Hvorfor bør dit byggefirma have en hjemmeside?

I den moderne verden i dag virker det utænkeligt, at virksomhed ville fungere uden nogen form for online tilstedeværelse. Selvom mange virksomheder, store eller små, har indset fordele i sociale medier ved at bruge det som markedsføringsplatform for at præsentere deres forretning for verden, er det ikke længere nok.

 

 

 

 

 

Det er svært at tro, at kun 46% af de små virksomheder har en hjemmeside. Statistikken er sammenhængende, når de indser, at folk bruger 6 timer om dagen på internettet. 41% af små virksomhedsejere rapporterede, at de ikke har brug for en hjemmeside for deres forretning, og det viser, at de ikke har indset fordelene ved at have et websted deres virksomhed.

 

 

I virkeligheden har byggebranchen været tilbageholdende med at gribe fordelene ved at have en firma hjemmeside. Byggefirmaer må indse at vi er i det 21. århundrede og behovet for at samarbejde tættere med deres kolleger, arkitekter og ingeniører med ansvar for ideerne bag deres arbejde sker igennem internettet.

 

 

Her er væsentlige elementer, der skal medtages på din byggefirmas hjemmeside

 

 

En hjemmeside er et sted, hvor potentielle kunder kan tjekke din virksomhed og se hvilken type arbejde du udfører. Derefter vil kunden beslutte, om din virksomhed vil fungere for dem. Det er derfor vigtigt, at din virksomhedshjemmeside ser professionel ud, og her får du nogle tips om, hvad du bør medtage på din hjemmeside.

 

 

  • eget domænenavn

 

Det er vigtigt, at du har dit eget domænenavn, ditfirmanavn.com/.uk/.org/.net/.dk er altid bedre og ser mere professionelt ud, og det er lettere at huske. Det er bedst at dit domænenavn er dit firmanavn.

 

 

  • Inkluder fotos, videoer, før og efter billeder

 

Tilføjelse af fotos og videoer til din byggefirmas hjemmeside vil gøre dine hjemmeside mere interessant, hvilket kan øge opmærksomheden fra flere potentielle kunder.

 

 

  • Bed dine tidligere kunder om at skrive en anmeldelse

 

Internetbrugere kan lide at virksomheder har fået gode anmeldelse. Derfor er  anbefalinger fra venner, familie og kunder en af de mest almindelige og effektive måder at reklamere for din virksomheds produkt på. Det er vigtigt, at kunden tydeligt kan finde anmeldelser om dit arbejde på hjemmeisden.

 

 

  • Skriv om dine projekter

 

Content marketing er et vigtigt redskab i din online markedsføringsstrategi, dette er den bedste måde du kan reklamere din virksomhed. En hjemmeside skal opdateres løbende med nyt, unikt og originalt indhold sammen med nogle billeder af dit seneste projekt. Indhold fra din hjemmeside kan ligeledes deles på sociale medier, hvor du lige pludeselig vil få et bredere publikum til din hjemmeside,som kan være med til at øge din omsætning i form af flere order.

 

 

Når du udvikler din hjemmeside til dit byggefirma, skal du sørge for at alle disse vigtige elementer er indarbejdet for at generere og konvertere kunder.

Skal vi hjælpe dig med en byggefirma hjemmeside?

Kontakt os til en uforpligtende snak:
Telefon : 88 37 47 88
Email : smb@awork.dk