Det Gamle Bryghus

Kunde
Det Gamle Bryghus
Produkter
Hjemmeside, SEO

Hjemmesiden hvor du fornemmer hyggen og den gode stemning

Det Gamle Bryghus er beliggende på en charmerende og hyggelige solskinsplet midt på Luffesgård på Møn. Restauranten serverer hjemmelavet mad, ligesom de altid har gjort. Dertil serveres deres helt egen øl, som også hældes i nogle af de hjemmelavede retter. Opskriften til denne hjemmeside, består derfor af ingredienserne, hygge og noget godt til ganen.

Løsningen til denne hjemmeside er lækre billeder fra menuen, som får mundvandet til at løbe. Dertil billeder af det hyggelige sted, som får enhver til at rive en en dag ud af kalenderen, for at besøge denne perle. Til billederne er der anrettet små tekster som fuldender hjemmesiden. 

Appetitligt menukort

For at give kunden en helhedsoplevelse har vi designet et menukort, i samme design som hjemmesiden. Når kunden åbner menukortet kan de fornemme de gode ingredienser og hvordan disse er sammensat på den helt rigtige måde.

Menukortet er selvfølgelig både på dansk og engelsk, sådan at kunder fra hele verden inviteres med indenfor i Det Gamle Bryghus univers.

0 %
Lavere bounce rate
0 %
Mere organisk trafik
0 %
Søgeord på side 1 på Google

Flere besøgende med højere tilfredshed

Bounce Rate
Antallet af kunder som kommer ind på hjemmesiden og forlader den igen med det samme er faldet med 16%.

Organisk Trafik
Den nydesignede hjemmeside har fået 74% flere besøgende. Organisk betyder at der ikke betales for alle disse visninger.

Søgeord på side 1 på Google
Restauranten har ønsket at kunderne får vist deres hjemmeside, når der søges på nogle specifikke søgeord. 88% af søgeordene har fået hjemmesiden vise på Googles første side.

Den Nødvendige Information, Opstillet I Et Stilrent Logo

Det Gamle Bryghus' logo er designet i en grøn farve som repræsenterer natur og sundhed. Dette er med til at fremhæve de friske ingredienser som bliver anvendt og sammensat på den helt rigtige måde. Selve navnet Det Gamle Bryghus står under et skarpt billede af en kniv og gaffel, som viser kunderne at her får de både godt øl og god mad. I alt et logo med mange indtryk, sat sammen på den rigtige måde, sådan at det fremstår stilrent og overskueligt.

Logoet bliver brugt i alle markedsføringssammenhænge og er derfor blevet en del af det visuelle udtryk og identitet.

Anders fra Det Gamle Bryghus sætter ord på deres oplevelse

"Vores oplevelse med AWORK har været super positiv. Vi er rigtig glade for det professionelle arbejde AWORK har lavet. Vi mener det er meget vigtigt at have et professionelt udtryk online, og det har vi fået. Derudover er vi rigtig godt tilfredse med den meget personlige og professionelle kunderådgivning der er. Man kan altid ringe og de rettelser man har de bliver lavet stort set med det samme, så vi føler vi bliver taget super seriøse i hverdagen."

Del denne case

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på email
detgamlebryghus

Det Gamle Bryghus

Skal du starte et projekt?
Lad os tage en snak.