×

    Kontakt os

    AWORK - det foretrukne webbureau i Odense

    Lad os mødes til en kop kaffe – hvor vi kan høre mere om dit webprojekt og fortælle hvordan vi kan hjælpe dig.

    AWORK – fuldservice webbureau  i Odense

    AWORK har til formål at hjælpe virksomheder med at få en online profil, som skiller sig ud fra konkurrenten. Vi har udviklet over 300 webløsninger for vores tilfredse kunder og har en bred produktportefølje som består af udarbejdelsen af hjemmesider, webshops, LinkedIn Ads, Instagram, Facebook Ads, Google Ads, SEO og meget mere. Dette gør at du kan samle dit online behov et sted. 

     

    Vi følger de nyeste trends og elsker at udfordre os selv teknisk og kreativt, som sikrer vores kunder de bedste produkter i markedet. 

    På denne side kan du blive klogere på hvad AWORK kan hjælpe din virksomhed med.

    Vi er eksperter på vores område – sådan at du kan være ekspert på dit område

    AWORK er blevet udnævnt som top 90 webbureau blandt 1.200+ webbureauer i norden. Vi er meget beærede og stolte over denne udnævnelse, fordi vi går meget op i at forbedre os. Prisen er også et bevis på at vores måde at arbejde på virker. Hos AWORK i Odense er hver medarbejder ekspert indenfor vores arbejdsområde. Dette tillader hver medarbejder at fordybe sig i teknikken og de nyeste trends indenfor hvert webområde. 

     

    Ønsker du hjælp til udvikling af en ny hjemmeside, SEO eller noget helt tredje, så er du altid velkommen til at henvende dig til os for at høre hvordan vores specialist griber lige din opgave an.

    Vi sikrer at dine webprojekter opdateres i takt med ændring af kundernes behov

    Kundernes handlemønster har ændret sig gevaldigt i løbet af de seneste år. Kunderne kan med et klik få et overblik over alle udbydere af et produkt og finde den bedste udbyder til deres næste handel. Dette sætter store krav til dig som virksomhed, hvor kunderne kræver en god helhedsoplevelse når de besøger din webshop, ser din annonce eller på anden måde møder din virksomhed på nettet. 

     

    Hos AWORK i Odense arbejder vi for at dine kunder får det bedste billede af din virksomhed når de møder din online identitet. Hos AWORK er alle arbejdsopgaver opdelt sådan at hver medarbejder arbejder meget snævert. Dette betyder at vi har eksperter indenfor hvert produkt; SEO, hjemmeside, Facebook osv. Dette tillader hver medarbejder at være ekspert på deres område, med mulighed for at grave dybt ned i trends og de nyeste teknikker.  

     

    Vi tror på at det er måden at give vores kunder det bedste produkt. Når du handler en online løsning hos AWORK ønsker vi nemlig at tilbyde en løsning hvor du er i trygge hænder og kan koncentrere dig om det du er bedst til – din forretning.

    Vi ved hvilken hjemmeside dine kunder ønsker sig

    Hos AWORK har vi udviklet over 2.000 hjemmesider med fokus på brugervenlighed. Vi tager udgangspunkt i dine ønsker og behov og tilbyder vores viden om hvad der virker af funktioner, farver og design. Vi kommer gerne forbi dig, til en uforpligtende snak om hjemmeside, sådan at du ikke behøver at bruge unødvendig tid i din kalender. På selve møder fortæller vi dig alt om: 

    Design af hjemmeside

    Når AWORK i Odense står for udarbejdelsen af din hjemmeside hjælper vi dig med at udvikle en hjemmeside som tilfredsstiller forretningens behov, bliver godt modtaget af dine kunder og tiltrækker nye kunder. 

     

    Når du har godkendt hjemmesiden bliver den live, dette betyder dog ikke at din hjemmeside ikke videreudvikles. Hos AWORK udvikler vi nemlig åbne hjemmesider, som betyder at du kan tilføje information, nyheder, billeder og meget mere løbende, sådan at din hjemmeside hele tiden er ‘up-to-date’. Du får et log-in fra os og en grundig guide til at navigere rundt i hjemmesiden. Er du ikke helt tryg ved selv at stå for tilføjelse af informationer, så gør vi det gerne for dig.

    Bag ved kulisserne af hjemmesiden

    En fin hjemmeside gavner ikke hvis der ikke er nogen der besøger den og får glæde af den. Google har diverse regler og principper, som skal følges for at Google kan finde din hjemmeside, når der søges efter en virksomhed som din. 

    Når din hjemmeside er klar, foretager Google det der hedder en “crawling” somer en gennemgang af din side og noterer kvaliteten. Hvordan organiserer Google hjemmesider, når kunderne søger på Google?

    Google sender sine såkaldte “spiders” ud for at gennemgå en hjemmeside for links, informationer og meget mere. Google gemmer så denne information, sådan at Google ved hvornår det er relevant at præsentere dig for potentielle kunder. 

    Hos AWORK koder vi din hjemmeside sådan at den får en god velkomst af Google, som sikrer at Google kan generere trafik til din nye hjemmeside. 

    Beskyt virksomheden og kunderne med et SSL certifikat 

    Det er ikke nogen hemmelighed at kunderne er begyndt at træde lidt mere varsomt når de handler på nettet, grundet den daglige påmindelse om hvordan cyber kriminelle kan få adgang til informationer, som de ikke skal have adgang til.

    Hvorfor skal min side have SSL Certifikat? Med et SSL Certifikat på jeres hjemmeside og webshop beskytter i jeres egen oplysninger og kundernes oplysninger. Dette betyder at hvis en kunde handler på jeres side, tilmelder sig et tiltag eller noget helt tredje, så er der ingen uvedkommende der får adgang til denne information. Med et SSL Certifikat får i et mærke på jeres hjemmeside og/eller webshop, som fortæller kunden at her er det trygt at handle eller indsende deres informationer.

    Sikker Mail – få en tryg kommunikation

    Sikker Mail gør det muligt for din virksomhed at sende og modtage mails uden at uvedkommende får adgang til indholdet. Mail er en af de mest benyttede kommunikationsformer, som både anvendes af virksomheder, privatpersoner, offentlige instanser og meget mere. Som en meget attraktiv kommunikationsmetode, tiltrækker dette også cyberkriminelle. Hvis en cyberkriminel får adgang til jeres mails, kan dette både skade jeres virksomhed og dem som sender og modtager mails fra jer. 

     

    Hvorfor Sikker Mail? Den 1. januar 2019 blev en lov vedtaget, som bestemmer at virksomheder som sender og modtager personfølsomt data, skal anvende en mail metode som er sikker at sende og modtage mails med. Dette kan du med ‘Sikker Mail’ som gør at når du sender og modtager mails, så bliver indholdet krypteret, som sikrer at uvedkommende ikke kan få adgang til indholdet. 

     

    Virksomheder som skal anvende sikker mail er alle virksomheder som modtager og sender data, som kan identificere en person. Denne information spænder bredt og derfor er der mange slags virksomheder, som skal anvende sikker mail. Når du har sikker mail, er der ingen begrænsninger for hvem du kan sende mails til og AWORK hjælper selvfølgelig med installationen af Sikker Mail. 

    Med Microsoft Office 365 kan du nemt løse dine arbejdsopgaver

    Hos AWORK i Odense ønsker vi at tilbyde vores kunder at, de kan samle deres online løsninger hos os. Derfor har vi indgået et samarbejde med Microsoft Office 365, hvor vi sælger tre produkter til de samme priser som hos Microsoft Office. Løsningerne vi tilbyder er hhv. Office 365 Business, Office 365 Business Premium og Office 365 Business Essentials. 

     

    Alle løsninger virker både til Pc og Mac. Når du handler Microsoft Office 365 fra AWORK, står vi for den løbende opdatering, sådan at du ikke behøver at koncentrere dig om dette. Er du usikker på hvilket abonnement passer til virksomhedens behov – rådgiver vi dig gerne.

    Øg kundestrømmen med SEO

    SEO eller søgemaskineoptimering er blandt andet nøgleord som beskriver din virksomhed og som gør det lettere for søgemaskinerne Google og Bing at give dig en god placering, når kunderne søger efter den ydelse og produkter, som du tilbyder. 

     

    Når AWORK hjælper dig med søgemaskineoptimering optimerer vi din hjemmeside, sådan at den bliver godt modtaget af søgemaskinerne og sådan at din hjemmeside kan få en bedre placering på søgemaskinerne. 

     

    AWORK kan også hjælpe med at skrive SEO artikler, som også er med til at give dig en bedre placering på søgemaskinerne. 

     

    Hvorfor anvende SEO? SEO øger din synlighed på søgemaskinerne Google og Bing og gør din virksomhed mere synlig, når forbrugeren er i markedet og søger efter dit produkt. Undersøgelser viser at når kunder er på udkig efter deres næste handel, er der meget større sandsynlighed for at de vælger virksomheder som bliver vist på den først side på søgemaskinen og derfor er det vigtigt at få en god placering når kunden ønsker at handle. 

     

    Hvorfor få AWORK til at hjælpe med søgemaskineoptimering? Når søgemaskinerne rangerer hvilke virksomheder får en god placering, er dette ud fra omkring 200 faktorer. Søgemaskineoptimering kræver meget manuelt arbejde, med alle faktorerne som skal optimeres. Hos AWORK har vi eksperter som ved hvordan din hjemmeside skal optimeres med samtlige faktorer. 

    Vær sikker på at kunderne møder din virksomhed, når de handler med Google Ads

    Google Ads, som tidligere hed Google AdWords, er de øverste tekstannoncer du møder når du søger på Google. Det er en fordel at blive vist som en af de øverste annoncer på google, fordi annoncen bliver mødt at kunder med interesse, som har mulighed for at læse om jeres produkt og direkte komme ind på din hjemmeside eller webshop. 

     

    Hvad er forskellen på Google Ads og SEO? 

    SEO er manuelt arbejde, hvor placeringen på Google bestemmes ud fra 200 faktorer såsom nøgleord, links og overskrifter på hjemmesiden. Med Google Ads har du mulighed for at købe en af de øverste pladser på Google.

    Hvordan får du den øverste plads på google? 

    Når du handler Google Ads, køber du dig ind på et eller flere søgeord. Når en potentiel kunde søger på det pågældende søgeord og klikker på din tekstannonce, afhænger prisen af hvor mange virksomheder også ønsker at blive vist med samme søgeord, kvaliteten af din tekstannonce og om tekstannoncen repræsenterer din hjemmeside. 

     

    Hvad koster Google Ads? Hver gang der bliver klikket på din tekstannonce betaler du en klikpris. Google Ads kan blive en dyr affære fordi der ikke vides om hvor mange kunder vælger at klikke på din annonce. Det er derfor en god ide at få kyndig hjælp til at administrere din Google Ads med dertilhørende budget – og dette kan AWORK i Odense hjælpe dig med.

    Mød kunderne på Facebook, Instagram og LInkedIn hvor de bruger deres tid

    Det er ikke nogen hemmelighed at Sociale Medier er et populært tidsfordriv for rigtig mange af os, som gerne tager telefonen frem, når der er en pause i hverdagen. Det er derfor ikke et spørgsmål om en virksomhed skal være til stede på sociale medier, men et spørgsmål om hvilke medier du skal være aktiv på, for at møde dine kunder.

    Dette er ikke noget vi bare siger, men noget tal fra Slots- og kulturstyrelsen fortæller. En rapport fra 2018 fortæller blandt andet at 97% af 16-24 årige er aktive på sociale medier, hvor 90% af dem der er mellem 35-44 år og 82% af dem der er 45-54 år, også aktivt bruger sociale medier.    

     

    Facebook, Instagram og LinkedIn er forskellige platforme, som tiltrækker forskellige målgrupper. Når AWORK i Odense hjælper din virksomhed med sociale platforme, laver vi en grundig undersøgelse af din virksomhed for at finde ud af hvor dine kunder primært færdes, sådan at vi laver kampagner som giver dig det højeste afkast.

    Mød kunderne på det største sociale medie, med hjælp af Facebook Ads 

    Facebook er det største sociale platform, som har brugere i alle aldersgrupper og fra alle hjørner i Danmark, samt udlandet. Facebook har rigtig meget data, som kommer os annoncører tilgode. 

     

    AWORK i Odense hjælper dig med at lave snæver annoncering, sådan at du får værdi for dine Facebook Ads. Når du annoncerer på Facebook betaler du for hver gang en kunde eksponeres for din annonce. Dette betyder at hvis din annonce vises for en kunde som ikke har interesse, kan de hurtigt “scrolle” videre uden overhoved at fange dit budskab.

    Første skridt i processen er at undersøge din virksomhed, dine kunder og hvordan dine konkurrenter er til stede på Facebook. Ud fra disse informationer vælger vi en målgruppe, som giver dig mest værdi. Facebook gør det muligt for os at vælge en målgruppe ud fra alder, bopæl, interesser, køn og meget mere. Facebook er derfor oplagt til at skabe en relation til personer som vil elske din virksomhed.  

    Vil du inspirere nuværende og nye kunder med Instagram Ads?  

    Instagram er den platform hvor kunderne i stigende grad bruger deres tid. Når der bruges tid på Instagram, søger kunder og potentielle kunder inspiration og ønsker at stifte kendskab med nye brands. Derfor er Instagram en oplagt platform for dig, til at bygge en endnu stærkere relation til nuværende kunder og skabe interesse hos kunder der søger efter et brand som jeres. 

    Hvorfor vælge instagram som virksomhed? Instagram har over 500 millioner brugere, hvor 80% af kontoerne på Instagram følger en virksomhed. Dertil er der over 500 millioner som dagligt bruger Instagram historier. Med Instagram har du to muligheder til at komme i kontakt med interesserede brugere. Du kan visuelt udtrykke dig med billeder, som hjælper kunder som har passion for produkter som dine, med at komme i kontakt med jeres virksomhed. Med historier kan du bygge en relation til interesserede, med at dele historier fra virksomhedens hverdag, nyheder og meget mere.

    Lad dine annoncer tale direkte til beslutningstageren

    LinkedIn brugere åbner LinkedIn for at blive klogere på forretning og derfor er de også åbne for at høre mere om din forretning. LinkedIn fortæller at 4 ud af 5 LinkedIn brugere er  beslutningstagere og derfor er LinkedIn oplagt til at sælge dine produkter og ydelser.

    Hvorfor bruge LinkedIn? 

    • Ifølge Slots- og kulturstyrelsen er antallet af danskere som bruger LinkedIn steget markant, ligesom at der ses en stigning i tiden der bruges på LinkedIn. 
    • Du kan være sikker på at nå din målgruppe, fordi der kan vælges at annoncere til en specifik branche, virksomhedsstørrelse, stilling og meget mere. 
    • Du har mange muligheder for at skabe interesse hos potentielle kunder, fordi du kan dele meget forskelligt indhold såsom billeder, artikler og video. 
    • Med LinkedIn kan du opbygge en social profil, som kan bruges til at rekruttere nye medarbejdere, som har interesse for din virksomhed. 

     

    Du har mange muligheder med LinkedIn og AWORK i Odense kan hjælpe dig med at få mest ud af dine LinkedIn Ads. Hos AWORK kan vi godt lide tal, som viser hvordan dine kampagner performer på LinkedIn. Disse tal viser vi dig, sådan at du ved ligeså meget som os. Dertil bruger vi disse tal til at forbedre din performance på LinkedIn.

    Vi ved hvordan du øger salget med din webshop

    Hos AWORK har vi hjulpet over 100 kunder med at få en sælgende webshop. Når vi udvikler en webshop for din virksomhed, lytter vi til dine behov. Sammen finder vi ud af hvad dine kunder ønsker og hvad din webshop skal kunne. Dertil bruger vi al den erfaring vi har, til at komme med gode ideer til din webshop, både med design, farver, funktioner og meget mere.

    Når vi udvikler webshops, udvikler vi åbne webshops sådan at, din webshop kan udvikle sig i takt med forretningen. Vi ved alle at trends skifter hurtigt og kan påvirke forbrugeradfærden. Derfor er det vigtigt at du kan imødekomme forbrugernes ønsker med tilføjelse af nye funktioner, nye billeder, artikler, nyheder og meget mere. 

     

    Når kunderne kommer ind på din webshop, skal der være noget som fanger øjet og dette gøres bedst med lækre billeder og videoer. Derfor tilbyder AWORK i Odense at hjælpe med produktionen af billeder og videoer. Disse kan bruges til at fortælle virksomhedens historie, fortælle om jeres produkter og meget mere, som skaber en rød tråd og et professionel look.

    Vores trofaste partnere

    Trustpilot anmeldelser
    4.7