GOOGLE MY BUSINESS og SEO blev implementeret hos CareHouse, og det kan mærkes

Hos CareHouse sælges lækker hudpleje og sunde kosttilskud. Umiddelbart en branche, som er lidt langt fra vores meget tekniske web-verden, men ikke desto mindre en verden, der i dén grad har behov for god web håndtering, da konkurrencen indenfor beauty er benhård.

AWORK hjælper også selvstændige i beautybranchen

Som selvstændig i en grad som denne, gælder det om at have en aggressiv marketing strategi. Her handler det om at få skabt en genkendelsesværdi og et brandimage, som kædes sammen med de umiddelbart logiske søgeord, således en naturlig kædereaktion foregår og et sundt flow bliver ved med at ske. Den slags sker dog ikke af sig selv og kræver, udover et betydeligt niveau af mærkbarhed via de sociale medier, også en heftig SEO og brug af Google Ads.

Målrettede Google Ads og SEO hæver reachniveauet betragteligt

Til CareHouse anbefaler AWORK at indlemme “gifted-spons” til diverse influencere og bloggere, således der bliver genereret noget reach. Det vil kunne mærkes fra første offentlige tag. Derudover er en anden målrettet strategi for CareHouse at sende produkter til modelbureauer, da disse, deres ansatte og følgere er en naturlig målgruppe, grundet produktet. Man skal ikke kimse af, hvor stor en betydning omtale har.

Tydelig forbedring i kundens placering på Google siden vores samarbejde startede

CareHouse kundecase af AWORK Webbureau

Som det kan aflæses på billedet, er CareHouse gået fra at blive vist på side 2 og ned efter placeringer – til at blive vist på side 1 på Google. Det har stor betydning for en virksomhed, da det er de færreste, som overhovedet klikker videre til side 2, inden de bliver fanget af noget interessant og afslutter søgningen.

Det betyder større synlighed – og flere kunder, og vidner om et godt og solidt SEO arbejde.

Del denne nyhed:
Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Del på pinterest
Pinterest
Del på email
Email