Nyhed fra Google AdWords!

Google har nu officielt lanceret udvidet annoncetekster i Google AdWords. De ekstra lange annoncetekster har dobbelt så lange overskrifter og begynder at du kan skrive nogle meget længere fængende overskrifter så in klikfrekvens stiger

Google Adwords længere annoncetekster.

Google AdWords nye udvidede annoncetekster omfatter to overskrifter, hver med op til 30 tegn og en beskrivelse med op til 80 tegn. Google har fortalt at det er designet for at give mobile brugere mere information og gøre det mere læsevenligt samt give brugerne en gennemsigtighed når de klikker på annoncerne.

 

En advarsel er, at selvom Google giver annoncørerne flere tegn i overskriften, kan man ved for lange overskrifter fjerne fokus fra anden linje og Google anbefaler derfor at man bruger omkring 33 tegn på sin overskrift. Du kan dog bruge din Google AdWords konto til at teste dine overskrifter så dit budskab kommer helt klart ud.

Budjusteringer kan nu indstilles for hver enhed.

Du kan nu begynde at indstille dine Google AdWords budjusteringer efter mobil, tablet og / eller desktop. Budjusteringer kan indstilles for hver enhed på kampagneniveau i AdWords. Hvilket giver dig mulighed for at optimere dine kampagne tekster og søgeord præcis efter om brugeren søger på desktop, tablet eller mobil.

 

Hos AWORK er vi altid på kant med de nyeste trends indenfor online markedsføring hjælper både eksisterende og nye kunder med at få integreret de nye tiltag i deres markedsføring, så vi altid er et skridt foran konkurrenten.

 

Hos AWORK kan i få et uforpligtende tilbud på Annoncering, SEO eller Webløsning. I skal blot skrive til os på smb@awork.dk

 


Skal vi hjælpe jer med Google AdWords?

Har I brug for hjælp til at ligge en målrettet og effektiv SEO-strategi, der skaber positive resultater på bundlinjen? Så vil vi gerne hjælpe!

 

Kontakt os for en uforpligtende snak:

Telefon: 88374788

E-mail: smb@awork.dk