AWORK

Etableret i 2012 og i dag et af Nordens førende webbureauer inden for online markedsføring, branding og kommunikation.

CORPORATE IDENTITY – EN KREATIV STRATEGI I DEN DIGITALE VERDEN

LAD OS BYGGE DIN CORPORATE IDENTITY

Vi analyserer jeres brand, fra top til tå, for at redefinere jeres fortælling i den digitale verden. Vores overordnede mål er at styrke jeres online synlighed på lang sigt.

billede til ecommerce

VÆRDIEN AF EN STÆRK CORPORATE IDENTITY

Jeres corporate identity er langt større end enhver marketingkampagne i laver. Det er nemlig grundlaget for virksomheden, og det skal være solidt, mens I opbygger et stærkt brand og online tilstedeværelse.

En klar og konkret corporate identity er afgørende for at udstråle et skarpt budskab for jer som virksomhed. Budskabet, og strategien herfor, skal tage højde for strukturen i jeres organisation såvel som jeres konkurrenters udstråling.

Vi analyserer, hvor I står på markedet, og hjælper jer med at udarbejde en plan, som får jer derhen, hvor I gerne vil være. Det omfatter en komplet online-analyse af styrker, svagheder, muligheder og trusler i jeres branche.

Afspil video

SKARP CORPORATE IDENTITET

Vores analysekonsulenter vil afdække innovative markedsføringstaktikker, og giver jer mulighed for at skabe en unik tilgang til jeres virksomheds udstråling på nettet. Med denne analyse kan vi tage jeres corporate identity til et nyt og skarpere niveau og samtidig hjælpe jer med at udvikle en strategi for fremtiden.

AKTIVERING AF JERES BRAND

Har I en ældre brandidentitet og svag online tilstedeværelse, så er det altafgørende at få revideret jeres brand og afsøge muligheder på nettet. Det vil have en kæmpe indvirkning på både jeres digitale aftryk samt bundlinje. Vi gennemgår jeres virksomheds historie og forsøger at finde de parametre frem, som i sin tid var grundlæggende for jeres virksomheds succes. Vores analyser og strategier vil hjælpe med at genoplive jeres brandidentitet så det vil bliv bemærket af jeres nuværende kunder samt potentielle kunder. Vi vil sørge for en ny, frisk og fremtrædende udstråling for jeres virksomhed, hvilket vil resultere i større bevidsthed omkring jeres brand når kunden er i beslutningsovervejelse. En ny plan for jeres brand kan være lige præcis det der er nødvendigt for at få fat i jeres eksisterende publikums opmærksomhed og trække potentielle kunder til jeres produkter og ydelser.

DEN RETTE BRANDIDENTITET

En klar defineret brandidentitet, der passer til jeres forretningsmodel, er det der får jeres publikum til at få øjnene op. Brandidentiteten bestemmer jeres udstråling og fastlægger de mål I har sat for virksomheden. En fornuftig og bæredygtig brandstrategi kræver, at jeres overordnede brandidentitet, tagline/slogan, logo og billeder er konsekvente og repræsentative for jeres virksomheds idealer og mål. Ved at have en klar rød tråd i jeres brandidentitet, bliver I lige pludselig en del af jeres publikummers liv i stedet for et produkt som alle andre. En klar rød tråd skal være gennemsyret i alt omkring jeres brand lige fra jeres hjemmeside, sociale medier og andre online markedsføringsmedier. Det er altafgørende at I holder jer til den røde tråd og den brandstrategi som bliver besluttet. Gør I det, så vil I dominere jeres industri.

SKAB KUNDELOYALITETEN

Uanset om det er e-mail marketing, en månedlig flyer, en påmindelse eller en personlig besked, så skal jeres corporate identity skinne igennem når det kommer til kundeloyalitet. Sådan bevarer I jeres kunder på lang sigt. Når jeres corporate identity er fastlagt, med den rette strategi, er det vigtigt at opretholde en kundebase med kontaktoplysninger, heriblandt sociale profiler, som et ekstra markedsføringselement. Sørg for at invitere kunderne til en præsentation af jeres nye brandidentitet, enten offline eller online, så de ved at I har opdateret jeres virksomhedsprofil.

Husk på, at ikke alle jeres beskeder behøver at være reklame for jeres produkter – nogle beskeder kan blot være nyttig information eller andet som kan være værdifuldt for jeres kunder at vide besked om. Den gode kundeloyalitet betyder at gå den ekstra mil for at imødekomme kundernes behov. Kunderne husker når de er blevet behandlet godt og det vil resultere i gentagen forretning for jer.

Kontakt os for en dialog om dit projekt

LAD AWORK SKABE JERES CORPORATE IDENTITY

Fokus på markedsføring, drevet af resultater

Vi stræber efter at matche din historie med dine forretningsmæssige mål som afkast, udførsel af en ny brand-strategi eller skabe brand awareness. Alt sammen for at opnå de bedste resultater.

“Det vigtigste her hos AWORK er, at vi opnår resultater for vores kunder. Derfor løber vi alle den ekstra mil for, at vores kunder får succes."
Jesper Enger-Rasmussen
CEO
tommy og jesper awork 1
awork clutch award 2

Key features

AWORK er blandt de bedste i Norden

Vi elsker det vi laver, hvorfor udnævnelsen blandt top 90 (af en skare på over 1.200 bureauer) i hele Norden, blot gør os endnu mere stolte. AWORK er blevet udnævnt af det uafhænige research-bureau, Clutch, fra Washington.

awork clutch 2018
awork clutch 2020
awork clutch 2021 1
awork clutch 2021 2
awork googlereviews
AWORKs bedømmelser