Hvilke SEO services bør du forvente af et SEO-bureau?
Når du har brugt tid og penge på at opbygge en hjemmside, vil du gerne vide, hvad der er det næste skridt for dit brand synlighed, SEO eller Search Engine Optimization er helt sikkert en af de vigtigste dele af din marketing strategi.
At have en fancy hjemmeside er ikke nok til at få den ideelle placering på søgemaskiner som Google, Yahoo, Bing, MSN og mange flere.
Hvorfor vælge SEO-bureau til din virksomhed?
SEO marked er så overfyldt, at det kan være svært og tidskrævende at finde det rigtige SEO-bureau til at hjælpe dig med at forbedre din hjemmesidesrangering og levere mere trafik og potentielle kunder til din virksomheds hjemmeside.
Mens et godt SEO-firma kan forbedre din hjemmestedsplacering og give mere trafik, kan dårlig SEO også gøre helt det modsatte. SEO industri og strategier udvikler sig i et hurtigt tempo, du vil sikre dig, at SEO-firmaet du betaler for vil have en positiv indvirkning på din virksomheds hjemmeside.
Hvordan vælger du det rette SEO-bureau?
Falske løfter – Hold øje med SEO-virksomheder, der vil gøre ”first place” garantier og kan få din hjemmeside ranking i nummer et. Falske løfter som at give dig garanti på Google’s første side, ikke engang Google selv kan garantere dig den første side. SEO tager tid, og det tager meget tid og kræfter at have en hjemmside på Google’s første side, medmindre din hjemmeside er et sponsoreret resultat via Adwords.
Kommunikation er nøglen – Når du tilmelder dig til SEO-bureau, vil du have et indledende møde med den person, der vil håndtere din virksomheds hjemmeside. Møder kan gøres ansigt til ansigt eller over video opkald eller via telefonopkald. Mødet skal give dig en forståelse af, hvad der vil ske, og hvad er de strategier, de vil implementere på din hjemmeside ranking.
Regelmæssig check-in – Sørg for, at det SEO-bureau, du har valgt, giver dig ugentlig eller månedlig rapport om din status på webstedsrangering. Så du kan blive informeret om der skulle ske ændringer eller noget ser ikke rigtigt ud. Din SEO agent vil komme med ideer om, hvordan du kan forbedre din hjemmeside ranking gennem forskellige SEO eller online marketing strategier.
Content marketing – Content marketing er en vigtig del af SEO, og sørg for, at dit SEO-bureau leverer nyt, unikt og originalt indhold med interne / eksterne links, der vil øge din online synlighed og indhold, der er nyttige til at dele på sociale medier platforme.
Google Analytics – Google Analytics er et vigtigt redskab til at udvikle din online marketingstrategi, alt i online marketing kan måles, og Google Analytics er din nøgle til at spore de finere detaljer.

Hvad kan man forvente af et SEO-bureau?
Det er vigtigt at holde øje med, hvor engageret det SEO-firma, du har valgt til din virksomhed, hver SEO-virksomhed kommer til at henvende dig til din situation anderledes, og det er vigtigt at vide, hvad de gør undervejs.
Positiv SEO tager tid til at blive bemærket og set, faktisk har Google nævnt, at det kan tage op til 4 til 12 måneder i gennemsnit for enhver form for forbedringer på din hjemmeside for at begynde at have indflydelse på søgemaskiner.
Her er få ting, du kan forvente af en god SEO-bureau;
- Hjemmeside SEO revision
- Diagnose SEO sundhed på dit websted
- Vil give en liste over to-dos og check-ins
- Tilbyder kvalitets internal/external link
- Giver kvalitetsindhold
Når du vælger SEO-bureau til din hjemmeside, skal du være ekstra opmærksom på at sikre, at du får dine penge værd, og der sker ikke skade undervejs. Sørg for, at du begge har det samme mål om at have din forretnings ranking bedre på søgemaskiner.
Skal vi hjælpe jer med SEO?
Kontakt os til en uforpligtende snak:
Telefon: 88 37 47 88
E-mail: smb@awork.dk