Prøv vores prisberegner nedenfor og få en pris på dit projekt
Med vores hjælp til SEO får du målbare resultater og et skub opad i Googles søgeresultater. Som SEO bureau med mange års erfaring, garanterer vi, at du får SEO i høj kvalitet.
Målet for markedsføringen for Your Event Partner ApS var flere opkald, flere udfyldte kontaktformularer og flere store events. Med AWORKs hjælp til SEO fik Your Event Partner ApS et løft og oplevede flere opkald og kunder. Konklusionen var, at AWORKS arbejde som webbureau gav pote, eftersom antallet af besøgende på sitet steg markant. Dette var et tegn på, at SEO’en fungerede godt, da de mange brugere kom som følge af vellykket linkbuilding og relevant indhold på hjemmesiden.
Her kan du læse lidt om hvad der er med i vores SEO-pakke som standard. Vores SEO-pakke er dog ikke kun begrænset til dette. Tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog om søgemaskineoptimering på Google.
Specialisten udarbejder en søgeordsanalyse, som giver viden om, hvilke ord din målgruppe bruger, når de søger efter produkter eller ydelser, du tilbyder på din hjemmeside eller webshop. Vores søgeordsanalyse viser også, hvor mange søgninger der er på de enkelte søgeord, og dermed hvor potentialet er størst for at få flest besøgende ind på siden.
Som noget helt unikt hos os som SEO-bureau, får du tilknyttet en fast SEO-specialist, som hjælper dig til top i Googles søgemaskine. Specialisten starter med en grundig analyse af din hjemmeside/webshop, linkprofil og dine konkurrenter. Når vi analyserer din virksomhed, skaber vi det bedste udgangspunkt for, at vi i samarbejde med dig kan finde de søgeord, der passer bedst til din virksomhed. Som en del af vores hjælp til SEO optimerer vi også din hjemmeside eller webshop, så den fremstår relevant og brugervenlig. Vi sørger for, at den lever op til de tekniske SEO-krav om indlæsning og hastighed samt overholder Googles retningslinjer.
Intern linkbuilding og backlinks er ekstremt vigtig for din SEO. Interne links hjælper Google med at finde, indeksere og forstå alle landingssider på din hjemmeside eller webshop. Interne links kan være alt fra menulinks, billedlinks, knaplinks og tekstlinks i brødtekster. Intern linkbuilding er altså arbejdet med at oprette og tilpasse interne links, så både søgemaskiner, som Google, og brugere nemmere kan finde vej til dine sider. Med vores hjælp til SEO sørger vi for linkbuilding, så du øger din hjemmeside eller webshops synlighed.
Afhængig af hvilken SEO-pakke du har købt, optimerer vi løbende tekster på din hjemmeside eller webshop, så de indeholder dine relevante søgeord. En god, relevant og brugbar søgemaskineoptimeret tekst medfører trafik til din hjemmeside eller webshop måned efter måned.
Formålet med vores hjælp til SEO er overordnet at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop og få så mange besøgende som muligt, som forhåbentligt bliver til kunder. Med god SEO kommer du altså frem hos kunder, som allerede har brug for din ydelse/produkt, og derfor også er mere villige til at få købt noget.
Vores mangeårige erfaring som SEO bureau gør os overbeviste om, at du med vores hjælp til SEO kan blive vist på side 1. Vi garanterer dig høj kvalitet i vores arbejde og sikrer dig løbende optimering af dine placeringer på Google.
Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri, når vi bidrager med vores ekspertise og hjælp til SEO. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.
Vi har siden år 2012 arbejdet med SEO optimering. Du er dermed sikret et SEO bureau med kæmpe know-how, når du søger hjælp til SEO hos os. Hos AWORK ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater til din hjemmeside eller webshop gennem relevante og brugbare søgeord.
Første skridt er en grundig analyse af din hjemmeside eller webshop, din linkprofil og dine konkurrenter. Når vi analyserer din virksomhed, skaber vi det bedste udgangspunkt for, at vi i samarbejde med dig kan finde de søgeord, der passer bedst til din virksomhed. Som en del af vores SEO-ydelser hjælper vi dig også med at optimere din hjemmeside eller webshop, så den fremstår relevant og brugervenlig.
Afhængig af hvilken SEO-pakke du har købt, optimerer vi løbende tekster på din hjemmeside eller webshop, så de indeholder dine relevante SEO-ord og intern linkbuilding. God, relevant og brugbar søgemaskineoptimeret tekst medfører trafik til din hjemmeside eller webshop måned efter måned.
Formålet med SEO optimering er at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop og få så mange besøgende som muligt, som forhåbentligt bliver til kunder. Med god SEO kommer du altså frem hos kunder, som allerede har brug for din ydelse/produkt og derfor også er mere villige til at få købt noget.
Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver dig til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå dit mål.
Her finder du de mest gængse spørgsmål vi får omhandlende søgemaskineoptimering. Måske finder du svaret her og ellers så skriv til os i chatten eller kontakt os.
Når det kommer til SEO er der tre faktorer, du bør ligge vægt på. Det er den tekniske SEO, on-page SEO og linkbuilding. Disse faktorer er med til at understøtte sidens brugervenlighed, tekstrelevans og meget mere.
Størstedelen af alle søgninger sker i dag ved brug af en smartphone. Derfor er det vigtig, at din hjemmeside eller webshop er konvertibel og responsiv med smartphones. Dette er også en af de tekniske faktorer, Google ligger vægt på. Derudover omhandler den tekniske SEO også, kvaliteten af koden, billeders optimering, hjemmesidens/webshoppens arkitektur og andet.
Af andre faktorer er, hvor hurtigt hjemmesiden eller webshoppen loader. Hvis siden loader for langsomt, får du en høj bouncerate. Bouncerate er de brugere, der har klikket væk fra din hjemmeside/webshop uden at have foretaget en handling. For at reducere loadtiden på din hjemmeside/webshop, gælder det om at benytte sig af en god hjemmesidebygger, samt gøre brug af billeder, der fylder så lidt som muligt men stadig har en god kvalitet.
Søgeordsanalyse er en vigtig del af SEO arbejdet på din hjemmeside eller webshop. For at rangere bedst muligt på Google er det vigtigt at fokusere på meget få søgeord. En side skal helst kun rangere på ét søgeord. Derefter kan man udvælge ord, der relaterer sig til det udvalgte søgeord. Når man vælger søgeord, er det vigtigt at sætte sig i kundens sted, og tænke på hvilke ord kunderne søger på i den ønskede hensigt.
Når det kommer til Onpage SEO gælder det om at Googles algoritmerobotter skal finde din hjemmeside eller webshop relevant. Det betyder, at indholdet også skal være relevant og unikt, så du bliver rangeret bedre. På hjemmesiden eller webshoppen indsættes søgeordet i sammenhængende tekster. Googles søgerobotter er nemlig i stand til at vurdere, hvorledes ordene indsættes i sammenhængende tekster. For at gøre teksterne endnu mere relevante, skal man gerne anvende synonymer og relevante ord indenfor området og det valgte søgeord.
For at forbrugerne ikke bouncer, er det desuden vigtigt at indholdet er relevant og læseligt for brugerne. Hvis mange brugere bouncer fra siden, er det med til, at hjemmesiden eller webshoppens placering på Google bliver dårlig.
Når teksten formidles, er det ikke kun vigtigt at lægge vægt på søgeord og synonymer. Derudover er det også vigtigt at lægge vægt på læsbarheden. Det betyder, at teksten skal være nem at skimte, have læselige mellemrum og give et hurtigt svar på, hvad brugerne søger. Overskrifter skal kodes, således at de er registreret som en H1 tekst. Billeder på hjemmesiden/webshoppen skal have relevante URL’er, og det man kalder for alt-tags.
For at arbejde på hjemmesiden/webshoppens linkbuilding skal de forskellige undersider, have en rød tråd, der forbinder de forskellige sider med hinanden. Dertil bruges interne links. Interne links er links, du kan klikke på i teksten, som henviser til en anden side. Disse links hjælper Google med at forstå siden bedre.
Udgående links er derimod med til at skabe troværdighed, da udgående links er andre, der henviser til din hjemmeside/webshop eller dig der henviser til andre hjemmesider/webshops. Det gælder for dig om at få troværdige kilder til at henvise til din hjemmeside eller webshop, da det er dem, der skaber de bedste Google-resultater.
Title og Meta description er det indhold, der kommer til at stå på Google, når en bruger søger efter en hjemmeside eller webshop. Det er altså det indhold, som skal få brugeren til at vælge din hjemmeside.
Du vi også kunne øge din SEO ved at få et SSL certifikat. Et SSL certifikat sikrer, at de informationer, brugere indtaster på din side, ikke bliver misbrugt af hackere. Det gøres ved at kode indholdet og kun gøre det muligt at læse indholdet ved at have en virtuel nøgle. Et SSL certifikat gør også, at du i Googles øjne er en “rigtig” virksomhed.
De fleste brugere på Google vælger hurtig en leverandør af det produkt/ydelse, de leder efter. Det er derfor vigtigt for din virksomhed, at ligge på en relevant placering – helst på side 1. Hvis du ligger for langt nede på søgeresultaterne i Google, kan du godt misse en masse trafik til din hjemmeside eller webshop.
I det du kommer højere op på Googles søgeresultater, gør det også, at du øger dine muligheder for at få en større målgruppe. Det skyldes, at din hjemmeside/webshop bliver eksponeret overfor flere brugere end hidtil. Ved brug af SEO er chancerne større for at få flere kunder.
Udover det er SEO også en guideline, som er med til at danne rammerne for din hjemmeside eller webshop, så den bliver så brugervenlig som muligt. Hjemmesidens/webshoppens indhold bliver mere relevant, og siden får en rød tråd, så brugerne ved, hvordan de skal navigere rundt. De mange forskellige faktorer er med til at øge din hjemmeside eller webshops kvalitet, troværdighed. Derved gøres den mere unik, og den adskiller sig fra dine konkurrenter. Så hvorfor ikke benytte sig af SEO?
Når du arbejder med at implementere SEO på din hjemmeside/webshop, er der mange tiltag, du skal gøre for at SEO’en får den ønskede effekt. Derudover er der mange af tiltagene, der kræver, at du kender til avancerede funktioner. Derfor kan det i længden godt være, du selv kan implementere få tiltag på din hjemmeside eller webshop, men for at det som helhed får en effekt, kræver SEO også avancerede tiltag. Derfor bør du vælge et SEO bureau som AWORK, som har erfaring indenfor området, og som ved, hvordan vi skal få din hjemmeside eller webshop op på Googles søgeresultater.
Det kommer meget an på den bestemte case, vi arbejder med. Dog er det er ikke unormalt, at man først ser resultater i Googles søgemaskine efter ca. 2-4 uger, efter man har sat sig fast på nogle søgeord (efter søgeordsanalysen og søgeordene er valgt).
Nej der er ingen klik-pris når det kommer til SEO. Det er der kun, hvis du annoncerer gennem Google Ads eller ved hjælp af Facebook annoncer, Instagram annoncering eller annoncer på LinkedIn. Når man arbejder med SEO, så er det kun os som SEO bureau, du betaler for SEO-arbejdet.
SEO – også kendt som Search Engine Optimization (søgemaskineoptimering) – er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater. På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte – også kaldt for SEM (Search Engine Marketing) – går ud på, at du betaler dig til at komme højere op på søgeresultaterne.
Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst på søgeresultaterne. Det sikrer, at det er det meste relevante, i forhold til hvad brugen søger efter, der kommer øverst. For at øge sin SEO-placering, skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google venlig. Undersøgelser viser at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.
SEO, også kendt som Search Engine Optimization (søgemaskineoptimering), er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater.
Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst i søgeresultaterne. Det er for, at det mest relevante, i forhold til hvad brugeren søger efter, kommer øverst. For at øge sin SEO-placering skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google-venlig. Undersøgelser viser nemlig, at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.
På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte søgeresultater kaldes også for Google Ads, hvor de ikke betalte søgeresultater sker gennem brugen af SEO-ord og intern linkbuilding. For at få det bedste SEO-resultat, og maksimale antal besøgende på din hjemmeside/webshop, bør du både benytte dig af både Google Ads og SEO. På den måde opnår du nemlig trafik både via betalt annoncering på Google og organiske resultater.
Alle virksomheder, der ønsker trafik og salg til deres hjemmeside eller webshop, bør benytte sig af SEO. Fordelen ved SEO er, at du ikke betaler hver gang nogle klikker ind på din hjemmeside eller webshop, hvor andre former for trafik, som Google Ads, koster per klik.
Det vil helt sikkert gavne din virksomhed at benytte SEO, hvis du har budskaber, du gerne vil have skal ramme en større målgruppe. Det kan også være, hvis du har et produkt, du gerne vil sælge, eller en ydelse eller service som flere mennesker skal vide eksisterer.
AWORK tilbyder forskellige SEO-pakker. Kontakt derfor en af vores specialister på telefon : +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til SEO.
Hos AWORK tilbyder vi forskellige SEO-pakker, hvorfor priserne på pakkeløsningerne varierer. Vores priser starter fra kr. 1.199,- /md.
Vil du høre mere om vores forskellige SEO-pakker? Kontakt en af vores specialister på telefon : +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til SEO.
SEO giver din virksomhed utallige fordele. Hvis du ønsker at dominere dit marked, har vi anført de fordele, som er afgørende for din virksomheds succes her:
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få vores nyheder samt serviceopdateringer.