Charity foundation med international spændvidde indgår samarbejde med det danske webbureau AWORK

Rent vand og skolebøger kan for mange virke som det absolutte minimum for børn og unge. Det er det dog desværre ikke for alle. Forholdene i mange lande er fortsat kritiske og det er mere kærkomment end nogensinde før, at få kanaliseret hjælp til, blandt andet, kontinentet syd for Middelhavet. Den globale Corona pandemi har ikke ligefrem gjort det lettere, da mange lande prioriterer egne økonomiske udfordringer.

 

MY FOUNDATION: Et kærkomment og lysende håb i mørket

 

Den visionære, musikalske og kreative iværksætter Remee Jackman og hans forlovede Mathilde Gøhler oprettede i 2020 MY FOUNDATION sammen med Co-founder Christina Rind – en fond, der arbejder meget tæt med til SOS Børnebyerne. Den blev oprettet grundet den fælles lidenskab for at hjælpe nødlidende børn og det inspirerende mindset, der huserer på disse primitive, men kreative egne. For uanset hvor lidt disse mennesker har at gøre godt med, er gæstfrihed, varme og glæde, fællesnævnere for alle dem, som Remee og Mathilde har mødt på deres vej gennem blandt andet Kenya.

Remee og Mathilde har via deres store popularitet og karriere, et netværk der spænder vidt og bredt henover hele kloden. Med deres it-couple stjernestatus, reelle talenter, høje likeability niveau og altid nærværende og sympatiske væsener, er dette de absolut bedst tænkelige frontfigurer, når det handler om at brede budskabet om dette velgørende projekt.

 

Visionen er klar: Der SKAL gøres en forskel, når der KAN gøres en forskel

 

Om den er stor eller lille, er ikke altafgørende, men Remee og MY FOUNDATIONs Fundraising Manager Katrine Buhl Bjerrehuus er med den overbevisning, at hver en krone tæller. Tidligere Fundraising Manager Camilla Nivaro var også med inde over samarbejdet til at starte med og tog imod AWORKs hjælp med åbne arme. For kronerne rækker langt i U-landene. Faktisk kan du for 350.000 kr blive tæt knyttet til en hel by og besøge den, i for eksempelvis Kenya, eller give midler til en ny vandforsyning i Buru Buru for 250.000 kr. Du kan derudover faktisk give lige det beløb, du har mulighed for.

 

MY FOUNDATION opererer nemlig med micro donations – selvvalgte beløb, således ingen private er tvunget til nødvendigvis at donere et fastlagt beløb, for eksempel 500 kr, hvis luften i budgettet kun tillader at donere mindre. Dermed kan alle være med og give det de finder muligt, og uanset beløb bliver MY FOUNDATION glade for hver en øre, garanteres der.

 

Donationsprincip med CSR-fordele

 

Til MY FOUNDATIONs form for donationsprincip følger en naturlig integrering af CSR af din virksomhed, hvis du vælger at donere via en sådan. Det har en åbenlys fordel, da et partnership, som de kalder det, vidner om dybere overvejelser, gavmildhed, opmærksomhed, overskud og deltagelse i løsningen på det helt store , globale fattigdomsproblem.

Det er også muligt at give en donation, som går til et øremærket projekt, hvis der er noget specifikt en virksomhed brænder mere for end andet. For eksempel et vandtårn eller fodboldmål. Det er en win-win-win hele vejen rundt og en eksekvering af et partnership med MY FOUNDATION er kun positivt for alle parter. De deltagende virksomheder vil nemlig få en prominent plads på MY FOUNDATIONs hjemmeside, og have fri mulighed for at nævne det som en del af deres PR.

 

Goodwill donations vidner om forhøjet fokus på eksternt brandimage

 

Goodwill donations er det nye sort, især i en verden, der er spækket med kapitalistiske konglomarater, som kun bliver rigere, jo mere deperat resten af verden er. Der er behov for at virksomheder træder et skridt tilbage, og to skridt frem, ind i en mere holistisk tankegang, som kommer resten af jordens befolkning til gode. Her er der derfor mulighed for at positionere sig og gå forrest – endda med et brandimage, der automatisk og naturligt bliver sat i sammenhæng med et af Danmarks mest elskede og progressive kendispar.

 

Vi hjælper MY FOUNDATION med at få hjælp til at hjælpe alverdens børn

 

Vi hos AWORK Webbureau har i samarbejde med MY FOUNDATION optimeret fondens SEO, således de bliver lettere at finde for Google’s brugere. AWORKs team har lagt alle kræfter i og har over en længere periode og gennem flere møder givet alt hvad de havde, for at optimere MY FOUNDATIONs SEO, men også for at optimere deres hjemmeside en anelse. Hjemmesiden har altid været smuk og æstetisk og som udgangspunk rigtig fin. Men der var et par tekniske helligdage, og nogle features, som MY FOUNDATION drømte om, men ikke vidste hvordan skulle implementeres. Der har vi benyttet os af vores medarbejderes ekspertise, og fik hurtigt gjort, hvad der kræves.

 

Dermed får MY FOUNDATION højest sandsynligt mange flere organiske søgninger, flere besøg og dermed flere donationer. Det er noget, som rykker, når det kommer til online charity, da det er via disse søgninger at mange donationer kommer. Størstedelen kommer dog fra større (måske internationale) virksomheder, men disse opdager dog – hvis ikke de kender til MY FOUNDATION via deres solide SoMe og netværk – velgørenhedsfonden via søgninger på Google, for eksempel via ord kombinationen “charity foundation”.

Derudover er MY FOUNDATION dygtige til at afholde charity events, som tiltrækker donationer fra de mere glamourøse kredse. Disse kommer der flere af, så snart Corona krisen tillader det.

 

Dette var den bedste hjælp AWORK kunne give – Vi hjælper MY FOUNDATION med at få hjælp til at hjælpe Verdens børn.

Del denne nyhed:
Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Del på pinterest
Pinterest
Del på email
Email