På grund af teknologisk fornyelse og udvikling af websider er der meget ændret med hensyn til booking hoteller, og det meste sker online. Når du har en hjemmeside til dit hotel, er det lettere for kunderne at booke online og samle flere oplysninger om hotellet.
Ikke kun vil en hjemmeside øge dine besøgende, det vil være lettere for kunderne at henvise hotellet til venner og familie ved at dele dit website-link på tværs af enhver socialmedieplatform eller via e-mail. Mange hotelvirksomheder ved at have en mobiloptimeret hjemmeside og booking platform fører til mobilkøb. Ifølge Google er smart telefoner er nu ansvarlige for en tredjedel af sidste minuts søgninger og bookinger.
Folk on the go er mere tilbøjelige til at søge information via deres smarte telefoner, scanne hotelbilleder og hotelanmeldelser og anbefalinger. Så nøglen er at tilbyde den mest bekvemme måde at søge efter information og få en opfordring til handling-knappen eller book nu-knappen på hver side af dit hotel hjemmeside.

Hvilke funktioner skal inkluderes på dit hotelwebsted?
- Responsive hjemmeside – Responsive hjemmeside betyder, at det er adaptivt til mobil, tabletter og desktop skærm.
- SEO eller Search Engine Optimization – Investere en masse penge på en hjemmeside, vil være værdiløse, hvis du ikke investerer i SEO også. Optimeret websted får 65% til 70% flere besøgende fra søgemaskinen. Dette har noget at gøre med at bruge de korrekte søgeord, destination og hotelrelaterede søgeord. Derfor er det vigtigt, at dit website er fuldt optimeret til søgemaskiner som Google.
- CMS eller Content Management System – Som hotelwebsteder har brug for konstant ændring og opdateringer, vil CMS gøre det muligt for dig at gøre alle de ændringer, du har brug. Mest almindeligt anbefalede CMS’er er Drupal, Joomla og WordPress.
- Sig nej til mobilapp – Mens hotellets gæster kan downloade apps fra store konsolidatorer som Booking.com, AirBNB, Expedia og TripAdvisor, er de tilbøjelige til at overse apps fra individuelle egenskaber. Besøgende ønsker simpel information fra et hotel hjemmeside såsom: kontaktoplysninger, telefonnummer og adresse. Selv booking skal være enkel. En undersøgelse fra Yahoo viser, at 73% af smarte telefonbrugere foretrækker at reservere på mobilwebsite i stedet for via apps.
- Kundesupport – Din hjemmeside skal være et sted for potentielle kunder, hvordan man kan kontakte dig. Du bør inkludere en chat support til potentielle kunder; når de har få spørgsmål, skal din chat support være klar til at besvare deres spørgsmål i realtid.
- Galleri – det er almindeligt, at hotelgæster har billeder af værelserne, lobbyen og andre områder af hotellet; Dette vil tiltrække flere seere og give kunderne nogle forventninger til, hvad dit hotel kan tilbyde under deres ophold.
- Placering på Google Map – Det er nemt at bede din webdesigner om at inkludere Google Map-widget på din hjemmeside, det er nemt at installere, og du giver kunderne præcis placering på dit hotel og de gode steder i nærheden af hotellet.
- Prisoversigt – Det er dejligt at give kunderne et estimeret prisoversigt, hvad enten det er et tilbud med “pris fra” -mærket og separate rabat priser fra den normale priser, så det ikke forvirrer kunderne.
- Indkapsling – Det er vigtigt, at du leder dine besøgende til den vigtige del af dit websted, for hoteller er det din tilgængelighedskasse for at køre direkte bookinger.
- Socialt bevis – Tillid er afgørende i denne forretningsområde. Tillid bygningselementer skal indgå i dit hotel website design. Socialt bevis er en fantastisk måde at levere feedback til dine potentielle kunder. Udtalelser og anmeldelser er fælles tilgang, opfordre dine besøgende på webstedet til at læse de gode ting, dine tidligere gæster har sagt om dit hotel.
Husk, at målet med dit websted er at opmuntre gæsterne til at bestille og bestille direkte fra din hjemmeside, dette kan opnås gennem smart konverteringscentreret design med det formål at omdirigere gæster.
Skal vi hjælpe dig med din hotel hjemmeside?
Kontakt os til en uforpligtende snak:
Telefon: 88374788
E-mail: smb@awork.dk