Vi vil i løbet af de kommende to dage, torsdag og fredag, være på kursus for at dygtiggøre os indenfor vores fagområde. Dette er en vigtig mulighed for os at lære nye færdigheder, få inspiration og holde os opdateret med den seneste viden og praksis inden for vores felt.
Investering i vores viden, til gavn for kunder og partnere
Vi tror på, at det er vigtigt at investere tid og ressourcer i vores fortsatte læring og udvikling, da det ikke kun gavner os som professionelle, men også vores kunder og partnere. Ved at holde os opdateret og lære nye færdigheder, kan vi bedre imødekomme vores kunders behov og sikre, at de får den bedst mulige service.
Vi forstår, at vores fravær i løbet af disse to dage kan forårsage nogle udfordringer, men vi vil gøre vores bedste for at minimere enhver påvirkning hos vores kunder og partnere. Se nedenfor hvis du har brug for akut support. Vi vil være tilbage igen mandag den 27. marts og igen stå til rådighed med vores fulde kapacitet.
–
Har du brug for akut support?
Har du brug for akut support, så skriv til support@awork.dk.
Hvornår har jeg brug for akut support?
Typiske eksempler på situationer, der kræver akut support, inkluderer systemnedbrud, datatab, sikkerhedstrusler, virusangreb eller andre kritiske problemer, der forhindrer dig eller dine slutkunder i at arbejde eller bruge dine tjenester / ydelser.
–
Vi ser frem til at dele vores nye viden og færdigheder med jer, og håber at det vil resultere i en bedre oplevelse for vores kunder og partnere.
Bedste hilsner,
Hele AWORK teamet