Flyt til AWORK

Spred budskabet og få flere kunder

Sociale Medier er et af de bedste værktøjer til at opbygge loyalitet og brand awareness. Vores mål er at I opnår netop dét fra både nye og eksisterende kunder.

Facebook giver mulighed for at nå præcise målgrupper ud fra demografi.
Instagram er det perfekte medie hvis du vil promovere fysiske produkter.
Med Linkedin kan I markedsføre jer direkte til beslutningstagerne.

Fuldt udbytte af de sociale medier.

Vores altoverskyggende mål er at finde ud af hvad der fanger jeres målgruppe. Vi foretager en måneds tragtanalyse som vil vise hvordan vi skal sprede jeres budskab.

Bliv kontaktet

Skal vi tage en snak?

Vi søger et langvarigt samarbejde som er bygget på resultater.
Fortæl os om projektet og lad os tage en uforpligtende snak.

 

Sociale medier med helt klare mål.

Den måde vi håndterer sociale medier på, sikrer at jeres virksomhed opnår deres mål for kampagnen. Vi skræddersyer kampagnen til jeres mål og budskab.

Kortlægning af projektet
Vi drøfter jeres projekt og løber alt igennem, så vi sikrer, at vi har nok information til det fremtidige arbejde. Vi gennemgår bl.a. jer som virksomhed, jeres mål og budskab og eventuelt tilsendt materiale, til kampagnerne.
Analyse af konkurrenterne
Vi undersøger hvilke sociale konkurrenter der måtte være. Dette bliver bl.a. baseret på netværk som konkurrenterne er aktive i, nøgle-/søgeord som de benytter og eventuelle anmeldelser de har fået.
Analyse af målgruppen og social ydeevne
Her undersøger vi om jeres målgruppe “ude i verdenen”, rent faktisk er magen til på de sociale medier – det kan nogle gange godt differentiere. Vi undersøger bl.a. på følgende parametre: nøgle-/søgeord, interesser, personer med indflydelse, sociale ydeevne (fx. antal følgere/likes osv.), demografi m.fl.
Kick off strategi
Strategien for hvad og hvordan vi skal ramme publikummet fastlægges. Det er her vi beslutter hvilke typer annoncer vi skal udarbejde – det kan være alle slags annoncetyper, lige fra display-annoncer, videoer, tekstannoncer, bannere m.fl.
Indhold og engagement
Vi opretter det korrekte indhold med fokus på at skabe en dialog med brugerne. Vi udvikler en plan for at nå ud til en masse indflydelsesrige personer for at drage nytte af deres netværk til distribution af indhold. Vi fastsætter en plan og et budget for kampagnerne og sørger for at definere konverteringssporingen uanset om det er mere generel trafik, flere specifikke sidevisninger, flere henvendelser (opkald og mails), download af app m.fl.
Annoncerne bliver målt
Kampagnen modtager data dagligt og bliver løbende målt. Målingerne vi foretager bliver brugt til at optimere kampagnerne. Vi benytter os at tragtanalyse-metoden, hvor vi udelukker dårlige annoncer, og tester det gode annoncer med dubletter og småændringer. Denne metode virker og vil til slut i fokusmåneden, sætte skarpt lys på hvilke annoncer der yder bedst og hvordan der fremadrettet skal annonceres på de sociale medier.
Løbende kvalitetstjek
Når annoncerne har løbet i en rums tid, typisk mellem 2-4 uger, sørger vi for at de stadig er på rette spor og at de rammer den indeks-målgruppe vi har sat den til. Som vi følger annoncerne kan det nogle gange være nødvendigt at justere lidt i målgruppen, alt afhængig af demografien for målgruppen. Det gør vi for at vi rammer den hel rette målgruppe på det respektive medie, og for at I får mest ud af jeres annoncekroner.
Vi holder øje med industrien
Begynder jeres annoncer lige pludselig at blive dyrere kan det være tegn på ændringer og øget konkurrence i industrien. Det betyder at det respektive medie bliver nødt til at hæve klikprisen. De virksomheder som vil betale mest pr. klik er dem som løber med klikkene – og dermed brugerne. Vi holder derfor nøje øje med om der er udsving i klikpriserne og relevansen i annoncerne.
Vi holder øje med industrien
Begynder jeres annoncer lige pludselig at blive dyrere kan det være tegn på ændringer og øget konkurrence i industrien. Det betyder at det respektive medie bliver nødt til at hæve klikprisen. De virksomheder som vil betale mest pr. klik er dem som løber med klikkene – og dermed brugerne. Vi holder derfor nøje øje med om der er udsving i klikpriserne og relevansen i annoncerne.
I modtager et servicekald
Når vi sender jer rapporterne, så modtager I også et servicekald. Det er blot et telefonopkald hvor vi forklarer hvordan de forskellige tal skal forståes samt hvilke optimeringer vi senest har foretaget. På den måde kan I vide jer sikker på de tal som står i rapporten.