Dit websted er din vigtigste kanal – for salg, branding, kommunikation, erhvervelse, kundeservice og meget mere. Din Financial Company hjemmeside skal arbejde 24/7 for vores virksomhed, samtidig med at du støtter en række mål for forskellige målgrupper.
Når du overvejer dig en hjemmeside designer, er det afgørende at udvikle en liste over must-haves, som du kan tildele ressourcer og planlægge i overensstemmelse hermed. Her er mange få funktioner til at begynde med.

- Responsive Design
Et enkelt websted, der tilpasser sig besøgende på pc’er, mobiler og tabletter, er standardwebsteddesign for virksomheder i dag.
- Intuitiv Website Navigation
Besøgende sætter pris på let at følge, fokuseret, konsistent og intuitiv navigationsstruktur. Intuitiv finansiel virksomheds website navigation angiver, hvor de besøgende er, og de sider, der afspejler det, de ønsker at søge.
- Website Search
Selvom dit websted skal designes strategisk, vil nogle brugere foretrække webstedssøgning, da de besøgende er ledet til at søge efter, hvad de har brug for. Gør din søgefelt synlig for dine besøgende, så det bliver lettere for dem at finde det, de søger præcist.
- Kontaktoplysninger
En af de fælles ting, som finansielle firma besøgende søger, er en måde at kontakte dig, der opfylder dette krav, det er bedst, at du har dine kontaktoplysninger på hver side på dit websted og i sidefoden. Et kontaktformular er også en måde at få dine besøgende til at handle med deres interesse med det samme.
- Salgsfremmende side
Din finansiel hjemmeside er din 24/7 marketingkanal, det kan nemt blive så visuelt som et billboard på en travl hovedvej. Reklame side bør vælges omhyggeligt på din hjemmeside, såvel som på dine internetsider, så promoveringerne vil være relevante, hjælpsomme men ikke overvældende.
- Content Management System
Content Management System styrer din hjemmeside, og dette skal være omhyggeligt udvalgt, da dette også kan være nedgangen på dit websted. Content management kan outsources, som at have mindre at tænke på, mens du driver din virksomhed.
- SEO strategi
Hver virksomhed skal have en grundlæggende strategi for optimering af søgemaskineoptimering, herunder søgeordssøgning, understøttende indhold og meget mere. Om SEO bliver en vigtig del af dit indgående markedsførings program, eller blot en måde at forbedre din online synlighed på din hjemmeside.
- Multimedieindhold
Besøgende nyder at engagere sig i en blanding af indholdstyper af hjemmesider, og finansielle firmaers websteder er ingen undtagelse. Mens besøgende kan læse artikler fra dit websted, kan det ikke skade for at tilføje en kort video, der forklarer emnet. På den måde overvejer du de besøgende, der foretrækker visuel information.
- Intern link
Mens navigationsmenuer er den mest oplagte metode til at køre besøgende på interne hjemmesider, skal dit artikelindhold også indeholde intern linking.
- Testimonial and Review page
Folk er sociale væsener, det er ikke en overraskelse, at de søger efter udtalelser og anmeldelser om din tjeneste for at hjælpe dem med deres beslutningstagning. Også for marketingfolk er vidnesbyrd og anmeldelser nyttige værktøjer til at skabe troværdighed og forbinde med publikum.
I dag i denne moderne verden er der en forventning for ethvert velrenommeret finansielt selskab at have en form for online tilstedeværelse. Potentielle kunder vil sandsynligvis være mistillid til et firma, der ikke har et websted med de rigtige oplysninger, kontaktoplysninger, anmeldelser og e-mail-adresse. At have en god finansiel hjemmeside gør kunderne mere komfortable ved at bruge din service.
Skal vi hjælpe dig med din finansielle virksomheds hjemmeside?
Kontakt os til en uforpligtende snak:
Telefon : 88 37 47 88
Email : smb@awork.dk