Fremragende funktioner til at inkludere på dit advokatfirma hjemmeside
Funktionerne indarbejdet på dit advokatfirma hjemmeside design kan være forskellen mellem at have en god hjemmeside eller have et godt online markedsføring værktøj til din advokatfirma.
Responsive Website
Et indlæg fra Web Design and Development Trends for 2015, bruger flere og flere mennesker tabletter og mobiltelefoner til at få adgang til websider over hele verden. Mere end 50% af webtrafik kommer fra mobile brugere. En responsive hjemmside design sikrer, at du har en fantastisk oplevelse for alle enheder af alle skærmopløsninger. Responsive webdesign betyder, at du kan skalere til forskellige skærmopløsning, det kan være tabletter, computere eller smart telefoner.
Forbinde med folk
Et af de primære mål med at have et websted er at forbinde med mennesker med de oplysninger, de søger. Besøgende på advokatfirmaets hjemmeside kan være på udkig efter artikler eller lære mere om specifikke øvelsesområder. Pointen er, at de søger en advokat. Derfor er det bedst, at du har et fast register over dine advokater, for at hjælpe dine potentielle kunder nemt at søge advokater i din virksomhed baseret på flere kriterier som ekspertise.

Praktisk måde at kontakte dig
Advokatfirmaer skal altid give besøgende hurtige måder at komme i kontakt med firmaet. Imidlertid er umiddelbarhed af behovet for at kontakte en advokat varierer fra praksisområdet: personskade og familieret kunder kan bruge call-action-knappen, men ejendoms- eller udviklingskunder er mere tilbøjelige til at e-maile i stedet. Sørg for at have mulighederne for begge.
Oprettelse af blogindhold
Bloginhold markedsføring skaber og distribuerer værdifulde, relevante og konsekvente indhold på dit websted. Advokater er gode kandidater til vellykket indholdsskrivning, hvor de kan give råd og tips om, hvordan man håndterer bestemte tilfælde. Det viser også, hvad de ved om lovopdateringer og ny lovgivning. Et stort advokatfirma holder sig opdateret med nye blogindlæg hver uge eller hver måned. Dette skyldes, at indekserede og nyttige indlæg på advokatfirmaets hjemmeside, bidrager til webrangering for søgemaskiner.
Link til øvelsesområde
En ting du bør medtage på dine blogindlæg er et link til dit praksisområde. Advokatfirmaets hjemmeside gør indholdet dobbeltarbejde for webstedet, sammenlægning af relevante artikler samt at holde læserne interesserede.
Social Media advokat profiler
Selv om ikke alle advokater er adoptere af sociale medier, er der dog stigende socialmediebrug til advokatfirmaer. Mange advokater har nu deres profil på sociale medier, såsom Facebook, Twitter og så videre. Her spredes du information og forbinder med kunder. Det anbefales, at du føjer dit sociale medie-link på hver advokatside på dit advokatfirma hjemmeside. Sørg for at potentielle kunder nemt kan klikke på linket og blive omdirigeret til den respektive sociale medieprofil.
Udtalelser
Kundernes udtalelser giver tillid og troværdighed for potentielle kunder. Kundebevis kan komme fra video eller skriftlige testimonials vil gøre. Det vil tilføje personlighed, troværdighed og tillid til firmaets mærke. Det ville også være godt, hvis du beder din klient om at vedhæfte deres Google+ konto eller Facebook-konto på testimonials.
Billeder
Brug ikke iStock-fotos, men brug hellere personlige billeder af høj kvalitet.
Du kan altid bede en webdesigner om at præsentere eksempel design af advokatfirmaets hjemmesider for at få ideer om, hvordan du vil have dit advokatfirma hjemmeside at se. Husk altid at have alt hvad du behøver for hånden til webdesigneren, så du nemt kan lægge designet til dig. Du kan altid foretage de nødvendige ændringer og opdatering på din hjemmeside. En webdesigner vil være mere end villig til at give en kort vejledning om, hvordan du f.eks. Kan tilføje blogindlæg eller opdatere fotos på din hjemmeside.
Skal vi hjælpe dig med din advokatfirma hjemmeside?
Kontakt os til en uforpligtende snak:
Telefon: 88374788
E-mail: smb@awork.dk