FACEBOOK ADS PROCESSEN

Vores fremgangsmåde for annoncering på Facebook er fast, men stadig med plads til individuel tilpasning, da Facebook Ads er en utrolig dynamisk annonceplatform.

Opbygning af kendskab og analyse

Som ny kunde vil vi først og fremmest udarbejde en analyse hvor vi får stiftet kendskab til jeres brand, industri og konkurrenter. Denne information skabe fundamentet for jeres Facebook annoncer.

Fastlægning af målgruppe & budget

Du vil efterfølgende blive kontaktet af en af vores markedsføringseksperter, som vi tage en snak med jer omkring hvilken målgruppe i ønsker at nå ud til og samtidig få fastlagt et budget for jeres annoncer.

Billedemateriale modtages fra jer

Efter denne snak modtager vi billedemateriale fra jer. Det kan være i har nogle bestemte produkter eller tilbud, som i ønsker at køre annoncer på. som vi efterfølgende vil udarbejde annonce tekster ud fra, så de passer til jeres brand og målgruppe. Ud fra tilsendte billeder vil vi udarbejde annoncerne.

Udarbejdelse af annoncer

Herefter opsætter vi annoncerne som vil blive udarbejdet ud fra de tilsendte billede, og den tidligere analyse og snak vi har haft sammen. Derved skaber vi annoncer der er skræddersyet til jeres virksomhed.

Godkendelse af annoncer

Når vi har udarbejdet annoncerne sender vi dem til jer, for at i kan godekende indholdet. Så snart disse er godkendt, vil vi gå igang med opsætningen af jeres annoncer.

Opsætning af annoncer

Vi opsætter og aktiverer de godkendte annoncer, og de vil nu kører på Facebook.

Løbende optimering og justering

Når jeres annoncer er oppe og køre, vil vi efterfølgende se på hvordan de kører. Hvis der er behov for optimering og justering af annoncerne retter vi disse til. Vi laver tragtanalyser hvor vi tester og sorterer annoncer fra. Det sikrer at vi får det bedste resultat på lang sigt.

Rapportering

Når jeres annoncer kører vil i modtage et link hvor i selv kan følge med i hvordan jeres annoncer klarer sig.

Kom i gang med Facebook Ads

Hos AWORK Webbureau er vi klar til at tage imod dig og din virksomhed. Vi sætter os ind i din virksomhed samt den industri du opererer i så vi sammen kan opnå de mål vi i samarbejde opsætter.

Med annoncering på Facebook kan du målrette din markedsføring til både virksomheder og forbrugere, også bedre kendt som B2B og B2C. Det smarte ved Facebook Ads er, at dine annoncer befinder sig på et medie hvor brugerne konstant er på. Chancen for, at dine annoncer altså dermed bliver set og klikket på er ret stor – og det gælder uanset om du er på udkig efter nye kunder via almindelige annoncer eller om du vil være i top-of-mind via Facebook Retargeting annoncer. 

Facebook Ads er en af de bedste måder man kan annoncere på online. Det er forholdsvis billigt og du opnår stor eksponering. AWORK er med dig hele vejen og med AWORK InSight vil du også kunne følge med sideløbende så du hele tiden har fuld indsigt i dine Facebook Ads data. Desuden så afholder vi hos AWORK også Facebook webinarer og det er noget du også kan tage del i. Det gør du via AWORK Webinar.

Fokus på markedsføring, drevet af resultater

Vi stræber efter at matche din historie med dine forretningsmæssige mål som afkast, udførsel af en ny brand-strategi eller skabe brand awareness. Alt sammen for at opnå de bedste resultater.

“Det vigtigste her hos AWORK er, at vi opnår resultater for vores kunder. Derfor løber vi alle den ekstra mil for, at vores kunder får succes."
Jesper Enger-Rasmussen
CEO
tommy og jesper awork 1
awork clutch award 2

Key features

AWORK er blandt de bedste i Norden

Vi elsker det vi laver, hvorfor udnævnelsen blandt top 90 (af en skare på over 1.200 bureauer) i hele Norden, blot gør os endnu mere stolte. AWORK er blevet udnævnt af det uafhænige research-bureau, Clutch, fra Washington.

awork clutch 2018
awork clutch 2020
awork clutch 2021 1
awork clutch 2021 2
awork googlereviews
AWORKs bedømmelser