×

    Kontakt os

    Dansk Kassesystem og Google Ads

    Google Ads øger salg & leje af kassesystemer

    Google Ads

    Leje & køb af kassesystemer til 4 forskellige kundesegmenter

    Dansk kassesystem har leveret kassesystemer siden 1977. Frem til dags dato har kassesystemerne oplevet en kontinuerlig optimering, sådan at de i dag eksempelvis kan integreres til økonomisystemer, er brugervenlige og har et design der passer til tidens trends. Forretningen omfatter salg & leje af forskellige kassesystemer til restauranter, cafeer, bagere og detailhandel. Dette betyder mange forskellige produkter til mange forskellige behov.

     

    For at dække de forskellige behov hos cafeer, bagere, restauranter og detailhandel, tilbyder Dansk Kassesystem mange forskellige produkter. For Dansk Kassesystem er det vigtigt at oplyse nuværende- og potentielle kunder, om hvad de kan tilbyde, som skal sikre salg og meresalg. Teknologien tillader mange forskellige annonceformater, hvor det gælder om at anvende det annonceformat, som når ud til flest kunder- og potentielle kunder. Med andre ord så gælder det om at markedsføringskronerne, der hvor Dansk Kassesystem får mest for hver investeret krone.

     

    Google Ads er et oplagt annonceformat i dette tilfælde, fordi der kan udvikles specifikke tekst annoncer som omhandler hvert produkt. Dertil bliver hver tekstannonce knyttet til søgeord, som gør at annoncerne kun bliver vist for kunder som ønsker at købe eller leje et kassesystem. Klikker søgeren ikke på annoncen når den bliver vist, betaler Dansk Kassesystem ikke for denne visning, men får gratis annoncering.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Adwords

    Dansk Kassesystem med differentieret og personlig markedsføring

     

    En til en markedsføring

    Google Ads annoncerne, som er lavet for Dansk Kassesystem er opdelt i kampagner, hvor hver kampagne omhandler ét specifikt produkt. Herunder indeholder hver kampagne gruppe tekster med relevant information om hvert produkt. Til hver kampagne er der knyttet søgeord. Disse søgeord er ord som potentielle kunder søger efter når de ønsker at handle et kassesystem. På den måde sikrer vi at alle søgende kun får vist annoncer som giver dem værdi.

     

     

    Løbende justering & optimering

    Med redskaberne fra Google Ads og AWORK Insight er det muligt at følge kampagne performance for hver annonce kampagne. Kampagnedata fortæller blandt andet hvilke tidspunkter på ugen og dagen potentielle kunder søger efter kasseapparater, hvem det er der søger, om de gider at klikke på tekstannoncerne og meget mere. Det data vi får om hver kampagne gør det muligt at justere hver annonce og se hvilke kampagner har behov for at blive justeret.

     

     

    Annoncer der følger udviklingen hos Dansk Kassesystem

    Alle Google Ads kampagner følger udviklingen hos Dansk Kassesystem. Når Dansk Kassesystem kører en kampagne, har nyheder eller andet de ønsker at dele med nuværende og potentielle kunder, er det muligt at oprette nye annoncer. På den måde sikres at Google Ads altid er relevante og ‘up to date’. Hver gang der bliver oprettet en ny kampagne, bliver der afgjort hvor længe den skal køre og om den skal erstatte eller køre ved siden af andre Google Ads.

     

     

    Visninger på en måned

    Klik til hjemmeside på en måned

    Gratis visninger på en måned

    Vil du høre mere om hvordan vi kan lave personlig markedsføring med Google Ads for dig?

    Når vi udvikler Google Ads for vores kunder laver vi en konkurrentanalyse, som gør at du kan skille dig ud fra mængden. Dertil ønsker vi at vide alt om din virksomhed, for at lave de bedste annoncer, som repræsenterer din virksomhed. Til sidste med ikke mindst sætter vi pris på en god relation til dig kære kunde. En god relation og dialog sikrer at vi når vores mål, både i dag og i fremtiden.

    Trustpilot anmeldelser
    4.7