×

    Kontakt os

    AWORK hjælper dig med din online identitet i Esbjerg

    Lad os mødes til en kop kaffe, for at finde ud af hvordan vi kan hjælpe dig med inspirerende online løsninger.

    AWORK hjælper dig med din online identitet i Esbjerg

    AWORK er et fullservice webbureau i Esbjerg, som betyder at du kan få hjælp til al online markedsføring samlet et sted. Har du brug for hjælp til dit næste webprojekt eller et sæt friske øjne på din online identitet – så er du kommet det rigtige sted.

    AWORK tilbyder hjælp til hjemmeside, SEO, Instagram, Facebook, LinkedIn, webshop, Google Ads, udvikling af nyt logo og meget mere. På denne side bliver du klogere på hvad vi kan hjælpe dig med!

    Lad eksperterne hjælpe, så du kan koncentrere dig, om det du er bedst til

    Hos AWORK i Esbjerg er vi stolte over udnævnelsen til at være et top 90 webbureau i hele norden. Vi blev udvalgt som top 90 ud af 1200+ webbureauer. Vi er rigtig stolte over udnævnelsen og søger hele tiden at udvikle os sådan at vi kan få endnu flere priser. 

     

    Vi tror på at prisen blandt andet reflekterer vores arbejdsstruktur. Hos AWORK har hver medarbejder et snævert arbejdsfelt, som gør at vi hver især er specialister på vores område. Dette giver hver medarbejder mulighed for at tilegne sig den nyeste viden og hele tiden forbedre de tilbud vi kan tilbyde vores kunder. Har du nogle spørgsmål, eller ønsker at høre hvordan vi kan hjælpe dig med Google Ads, en hjemmeside eller noget helt tredje, er du altid velkommen til at kontakte AWORK dit webbureau i Esbjerg.

    Internettet udvikler sig hurtigt og det samme gør vi hos AWORK

    Siden internettet for alvor blev stedet hvor kunderne handler, er det vigtigt at være ‘up-to-date’ sådan at kunden vælger dig frem for konkurrenten. Internettet gør det meget nemt for kunderne skifte mellem forhandlere, som har skabt et fald i loyalitetsgraden. 

     

    Hos AWORK i Esbjerg har vi eksperter indenfor alle online markedsførings discipliner, altså specialister indenfor hjemmeside, webshop, SEO og meget mere. Dette gør at vi følger trends og ved hvad der sker indenfor din branche. Resultatet er at dine annoncer bliver eksponeret for kunderne, der hvor de færdes og der hvor de er modtagelige overfor dine budskaber. Når kunderne finder din hjemmeside og webshop indeholder disse de nyeste funktioner, som giver kunderne en brugervenlig og positiv oplevelse.

    AWORK leverer skræddersyede hjemmesider

    Igennem årenes løb har AWORK i Esbjerg udviklet over 2000 brugervenlige hjemmesider til mange glade kunder. Dette giver os meget erfaring, som vi bruger når vi udvikler nye hjemmesider. 

     

    Vi har mange forskellige kunder, hvor vi strikker forløbet sammen efter kundens behov. Det er helt okay ikke at vide så meget om hjemmesider, fordi vores hjemmeside eksperter har mange gode ideer, som vi ved virker, og vi kommer gerne med forslag til dig.

    Har du derimod ønsker og forventninger til din hjemmeside eller re-design af hjemmeside, så designer vi din hjemmeside indtil du er tilfreds. Din hjemmeside er selvfølgelig responsiv, sådan at den er funktionel og flot både på tablet, computer og telefon og dette ligegyldigt om besøgende bruger PC eller Mac.  

     

    Maskinrummet på din hjemmeside bliver designet sådan opbygningen følger de regler, principper og bestemmelser som er sat op af Google. Dette gør at din hjemmeside bliver godt modtaget af Google. Kunderne starter som regel deres købsproces på Google og derfor er det vigtigt med en god modtagelse på Google. 

    Når vi hos AWORK i Esbjerg udvikler hjemmesider, er det vigtigt at udvikle åbne hjemmesider. En åben hjemmeside betyder at hjemmesiden er levende og løbende kan opdateres. En opdatering kan eksempelvis være tilføjelse af en artikel, udskiftning af billeder og meget mere, som giver besøgende en ny oplevelse når de besøger din hjemmeside. 

     

    Du kan selv få adgang til bagenden af din hjemmeside, sådan at du selv kan opdatere din hjemmeside lige når det passer dig. Er du ikke helt tryg ved teknikken, opdaterer vi gerne siden for dig, når behovet opstår.  

     
    Vi sikrer også at du overholder reglerne i GDPR lovgivningen, med et SSL certifikat. SSL beskytter både dine kunder som anvender din hjemmeside og din virksomhed imod at uvedkommende får adgang til oplysninger de ikke skal have adgang til.

    Med sikker mail kan du trygt sende og modtage personfølsomt data

    Sikke Mail gør at du ikke skal bekymre dig om at uvedkommende får adgang til oplysninger, som de ikke skal have adgang til. Mail er en af de foretrukne kommunikationsmetoder verden over, som også gør mail specielt udsat for hackerangreb. Et hackerangreb gør at uvedkommende får adgang til oplysninger som både kan skade din virksomhed og dem du sender mails til. 

     

    Den 1. januar 2019 trådte loven om personfølsomt data i kraft, som bestemmer at alle virksomheder som sender mails med følsomt data, skal anvende ‘Sikker Mail’. Virksomheder som er underlagt denne lovgivning omfatter blandt andet opholdsteder, botilbud, plejehjem, læger og meget mere. Sender din virksomhed med informationer om personer, som kan identificere en person, har du behov for en sikker mail.   

     

    Hvis du sender mails fra en sikker mail konto, er alt indholdet krypteret sådan at det kun er dig og den ønskede modtager som får adgang til indholdet. Hvis du bruger Sikker Mail kan du sende mails til alle, eksempelvis kan nævnes privatpersoner, virksomheder, det offentlige, partnere og meget mere.  

    AWORK tilbyder Microsoft Office 365 til ethvert behov

    AWORK har en bred produktportefølje, hvor vi også tilbyder Microsoft Office 365, sådan at du kan have alle virksomhedens online produkter samlet et sted. Sammen med Microsoft Office 365 pakkerne står vi for den løbende opdatering, sådan at I kan koncentrere jer om jeres arbejde. Priserne er de samme som hvis du handler produkterne hos Microsoft. 

     

    Produkterne AWORK kan tilbyde er følgende tre abonnementer, Office 365 Business, Office 365 Business Premium og Office 365 Business Essentials. Produkterne kan selvfølgelig både bruges til PC og Mac.

    SEO sikrer en vedvarende kundestrøm

    SEO bliver også kaldt for Search Engine Optimization og på dansk søgemaskineoptimering – kært barn har mange navne. Kort fortalt sørger SEO optimering for at Google har lyst til at vise din hjemmeside for potentielle- og nuværende kunder. SEO er nøje udvalgte søgeord som plantes på din hjemmeside og som gør at søgemaskiner såsom Google og Bing bedst kan vise din hjemmeside for nuværende og nye kunder. 

     

    Når AWORK i Esbjerg står for din SEO optimering, starter vi processen med at lave en søgeordsanalyse, som finder de bedste søgeord, som giver dig de bedste muligheder for at blive vist så højt på Google som muligt. SEO omfatter også valg af overskrifter, hvor høj læsevenligheden er for kunderne, hvordan hjemmesiden er kodet og 200 andre faktorer, som søgemaskinerne tager højde for når de bestemmer rangeringen af din hjemmeside. 

     

    Som før nævnt er SEO omfattet af omkring 200 faktorer, som løbende bliver opdateret af Google. SEO kræver derfor meget manuelt arbejde, for at nå en bedre placering på søgemaskinerne. AWORK ved hvordan denne process skal struktureres, sådan at du ikke skal bruge tid på at implementere alle disse faktorer.

    Google Ads sikrer din virksomhed de øverste pladser på Google

    Google Ads, som tidligere blev kaldet for Google AdWords, giver dig mulighed for at købe de øverste fire annoncer på Google, når potentielle kunder søger efter det, din virksomhed kan tilbyde. Sagt på en anden måde, så bliver din annonce vist øverst på kundernes foretrukne søgemaskine. 

     

    Forskellen på Google Ads og SEO er at Google Ads er de øverste betalte annoncer, hvorimod SEO er en organisk visning på Google, hvor manuel søgemaskineoptimering er med til at give en bedre placeringer på Google.

     

    Når der handles Google Ads handles søgeord, som repræsenterer din virksomhed og som kunderne højst sandsynligt indtaster på søgemaskinen. Har du handlet en Google Ads for et søgeord, er du med i en auktion om at få vist din annonce, når kunden søger på dette søgeord. Om du vinder auktionen baseres på hvor meget du har budt på annoncen, hvor relevant din annonce er for kunden og om annoncen matcher indholdet på din hjemmeside. 

    Hver gang der søges på et produkt eller en ydelse, bliver den søgende eksponeret for fire annoncer øverst på Googles første side.

    Hvis du har oprettet en annonce for det pågældende søgeord, er du med i auktionen blandt alle virksomheder, som har budt på samme søgeord. Google finder vinderne af auktionen ud fra kombinationen af relevant indhold og annonce. Dertil er det afgørende om virksomheden har afgivet det rigtige bud for søgeordet. 

    Google Ads kan tjene mange formål. Ved anvendelse af Google Ads kan du eksempelvis skabe mersalg, flere henvendelser, bookinger og tilmeldinger.

     

    AWORK hjælper dig og din virksomhed med at nå ud til eksisterende og nuværende kunder. Ved anvendelse af Google Ads betales en pris hver gang en potentiel kunde klikker på ens annonce. AWORK hjælper dig med at anvende Google Ads, sådan at du kun betaler for værdiskabende klik.

     

    For at sikre så mange relevante annonce klik som muligt, udvikler vi en strategi som bygger på kendskabet til jeres brand, industri og konkurrenter. Vi måler hvor mange kunder i får fra hver enkelt Google annonce under jeres kampagne. Ud fra denne måling er det muligt at analysere og sortere annoncer fra, for at sikre det bedste resultat. Løbende rapporterer og forklarer vi tallene, sådan at du hele tiden kender udbyttet af Google Ads

    Få nye kunder igennem Facebook, Instagram og LinkedIn. 

    Sociale Medier er et godt redskab til at blive underholdt, inspireret og opdateret på venner, familie, bekendte og kendte. Det er her kunderne færdes, så hvorfor ikke bruge muligheden til at inspirere dine kunder til deres næste handel, oplevelse, rejse, eller noget helt andet? 

     

    Hvor mange bruger sociale medier? Ifølge Kulturministeriet er Danskere hyppige brugere af Sociale Medier, hvor det blandt andet kan nævnes at i 2018 brugte 97% af 16-24 årige sociale medier, ligesom at 90% af 35-44 årige- og 82% af 45-54 årige bruger sociale medier. Undersøgelsen omfatter blandt andet brugen af Facebook, Instagram og LinkedIn. 

     

    De høje tal indikerer at der er stor sandsynlighed for at din målgruppe også færdes på disse sociale platforme. Selv om mange har en profil på flere sociale platforme, er det helt sikkert en fordel at vælge den platform hvor de fleste af dine kunder færdes. Hvordan finder man så ud af hvilke sociale platforme, der skal satses på, hvor stort budgettet skal være og hvilket udbytte man egentlig får ud af investeringen? 

     

    Hos AWORK i Esbjerg ved vi alt om sociale medier og tager gerne en uforpligtende snak med dig, om hvordan dine kunder opdager dig på disse platforme. Spørgsmålet er nemlig ikke om du skal være tilstede på sociale medier, men hvordan du får mest ud af dit budget på sociale medier. 

    Annoncer direkte til interesserede kunder med Facebook Ads

    Kulturministeriet kan fortælle at i 2018 brugte 53% af 16 – 89 årige dagligt Facebook. Dette gør Facebook til det største sociale medie og en oplagt mulighed for at nå ud til dine kunder med Facebook Ads. 

     

    Når du annoncerer på Facebook, betaler du hver gang en modtager bliver eksponeret overfor dine annoncer. Dette betyder at hvis en bruger hurtigt scroller fordi din annonce, uden at se dit budskab, betaler du for dette. Derfor er det meget vigtigt at nøje udvælge din målgruppe og dette tillader Facebook.

    Når AWORK dit webbureau i Esbjerg laver Facebook Ads for din virksomhed, laver vi en grundig analyse af din virksomhed for at finde ud af kundernes behov og ønsker og hvem din mest profitable kundegruppe er. Ud fra denne information opsætter vi nogle specifikke målgrupper, blandt andet ud fra alder, bopæl, køn, interesser og meget mere. Dette sikrer at vi når ud til de mest profitable kunder i markedet og det får det højeste afkast, for hver investeret krone. 

     

    Kunne du også tænke dig at få hjælp til dine Facebook kampagner, kan vi både hjælpe med tekstforfatning og med at tage professionelle billeder. Vi tager gerne en uforpligtende snak med dig om hvordan vi kan hjælpe dig. 

    Inspirer nuværende og nye kunder med Instagram Ads

    Instagram gør det muligt for dig at nå forbrugeren der hvor de søger efter nye produkter og ønsker at blive inspirerede. Instagram Ads giver dig to annonceringsmuligheder, hhv. historier og nyheder. I dag anvendes Instagram af folk fra alle verdenshjørner og det estimeres at over halvdelen af Instagram brugere, anvender historier og nyheder.  

     

    Hvorfor Instagram Ads? Tal fra Instagram viser at selv om historier på Instagram kun er lige over to år, så er der over 300 millioner, verden over som bruger historier. Endvidere viste en undersøgelse blandt 10.000 brugere, foretaget af Instagram at, 39% er blevet mere interesserede i et brand grundet instagram stories

    Historier på Instagram forsvinder efter 24 timer, hvorimod Instagram nyheder ikke forsvinder. Derfor bruger mange Instagram brugere nyheder til at danne sig et overblik over brands og opleve nye brands. Dette fremgår også af følgende citat fra en undersøgelse foretaget af Instagram selv “Det ser ud til, at mens folk stærkt forbinder opdagelsen af brands og produkter med Nyheder, sætter de også pris på muligheden for at se brand- og produktrelateret indhold i Stories.” Som citatet giver udtryk for, så har Instagram Ads aldrig været så relevant for virksomheder, som det er nu.

    Præsenter din salgstale direkte til beslutningstageren med LinkedIn Ads

    LinkedIn er den største sociale netværk for folk med interesse for forretning. Hver bruger har sit CV liggende på LinkedIn, som står frit for alle at læse. Denne mulighed har mange mennesker verden over, også i Danmark, takket ja til og oprettet et CV på LinkedIn. Folk der færdes på LinkedIn har til formål at, få information om alt indenfor forretning – og derfor er brugerne på LinkedIn også modtagelige overfor dine budskaber på LinkedIn. En anden fordel med LinkedIn er at LinkedIn stiger i popularitet, hvor der kommer flere brugere til dagligt.  

    Siden 2016 når Microsoft købte LinkedIn for 173 milliarder er mediet meget forbedret til fordel for annoncører. Når AWORK i Esbjerg hjælper dig med LinkedIn undersøger vi alt der skal vides om hvordan vi bedst når ud til din målgruppe, sådan at du får det højeste afkast for dine LinkedIn Ads. For at sikre et vedvarende flot resultat, anvender vi LinkedIn Insights hvor vi får konkrete tal, som fortæller hvordan vi kan gøre dine annoncer endnu bedre. Til dette skaber vi total gennemsigtighed, hvor du løbende opdateres med hvordan det går med dine LinkedIn Ads.

    Med os ombord får du en sælgende webshop

    Hos AWORK i Esbjerg har vi produceret over 300 webshops til vores tilfredse kunder. Denne erfaring giver os meget viden om webshops, faktisk så meget viden om webshops at, vi tør kalde os for eksperter på området. 

     

    Med 300 webshops i bagagen, favner vores viden bredt, som gør at vi ved hvilken webshop virker indenfor din branche. Dertil elsker vi at udfordre os selv kreativt og skubber vores egne grænser for hvad der er muligt. 

    Udviklingen af en ny webshop eller re-designet af din nuværende webshop er altafgørende for dit salg. Når vi udvikler din webshop, udvikler vi en åben webshop, som sikrer at du løbende kan opdatere din webshop med nye funktioner, ny viden til kunderne, nye billeder og meget mere. Dette sikrer at din webshop udvikler sig i takt med ændringer i kundernes behov og ændringer i tidens trends. 

     

    Billeder og videoer er altafgørende for salget på din webshop og derfor tilbyder AWORK i Esbjerg professionel fotografering og filming til din webshop. Dette giver dig mulighed for at give kunden en professionel oplevelse, med en rød tråd igennem din webshop.

    Vores trofaste partnere

    Trustpilot anmeldelser
    4.7