Indsend indhold

Hvorfor din hjemmeside vigtigere er mere end et online visitkort

 

 

 

I dag siges ens hjemmeside at være virksomhedens online visitkort, hvilket ikke er helt forkert, men en hjemmeside er så meget mere. Et visitkort er noget du afleverer til dine kunder og det bliver brugt til at skabe kontakt. Visitkort kan indenholde få detaljer om virksomheden, logo, kontakt oplysninger, adresse mm.

Med en hjemmeside kan man nå ud til mange flere og den bliver ikke væk i pungen.

 

 

Hjemmeside-webshop-visitkort-computer-it-mand-arbejde

 

 

En hjemmeside hjælper besøgende med at få indblik i virksomhedens historie, giver en introduktion til teammedlemmer og teamet generelt,  opbygge et godt forhold mellem virksomhed og klienter samt gør det muligt at dele informationer med hele din omverdenen.

 

Hvorfor din hjemmeside er mere end et online visitkort:

 

Giver større rækkeviede

 

Først og fremmest er det vigtigt at nævne selv set som værende intet andet end et visitkort, så er en hjemmeside langt mere effektiv. Hvor et visit kort er begrænset til de personer du fysisk møder på din vej, kan din hjemmeside nå ud til mange flere. Hjemmesiden hjælper med at få kontakt til folk overalt også resten af verden. Da der ingen geografiske grænser er ved online tilstedeværelse. Hjemmesiden er med til at forenkle købsprocessen i andre lande, da du ikke er begrænset til det land eller område du befinder dig. Desuden mister dine kunder ikke dine oplysninger, da du ikke kan tab eller glemme hvor du lagde en hjemmeside. Man er altid tilgængelig for kunden, hvis bare de har adgang til internet.

 

 

FeedBack

 

Du kan ikke få feedback via et visitkort og du kan heller ikke informerer kunder om feedback fra andre kunder. Det kan du på din hjemmeside. Det er nemlig noget din hjemmeside er rigtig godt til. Vis alle hvor tilfredse kunder du har. Det essentielt for kunder at vide at ande er glade og det giver dig meget mere troværdighed.

Selv negativ feedback kan vendes til noget positivt. Du kan nemlig lære af dine fejl og finde ud af hvad kunden efterspørger. Du kan derved finde ud af hvilke områder du skal forbedre dig på.

Du har brug for feedback for at kunne udvikle dig og skabe den største værdi for kunden.

 

 

Reklame og nyheder

 

Du kan reklamerer gennem din hjemmeside nærmest uden omkostninger. Her kan du vise dine produkter eller service både visuelt og på skrift. Din hjemmeside kan blive blive fremvist gennem de 2 største søgemaskiner Google og YouTube, hvis du deler videoer på din hjemmeside. Du kan også få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og derved sende emails ud til eksisterende kunder og intresserede.

Du kan oprette en blog på din hjemmeside, hvor du kan uddybe nyheder eller andet relevant indhold, som kan linkes i dit nyhedsbrev.

  

 

Opdateres fra dag til dag

 

På din hjemmeside kan du opdaterer informationer, nyheder, produkt ændringer, service ændringer, kunde udtagelser m.m. så tit du vil og så snart det sker. Det kan man ikke på et trykt medie. Fordelen her er at dine kunder ikke ligger inde med forældede kontakt oplysninger, så de ikke kan få fat i jer eller har nogle forældede priser.

Det er vigtigt for kunden at have nye oplysninger, men også et moderne design. Det er vigtigt at vise at man hele tiden følger med og ikke sidder fast.

 

 

Uendelige muligheder for content

 

Foruden den grundlæggende content som kontakt, mission, vision, værdier, team, produkter, service m.m. er det muligt og en god idé at benytte andet content. 

Vi vil liste et lille udvalg af idéer til content, måske kan du bruge nogen af dem eller måske kan de give dig lidt inspiration til at være lidt kreativ.

 

6 idéer til content:

 

  • How-to: Tilbyd den besøgende indsigt i noget, der er relevant for jeres virksomhed eller jeres værdier. Det kan være “Sådan pudser du vinduer” eller “Sådan benytter du vores produkt”.
  • Tips og tricks: Kan i mange tilfælde minde om how-to. Det kan være ting som “5 tips til at spare på energien” eller “tricks til at male som en professionel”.
  • Blog: Kan både være nyheder eller andet relevant indhold, som ville være nyttigt for din kunder eller potentielle kunder.
  •  Vlog: Er en video baseret blog, så indholdet kan være det samme, der er reelt ingen grænser.
  • Guides: Guide den besøgende til at få det optimale ud af dit produkt eller “guide til at finde de bedste restauranter”
  • Quiz: Du kan opstille en række spørgsmål og quizze den besøgende. Det give et sjovt element til din side. “hvor meget ved du om grøn energi” eller “hvor god er du til at bage”.

 

Du kan vælge mellem at benytte videoer eller tekst til de forskellige forslag.

Skal vi hjælpe dig med din hjemmeside?

Kontakt os til en uforpligtende snak:

Telefon: 88374788
E-mail: smb@awork.dk

Nu kommer der en ny mail-platform

Nu kommer der en ny mail-platform

Vi har igennem længere tid arbejdet på at forbedre oplevelsen med vores mail-platform og vi er nu i mål. Det betyder, at du fra på mandag (15/7-2019), får en helt ny mail-platform. Og du får ikke bare én, men 2 platforme, hvor du selv kan vælge hvad du ønsker at...

Hvordan får jeg mest ud af Google Ads, Facebook, LinkedIn og Instagram annoncering?

Hvordan får jeg mest ud af Google Ads, Facebook, LinkedIn og Instagram annoncering?

Online Annoncering er hurtigt blevet den primære reklameplatform for alle slags virksomheder. I 2017 steg brugen af Google Ads med 10,4%. Det fremgår af Google Economic Impact Report, at for hver dollar en virksomhed bruger får de to igen. Inden for de næste par år...