 

 

Fakta om LinkedIn

Gennem årene har LinkedIn udviklet sig til det tredje største sociale medie i Danmark og på verdensplan (kun overgået af Facebook og Youtube) og det største netværk målrettet til erhvervslivet på verdensplan.

Hvorfor LinkedIn annoncering?

Er du i tvivl? – Vi har samlet nogle fordele vedr. annoncering på LinkedIn

Hvad får jeg med LinkedIn annoncering?

Hos AWORK får du den fulde pakke, når det kommer til annoncering på LinkedIn. Vi tager os af alt vedrørende din LinkedIn-side. Det eneste du skal gøre, er at overlade det hele til os.

Vores LinkedIn-eksperter vil opsætte en ny LinkedIn-side til din virksomhed – hvis du allerede har en, kan vi også arbejde videre med den. Vi vil sørge for at netop din virksomhed skiller sig ud fra mængden og, at din profil vil blive promoveret til lige nøjagtigt din målgruppe.

Hvorfor bruge LinkedIn annoncering?

Du skal benytte dig af LinkedIn annoncering, fordi det er det bedste sociale medie til at komme i kontakt med beslutningstagerne i erhvervslivet.

  • Det er det 3. største sociale medie med 1.800.000 danske brugere og endnu flere internationalt
  • Bliver primært brugt til networking

Hvad er LinkedIn annoncering?

LinkedIn annoncering er generelt det man kender som segmenteret display annoncering (push-marketing) med et utal af muligheder. Det er utrolig effektivt og har ofte en meget stor værdi for virksomheden. På LinkedIn har du mulighed for at annoncere meget præcist bla. ud fra faglig interesse, demografi og netværk. Gennem LinkedIn er der  fokus på B2B markedsføring.

Kan LinkedIn annoncering betale sig?

Det kan godt betale sig at få lavet LinkedIn-annoncer, men det kræver, at annonceringen bliver udført korrekt.

Når man sætter sig for at bruge LinkedIn som annonceringsværktøj, er det derfor vigtigt, at man har målet for øje, så man får annoncerne ud til den rigtige målgruppe.

Fordelen ved at få AWORK til at hjælpe din virksomhed er, at vores eksperter ved præcis, hvordan man får mest ud af LinkedIn og, at du derfor kan fokusere på det der er vigtigt for dig; Nemlig din virksomhed.

 

Ring til os

88 37 47 88

Åbningstider:

Mandag – Torsdag: 09.00 – 17.00

Fredag: 09.00 – 15.00

Alle virksomheder bruger LinkedIn - også dine kunder og konkurrenter.

LinkedIn er det største professionelle erhvervsfokuseret medie i verden, så her kan du virkelig få udnyttet alle dine kontakter. LinkedIn er klart det bedste medie, når det kommer til B2B markedsføring.

Fakta Om LinkedIn

Med LinkedIn annoncer kan du hurtig ramme din målgruppe. Du kan bla. annoncerer efter Lokation, Virksomhedsnavn, branche eller virksomhedsstørrelse.

Har du spørgsmål til annonceringen?

I er mere end velkommen til at kontakte os på mail og telefon for yderligere information eller spørgsmål. Der er en liste over ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Skal jeg sende noget indhold til annoncerne?

Hvis du har noget indhold, du mener vil være godt i annoncerne, er du altid velkommen til at sende det. Hvis du ikke har, er det også helt fint. Vi skaber nemlig som udgangspunkt alt indhold i annoncerne.

Hvad koster det at bruge jer til LinkedIn annoncering?

AWORK tilbyder LinkedIn  annonceringspakker som, med garanti, vil opfylde dit behov. Din pakke er skræddersyet til dig og det er derfor ikke muligt for os blot at give dig en pris. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: +45 88 37 47 88 eller via e-mail: [email protected]. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til LinkedIn annoncering.

Gør I brug af software til at oprette mine LinkedIn annoncer?
Nej, vi gør ikke brug af nogle former for software-værktøjer til at oprette annoncerne. Alle annoncer bliver oprettet af vores annonce-eksperter.
Opretter I en ny LinkedIn annoncekonto eller bruger I min eksisterende?

Det er helt op til den enkelte virksomhed, hvis du ønsker, at vores LinkedIn eksperter opretter en ny annoncekonto, gør vi det for jer. Hvis ikke bruger vi den eksisterende konto.

Skaber I indholdet i mine LinkedIn annoncer?

Ja, vi skaber alt indholdet i dine annoncer. Vi gør brug af en content marketingstrategi, når vi udarbejder dine annoncer. Hertil målretter vi annoncerne meget specifikt, så den rammer jeres målgruppe så præcis som muligt.

Hvilke typer virksomheder kan bruge LinkedIn annoncering?

Alle typer af virksomheder, uden undtagelse, kan drage fordel af AWORKs LinkedIn annoncering. Det virker lige godt for små, mellemstore og store virksomheder. Uanset om du er målretter til det lokale marked eller internationale marked, så vil AWORKs LinkedIn annoncering, hjælpe dig med at tiltrække nye kunder.

Skal vi tage en snak?

Ring eller bliv kontaktet og fortæl om dit projekt og få en uforpligtende snak. Vi søger et godt samarbejde, der er drevet af resultater.

#LinkedIn

Her finder du alt om de seneste trends indenfor LInkedIn annoncering

Hvilket sociale medier er mest optimalt for mig?

  Alle ved, at hvis du vil have online tilstedeværelse og være en aktiv influencer, er sociale medier det rette sted at være. Men små virksomheder glemmer denne faktum, at folk fra hele verden bruger mindst 2 timer om dagen på sociale medier på udkig efter ideer,...

læs mere

Hvordan skaber jeg synlighed online?

I forlængelse af sidste uges blogindlæg "Hvorfor er det vigtigt at være synlig online" får du i denne uge 6 tips til hvordan du kan skabe den ønskede synlighed.   Der er mange måder at skabe synlighed; nogle er gratis, hvis du gør det selv og koster kun tid, andre...

læs mere

Du finder os på LinkedIn

Se her vores seneste opslag på LinkedIn, og se mere om AWORK

Call Now Button