Kommer dine konkurrenter først på Google?

Med vores SEO får du ikke kun et dedikeret marketing bureau, men målbare resultater og et skub fremad i Googles søgeresultater. Og desuden også en kontant garanti.

jesper-awork
AWORKWebbureau-priser
   Kontant garanti
   Mobilvenlig SEO
   Løbende søgeordsrapporter
   Fast SEO-specialist

   SEO-bureau kåret til et af Nordens førende

   Fast kontaktperson

Fra kr. 1.199,- /md

Citat - AWORK Webbureau
Anders Lodall-Staugaard, Det Gamle Bryghus
Vi kan med stort ja anbefale AWORK til andre type virksomheder ligesom os eller måske i helt andre fag. Man får en super kundeservice og man får hvad man betaler for, og prisen er fair og personalet er søde og venlige. Vi anbefaler AWORK.
Stefan Sternfoss, Sternfoss Consulting
Har været yderst tilfreds med den service jeg har fået hos AWORK. Det var nemt at planlægge hjemmesidens design og indhold med dem, og de var meget fleksible. I den efterfølgende drift, har de været hurtige til at yde support og besvare spørgsmål. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Charlotte Hamann, Coach My Life
Jeg kontaktede AWORK da jeg havde nogle udfordringer med min hjemmeside. Jeg blev mødt med en fantastisk imødekommenhed, samt en meget kompetent og serviceminded support. Jeg har kun godt at sige om AWORK, de har mine varmeste anbefalinger.

Det har vi lavet for vores kunder

Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver
resultater på den lange bane.

Er du klar til at erobre din placering i søgemaskinen?

Hver eneste dag bliver der foretaget en søgning på Google, efter lige præcis det produkt du sælger!

Når vi snakker søgemaskineoptimering, så er det vigtige for os udelukkende Googles søgemaskine. Google sidder på 93 % af markedet for søgemaskiner, hvorfor det er her din virksomhed bør være. I Danmark er vi verdensmestre til at bruge Google, og 9 ud af 10 foretager en søgning på Google når de søger efter et bestemt produkt eller ydelse, inden de foretager et køb, en henvendelse, en booking eller andet der kan skabe værdi for din virksomhed.

En af de store misforståelser ved SEO er, at det handler om mængden af content, altså tekster, billeder, video m.m. Selvom det er godt med meget content, så handler det i større grad om relevans og kvalitet i det indhold man vil levere.

Vi anbefaler altid, at man hellere holder lidt i gang med content og så bruger tiden på at skabe relevans i ens indhold i stedet.

Google lever af at levere brugbare resultater til sine søgende brugere, og de hjemmesider som kan levere relevant indhold, det er dem Google rangerer først i sine søgeresultater.
Jesper Enger-Steensgaard

Søgeord

En afgørende del i arbejdet med SEO er søgeord. Alle søgninger på Google starter med et eller flere søgeord, og her er det Googles opgave at vise dig de bedste resultater for netop den søgning. Så hvis din virksomhed formår at dukke op, når dine kunder leder efter dig, så er du rigtig godt med.

Relevans

Det næste naturlige skridt på vejen til at blive fundet på Google er relevans. Uanset om det handler om konkrete søgeord eller indholdet på din hjemmeside, så skal alt indhold og brugervenligheden på siden være tilpasset specifikt til din målgruppe.

Optimering af din hjemmeside

Desværre vil skarpt og relevant indhold ikke få dig hele vejen i mål med SEO. Man siger, at Google har op imod 200 faktorer som spiller ind, når de vurderer, om din hjemmeside skal ligge øverst i resultaterne. Meget af arbejdet starter på din hjemmeside, hvor Google vurderer alt fra hastighed til mobilvenlighed.

Teknisk SEO

Google kan ses som et stort katalog for hjemmesider, hvor Google automatisk løber alle sider igennem for både indhold og tekniske fejl. Her skal du sørge for, at din hjemmeside lever op til de tekniske krav til brugervenlighed, indlæsning og hastighed.

Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres foretrukne SEO-bureau.

Det indeholder din SEO-pakke hos os

Udover de punkter vi har beskrevet øverst på siden her, så kan du nedenfor læse lidt yderligere om hvad der er med i SEO-pakken her hos os. Det er dog ikke begrænset til dette, så tag endelig fat i os for en dialog omkring det SEO-arbejde vi kan lave for dig.

Vi arbejder ud fra en fast plan samt faste teknikker og får en stærk tillid hos Google.

Vi holder os ajour med det seneste nye fra Google og sikrer dermed kontinuerlig kvalitet.

Vi tror på at den bedste SEO både giver mening for Google, men også for læseren.

Selvom vi når vores mål, bliver vores SEO-specialister ved med at opsøge bedre resultater.

Vores SEO-specialister sørger for det er nemt at kontakte dig ved at klikke på telefonnummeret.

Vores SEO-specialister har stor fokus på den mobilvenlige del af SEO-arbejdet

Vi søger for at det er let at finde jer i lokalområdet via synlige kontaktinfo.

Mobilvenlige sider skal loade hurtigt og vi sørger for at leve op til Google Page Speed.

Vores SEO-specialister sørger for det er nemt at kontakte dig ved at klikke på telefonnummeret.

Sådan er processen med dit SEO-arbejde

Vores proces omkring SEO er gennemtestet og afprøvet. Vi har siden 2012 leveret placeringer på side 1, i Googles søgemaskine, for både virksomheder og offentlige instanser. Du er dermed sikret et SEO-bureau der kan tage dig til de gode placeringer på Google.

AWORKs proces trin 1

Opstart

Når vi har indgået en aftale, så vil I sammen med jeres kontaktperson, tage en dialog omkring strategien for jeres SEO. I vil ligeledes blive informeret om forløbet.

Søgeordsanalyse

Vi foretager nu en søgeordsanalyse ud fra konkurrence, søgevolumen, trafik og andre parametre. Når vi har det på plads, så vil I blive præsenteret for de søgeord vi anbefaler

AWORKs proces trin 3

Løbende optimering

Når søgeordene er valgt så ved vi hvor vi skal sætte ind og det store, løbende optimeringsarbejde er nu i gang og du vil kunne følge dine søgeordsresultater via AWORK InSight.

Kontant garanti

Vores mangeårige erfaring med SEO, gør os så overbeviste om, at vi får dig på side 1. Ellers får du pengene igen.

SEO der lever op til Googles algoritmer

Vi benytter os af metoder som Google elsker. Det omfatter bl.a. en gennemgang af konkurrence samt søgeord, afsluttet med en endelig plan for resultater.

Rapportering

Vi sørger for at holde dig orienteret om vores arbejde, så du ved, hvor du ligger på Google.

Besøgsdata

Vi laver målbar SEO, så du kan se præcist, hvor mange besøg du får ud af vores arbejde.

Ofte stillede spørgsmål

Det kommer meget an på den bestemte case vi arbejder med, men det er ikke unormalt, at man først ser resultater i Googles søgemaskine efter ca. 2-4 uger, efter man har sat sig fast på nogle søgeord (efter søgeordsanalysen og søgeordene er valgt).

Nej det gør der ikke. Vi har én fast pris på vores SEO-arbejde.

Nej der er ingen klik-pris når det kommer til SEO. Det gør der kun hvis du f.eks. annoncerer via Google Ads. Når man arbejder med SEO, så er det kun os som SEO-bureau du betaler for SEO-arbejdet.
AWORK Webbureau logo

Topscorer

AWORK ligger til tops på Trustpilot, Google og Facebook med en score på 4,93 ud af 5.

AWORK Webbureau mand

+400 kunder

Vi har kunder fra både indland og udland som vi hjælper hver eneste dag.

AWORK Webbureau PC

Målbart

Hos AWORK kan du se det præcise afkast af hvad du får ud af din hjemmeside.

AWORK Webbureau graf

Prisvindende

Vi har fået stor anerkendelse i form af flere priser i både Danmark og Europa.

Er du klar til at komme i gang?

Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver jer til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå jeres mål.

Hvorfor er SEO relevant for mig

SEO også kendt som Search Engine Optimization er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater. På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte også kaldt for SEM Search Engine Marketing går ud på at man ved en auktion betaler sig til at komme højere op på søgeresultaterne.

Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst på søgeresultaterne, så det er mere relevant i forhold til hvad brugen søger efter. For at øge sin SEO placering, skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google-venlig. Undersøgelser viser at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.

Hvad gør at min søgemaskineoptimering bliver en succes

Når det kommer til SEO er der 3 ting at ligge vægt på teknisk SEO, Onpage SEO og Linkbuilding. Alle disse er med til at sidens brugervenlighed, tekstrelevans og så meget mere.

Størstedelen af alle søgninger sker i dag ved brug af en smartphone. Computeren bruges ikke i samme omfang som før smartphones kom til. Derfor er det utrolig vigtig at hjemmesiden er konvertible og responsiv med smartphones. Dette er også en af de tekniske forhold Google ligger vægt på. Hvor brugervenlig hjemmesiden er på smartphone-enheder., det gælder tekststørrelsen, billeder osv. Derudover omhandler den tekniske SEO også, kvaliteten af koden, billeders optimering, hjemmesidens arkitektur osv.

En faktorer der også tæller på hjemmesidens SEO, er hvor hurtigt siden åbner op. Det betyder at hvis siden er for langsom, vil siden have det man kalder for en høj bouncerate. Bouncerate er de brugere der klikket tilbage efter at have været inde på hjemmesiden. For at teste sidens hastighed, kan man benytte sig af diverse måleenheder, som findes ved at søge i Googles søgemaskine. For at reducere tiden, gælder det om at bruge en god hjemmesidebygger og have billeder på hjemmesiden, der fylder så lidt som muligt, men stadig har en god kvalitet.

Søgeordsanalyse er en vigtig del af SEO arbejdet på hjemmesiden. For at rangerer på Google så godt som muligt, er det vigtigt at fokusere på meget få søgeord. En side skal helst kun rangerer på et søgeord og derefter kan man udvælge ord, der relaterer sig til det udvalgte søgeord. Når man vælger søgeord, er det vigtigt at sætte sig i kundens sted, og tænke på hvilke ord kunderne søger på, i den ønskede hensigt. Her ser man ofte på informationssøgninger, navigationssøgninger og transaktionssøgninger. Informationssøgninger forekommer mere hyppigt end de andre. Ved denne søgning, søger brugere efter viden om et emne. Navigationssøgninger forekommer når man søger efter informationer, man ved er der, men har glemt hvor. Transaktionssøgninger sker, når folk allerede har fundet indformationerne, og er klar til at købe, men foretager nogle anderledes løsninger og derved søger på en anden side.

Når det kommer til Onpage SEO gælder det om at således at Googles algoritmerobotter finder siden relevant. Det betyder for dig at indholdet også skal være relevant og unikt, så du bliver rangeret bedre. På hjemmesiden, indsættes søgeordet i sammenhængende tekster, da Googles søgerobotter er i stand til at vurderer, hvorledes de indsættes i sammenhængende tekster. For at gøre teksterne endnu mere relevante, skal du anvende synonymer og relevante ord indenfor området og det valgte søgeord.

For at forbrugerne ikke bouncer, er det desuden også vigtigt at sidens indhold er relevant og læseligt overfor brugerne. Det er med til at brugere ikke bouncer, altså går væk fra siden. Hvis mange brugere bouncer fra siden er det med til at hjemmesidens google søgeresultat bliver dårligt.

Når teksten formidles er det ikke kun vigtigt at lægge vægt på søgeord og synonymer, men også at lægge vægt på læsbarheden. Det betyder at teksten skal være nem at skimte, have læselige mellemrum og give et hurtigt svar på hvad de søger. Overskrifter skal kodes, således at de er registreret som en H1 tekst. Billeder på hjemmesiden skal have relevante URL’er og det man kalder for Alt-tags.

For at arbejde på Linkbuilding skal de forskellige undersider, have en rød tråd, der forbinder de forskellige sider med hinanden. Dertil bruges interne links. Interne links, er links du kan klikke på i teksten som henviser til en anden af dine sider. Disse links hjælper Google med at forstå siden bedre. Udgående links, er med til at skabe troværdighed. Udgående links er andre der henviser til din hjemmeside eller dig der henviser til deres hjemmeside. Det gælder om for dig at få troværdige kilder til at henvise til dit site, da det er dem der skaber de bedste Google-resultater.

Title og Meta descripition er det indhold der kommer til at stå på Google. Det er det indhold som skal få brugeren til at vælge din hjemmeside. Det er derfor vigtigt at det er noget indhold, der får brugeren til at ville læse mere.

Du vi også kunne øge din SEO ved at få et SSL certifikat. SSL certifikatet sikre at de informationer brugere indtaster på din side ikke bliver misbrugt af hackere. Det gøres ved at kode indholdet, og kun gøre det muligt at læse indholdet ved at have en virtuel nøgle. SSL certifikatet gør også at du i Googles øjne er en “rigtig” virksomhed. 

Hvorfor SEO også er relevant for dig

De fleste brugere på Google bladre ikke specielt mange gange før det går videre til den næste søgning. Det er derfor vigtigt for en virksomhed, at ligge på en relevant placering, helst på side 1. Hvis man ligger for langt nede på søgeresultaterne, kan man godt misse en masse trafik til hjemmesiden. Det betyder man misser en masse besøgende, som jo er dem man lever af.

I det du kommer højere op på Googles søgeresultater, gør det også at du øger dine muligheder for at få en større målgruppe, idet din hjemmeside bliver eksponeret overfor flere brugere end hidtil. Derfor kan man godt sige, at ved brug af SEO er chancerne større for at få flere kunder.

SEO er også en billig måde at markedsfører og skabe opmærksomhed omkring din virksomhed.

Udover det er SEO også en guideline som er med til at danne rammerne for din hjemmeside, så den bliver så brugervenlig som muligt. Hjemmesidens indhold bliver mere relevant, og siden får en rød tråd, så brugerne ved hvordan de skal navigere rundt. De mange forskellige faktorer er med til at øge din hjemmesides kvalitet, troværdighed og derved gøre den mere unik og adskille den fra dine konkurrenter. Så hvorfor ikke benytte sig af SEO?

Hvorfor vælge et professionelt bureau til at udarbejde min SEO?

Når du arbejder med at implementere SEO på din hjemmeside er der mange tiltag du skal gøre for at SEO’en får den ønskede effekt. Derudover er der mange af tiltagene der kræver at du kender til avancerede funktioner. Derfor kan det i længden godt være du selv kan implementere få tiltag på din hjemmeside, men for at det som helhed får en effekt kræver SEO også avancerede tiltag. Derfor bør du vælge et webbureau som AWORK, som har erfaring indenfor området og ved, hvordan vi netop skal få din hjemmeside eller webshop op på Googles søgeresultater.

SEO sørger for mere trafik og flere henvendelser via Google

Det er bevist, at brugere sjældent går længere end til 3. side på Google og at 90 % af alle besøg på hjemmesider og webshops, fundet på Google, er fra side 1.

Der er forskellig konkurrence på forskellige søgeord. Simple søgeord som ”café Købehavn”, ”billig tømrer” mfl. er søgeord med høj konkurrence, da der er mange virksomheder som gerne vil ligge højt på disse søgeord. Det er derfor anbefalet, at du investerer i SEO for at komme højt op på Google.

SEO er den engelske forkortelse for Search Engine Optimization og betyder, på dansk, søgemaskineoptimering. SEO bruges bl. til at øge trafikken på en hjemmeside eller

webshop.

Ved hjælp af tekster, blandt mange andre elementer, er det muligt at få sin hjemmeside eller webshop længere frem på Google gennem søgeord man gerne vil findes på.

F.eks. er det meget sigende at ligge højt på søgeordet “webbureau”, på Google, hvis du er et webbureau. Jo højere placering på Google, jo flere besøgende.