5.02.2019 | Google AdWords, Sociale Medier, Webdesign, Webshop
Hvordan øger man salg på sin webshop? Øget online salg er det primære mål for utallige virksomheder, store og små. At øge salget via online-kanaler er lidt ligesom at lave en strike i bowling, det ser meget lettere ud end det rent faktisk er. Heldigvis er...
10.10.2018 | Google, Google AdWords, Online Markedsføring, SEO
Oprettelse af en Google kampagne der virker En af de mest effektive måder at øge salget på internettet er med pay per click, også kendt som PPC. Det er en online annonceringsmodel hvor man dirigerer trafik til hjemmesider med brugen af annoncer. For hvert klik...
29.06.2018 | Google, Google AdWords, Google Shopping, Hjemmeside, SEO, Webdesign, Webshop
Hvorfor er det vigtigt for journalister at have en hjemmeside Journalister skaber i dag stærke virtuelle udtryk fra deres arbejde. Derfor er det vigtigt for journalister at have deres egen hjemmeside. Uanset om du er en nyuddannet...
25.06.2018 | Google, Google AdWords, Google Shopping, Hjemmeside, SEO, Webdesign, Webshop
Hvorfor skal en medicinalvirksomhed have en hjemmeside? Alle typer virksomheder skal have en online platform, men mange uafhængige medicinalfirmaer har ikke deres egen hjemmeside. Online kunder søger måske efter din tjeneste lige nu, og manglende hjemmeside kan være...
21.06.2018 | Google, Google AdWords, Google Shopping, Hjemmeside, SEO, Webdesign, Webshop
Hvorfor din campingplads skal have en hjemmeside Camping er klassisk sommeraktivitet, og det er en fantastisk måde at tilbringe kvalitetstid sammen med din familie. Derfor er det vigtigt, at du som campingpladsindehaver har et campingpladswebsted for din virksomhed....
21.06.2018 | Google, Google AdWords, Google Shopping, Hjemmeside, SEO, Webdesign, Webshop
Hvorfor din restaurant skal have en hjemmeside I dag er det ikke usædvanligt, at enhver virksomhed har en hjemmeside eller en form for tilstedeværelse online. Restauranter er ikke en undtagelse, det øger deres synlighed og hjemmesiden for restauranter fungerer som et...