Vælg en side

Corporate Identity. En kreativ strategi i den digitale verden.

Projektpris fra kr. 32.713,-

BLIV KONTAKTET

Lad os bygge din Corporate Identity.

Vi analyserer jeres brand, fra top til tå, for at redefinere jeres fortælling i den digitale verden. Vores overordnede mål er at styrke jeres online synlighed på lang sigt.

Konkurrenter og industri.

Jeres corporate identity er langt større end enhver marketingkampagne i laver. Det er nemlig grundlaget for virksomheden, og det skal være solidt, mens I opbygger et stærkt brand og online tilstedeværelse.

En klar og konkret corporate identity er afgørende for at udstråle et skarpt budskab for jer som virksomhed. Budskabet, og strategien herfor, skal tage højde for strukturen i jeres organisation såvel som jeres konkurrenters udstråling.

Vi analyserer, hvor I står på markedet, og hjælper jer med at udarbejde en plan, som får jer derhen, hvor I gerne vil være. Det omfatter en komplet online-analyse af styrker, svagheder, muligheder og trusler i jeres branche.

Vores analysekonsulenter vil afdække innovative markedsføringstaktikker, og giver jer mulighed for at skabe en unik tilgang til jeres virksomheds udstråling på nettet. Med denne analyse kan vi tage jeres corporate identity til et nyt og skarpere niveau og samtidig hjælpe jer med at udvikle en strategi for fremtiden.

Aktivering af jeres brand.

Har I en ældre brandidentitet og svag online tilstedeværelse, så er det altafgørende at få revideret jeres brand og afsøge muligheder på nettet. Det vil have en kæmpe indvirkning på både jeres digitale aftryk samt bundlinje.

Vi gennemgår jeres virksomheds historie og forsøger at finde de parametre frem, som i sin tid var grundlæggende for jeres virksomheds succes.

Vores analyser og strategier vil hjælpe med at genoplive jeres brandidentitet så det vil bliv bemærket af jeres nuværende kunder samt potentielle kunder. Vi vil sørge for en ny, frisk og fremtrædende udstråling for jeres virksomhed, hvilket vil resultere i større bevidsthed omkring jeres brand når kunden er i beslutningsovervejelse.

En ny plan for jeres brand kan være lige præcis det der er nødvendigt for at få fat i jeres eksisterende publikums opmærksomhed og trække potentielle kunder til jeres produkter og ydelser.

Den rette brandidentitet.

En klar defineret brandidentitet, der passer til jeres forretningsmodel, er det der får jeres publikum til at få øjnene op. Brandidentiteten bestemmer jeres udstråling og fastlægger de mål I har sat for virksomheden.

En fornuftig og bæredygtig brandstrategi kræver, at jeres overordnede brandidentitet, tagline/slogan, logo og billeder er konsekvente og repræsentative for jeres virksomheds idealer og mål.

Ved at have en klar rød tråd i jeres brandidentitet, bliver I lige pludselig en del af jeres publikummers liv i stedet for et produkt som alle andre. En klar rød tråd skal være gennemsyret i alt omkring jeres brand lige fra jeres hjemmeside,  sociale medier og andre online markedsføringsmedier.

Det er altafgørende at I holder jer til den røde tråd og den brandstrategi som bliver besluttet. Gør I det, så vil I dominere jeres industri.

Skab kundeloyaliteten.

Uanset om det er e-mail marketing, en månedlig flyer, en påmindelse eller en personlig besked, så skal jeres corporate identity skinne igennem når det kommer til kundeloyalitet. Sådan bevarer I jeres kunder på lang sigt.

Når jeres corporate identity er fastlagt, med den rette strategi, er det vigtigt at opretholde en kundebase med kontaktoplysninger, heriblandt sociale profiler, som et ekstra markedsføringselement. Sørg for at invitere kunderne til en præsentation af jeres nye brandidentitet, enten offline eller online, så de ved at I har opdateret jeres virksomhedsprofil.

Husk på at ikke alle jeres beskeder behøver at være reklame for jeres produkter – nogle beskeder kan blot være nyttig information eller andet som kan være værdifuldt for jeres kunder at vide besked om.

Den gode kundeloyalitet betyder at gå den ekstra mil for at imødekomme kundernes behov. Kunderne husker når de er blevet behandlet godt og det vil resultere i gentagen forretning for jer.

Vores kunder samarbejdspartnere

En lille håndfuld af dem som har valgt os.

Start med forståelsen af Corporate Identity.

Det er ikke nok med en strategi. Det handler først og fremmest om forståelsen af hvem man er og hvad man vil på sit marked. Først herefter kan man lægge en strategi.

Hvordan ser man jer i forhold til konkurrenterne?

Hvilken personlighed skal jeres virksomhed udstråle? Jeres brandidentitet er, i stor grad, hvordan I ser jer selv som virksomhed, og hvordan I vil blive set af jeres publikum. Det indeholder kreative detaljer, og en rød tråd, der sammen maler et helt billede af jeres virksomhed, og samtidig får jer til at skille jer ud i branchen.

Alt lige fra jeres billeder corporate billeder og de budskaber I udstråler, til markedsføring, skal det være en 360 graders synergi – det skal altså gennemsyres hvem I er som brand. Alle aspekter danner en helhedsrepræsentation af hvem I er som virksomhed og vil dermed hjælpe jeres publikum med at forstå hvad der er anderledes ved jer, i forhold til konkurrenterne.

En effektiv brandidentitet vil kommunikere jeres virksomheds personlighed samt værdien af jeres produkt i håb om at forene jer med potentielle kunder og opretholde kundeloyaliteten med de eksisterende kunder.

Den rette brandstrategi

Jeres brandstrategi er jeres fundament. Det er det oprindelige koncept for jeres firma, og den retning, I vil tage, samt de værdier, der definerer, hvem I er som virksomhed. Når I skubber jeres brand fremad, fastlægger I, i strategien de milepæle, I vil ramme undervejs. Det er her, at ethvert markedsføringselement vil tage udspring fra, samt sikre konsistens på tværs af alle medier og platforme.

Modernisering af jeres brand

Dette er de kosmetiske trin I skal tage for at fuldføre jeres virksomhedsstrategi. Udviklingen af jeres brand omfatter alle de markedsføringsmæssige tiltag. Det er den fortsatte proces af jeres brand, som flytter jer fra et koncept og idé, til en faktisk spiller på markedet. Alt fra jeres hjemmeside til strategiske markedsføringselementer, til at vækste og promovere jeres brand online, kan vi hjælpe med.

Målgruppens billede af jeres brand

Alle mandetimerne som er gået til at opbygge jeres brand, og til sidst, anvende strategien, vil tage sig ud i målgruppens billede af jer som brand. Jeres brand er netop hvordan jeres nuværende og potentielle kunder ser jer. Et vellykket brand er baseret på, hvor nært det er i forhold til jeres identitet, og den måde, I ønsker, at jeres brand skal ses på. Jeres brandbillede er en indikation af, hvor godt og gennemarbejdet jeres anvendte strategi er, og hvor godt den passer til jeres målgruppe.

Skal vi tage en snak?

Vi søger et langvarigt samarbejde som er bygget på resultater. Fortæl os om projektet og lad os tage en uforpligtende snak.

BLIV KONTAKTET
 
Share This