TikTok som dit nye og effektive annonceringsmedie

Annoncering med TikTok Ads

Hvordan når du din målgruppe i et univers af korte videoer?

TikTok er en social media-app, der er blevet meget populær de seneste år, især blandt unge brugere. Det er en app, hvor brugerne kan uploade korte videoer, der typisk er musikalske og kreative. TikTok er blevet et populært sted at dele videoer og har flere brugere end Instagram og Snapchat. Derfor er det også et godt sted at annoncere for virksomheder.

TikTok Ads er en måde for virksomheder at nå deres målgruppe ved hjælp af annoncer på TikTok. Der er flere forskellige typer af annoncer, du kan vælge imellem, herunder in-feed videoer, brand takeovers, og hashtag challenges.

In-feed videoer er annoncer, der vises i brugerens feed, og er den mest almindelige form for annonce på TikTok. Det giver virksomheder mulighed for at nå deres målgruppe ved at vise deres videoannoncer mellem andre videoer i brugerens feed.

Brand takeovers er annoncer, der tager over skærmen, når en bruger åbner appen. Det giver virksomheder mulighed for at fange brugerens opmærksomhed straks, når de åbner appen.

Hashtag challenges er annoncer, der opfordrer brugerne til at deltage i en udfordring ved hjælp af en bestemt hashtag. Det giver virksomheder mulighed for at skabe engagement og få deres målgruppe til at interagere med deres brand.

Ved at annoncere på TikTok, kan virksomheder nå deres målgruppe samt øge deres brandværdi, i et univers af videoer.

Viden
Camilla Piper Rafaelsen

Udnyt annoncering på Black Friday!

Bruger du allerede, eller har du intentioner om at bruge annoncering i forbindelse med Black Friday, er Facebook annoncering og/eller annoncering på Google vejen frem til dine Black Friday tilbud.

Læs mere »
Pressemeddelelse
Ina Hawthorn Jensen

AWORK er Børsen Gazelle 2022 

For andet år i træk er AWORK så privilegeret at modtage en Børsen Gazelle pris, og vi er utroligt stolte, over at vi har opnået titlen som Børsen Gazelle 2022.

Læs mere »