Udnyt annoncering på Black Friday!

Udnyt annoncering på Black Friday!

Nu er der ikke længe, til at Black Friday igen banker på døren og åbner op for muligheden, for at alle julegaveindkøbene, eller bare generelle indkøb, kan komme i hus med gode rabatter og tilbud. En mulighed, der er svær at afslå!

Bruger du allerede, eller har du intentioner om at bruge annoncering i forbindelse med Black Friday, er Facebook annoncering og/eller annoncering på Google er vejen frem til dine Black Friday tilbud. Det skyldes, at din målgruppe med al sandsynlighed vil finde informationerne omkring deres indkøb, da de, ligesom alle os andre, benytter sig af enten Google eller de sociale medier såsom Facebook.

Hvordan får jeg mest ud af mine annoncer?

For at få mest muligt succes med dine annoncer på Facebook og annoncer på Google bør disse bære præg af forskellige strategier, alt afhængigt af mediet, så du får mest muligt ud af dine annoncering. Vælger du Facebook annoncering, har du mere tekst at udfolde dig på, som kan give modtageren mere information, samtidig med at du har mulighed, for at lave et iøjefaldende visuelt indlæg, som skaber blikfang hos brugeren.Vælger du derimod Google annoncering, har du mindre tekst at udfolde dig på. Du er derfor nødt til at skære dit budskab helt indtil benet, så din målgruppe ikke er i tvivl, om hvad, hvorfor og hvornår din annonce er aktuel.

Brugen af annoncering på Facebook og annoncering på Google er er effektiv på hver sin måde. Hos AWORK anbefaler vi derfor netop en kombination af disse to platforme, når dine annoncer har til formål at sælge produkter eller ydelser i forbindelse med fx Black Friday. Fælles for begge platforme er at konkretisere over for målgruppen, hvad du kan tilbyde dem i forbindelse med Black Friday.

Det vigtigste at huske på er følgende:

  • Brug ordene “Black Friday” på flere måder i den samme annonce, så målgruppen ikke er tvivl, om formålet med annoncen. Dette er også vigtigt, hvis du har valgt at bruge “Black Friday” som en del af din søgeordsstrategi.

  • Gør det klart for målgruppen, hvilke tilbud og rabatter du kan tilbyde. Fx “spar 50 % på xx” eller “få 20 % for dit køb, når du handler hos xx”

  • Gør det tydeligt, hvor længe dine rabatter og tilbud gælder. Er det kun på dagen? Eller gælder det også hele ugen op til Black Friday?

Hos AWORK kan vi hjælpe dig med alt indenfor annoncering på Facebook og annoncering på Google. Vi har 10 års erfaring inden for branchen, hvorfor vi er den optimale samarbejdspartner for dig, når du har brug for professionel hjælp til på bedste vis at komme ud til målgruppen med dine tilbud og rabatter ifm. Black Friday. Kontakt os i dag på tlf: 88 37 47 88, og hør, hvordan vi kan hjælpe dig.

Del denne nyhed:

Brug for gode råd til din markedsføring?

Andre nyheder

Pressemeddelelse
Ina Hawthorn Jensen

AWORK er Børsen Gazelle 2022 

For andet år i træk er AWORK så privilegeret at modtage en Børsen Gazelle pris, og vi er utroligt stolte, over at vi har opnået titlen som Børsen Gazelle 2022.

Læs mere »