Har din virksomhed en LinkedIn profil? Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, kan LinkedIn annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for lige netop din virksomhed. LinkedIn så første gang dagens lys i år 2003 som en social netværksside målrettet erhvervsdrivende. I dag er platformen verdensomspændende og byder på et væld af muligheder. De fleste danske virksomheder er med på vognen, og flere bruger aktivt LinkedIn til strategisk og målrettet marketing.
Vær sikker på at det få det fulde potentiale med hjælp fra et LinkedIn bureau
Dog er det langt fra alle virksomheder, der formår at udnytte platformens fulde potentiale ift. netværk, læring -og ikke mindst annoncering på LinkedIn. Med LinkedIn Ads får du gode målretningsredskaber, hvor du kan målrette dine annoncer ud fra oplysninger om geografisk placering, industri, jobtitler, jobtyper, interesser, kompetence,, uddannelse, erfaring og meget mere.