Skrevet af Anja

Skrevet af Anja

Artiklen blev skrevet d. 24. februar, 2016

Googles nye tiltag, bliver du ramt?

Googles nye tiltag giver mere konkurrence på dine adwords søgeord og vil betyde et forhøjet adwords budget. Invester i SEO og spar penge i det lange løb.

 

Google fjerner Adwords i højre side.

Analyser foretaget af Iprospect UK Clients har fundet frem til at der foretages 14 gange flere klik på top annoncerne på google end dem i højre side. Hvilket vil sige at hvis din annonce ligger i toppen vil den få en bedre quality score, dette vil gøre at din annonce bliver vist flere gange end de annoncer der ligger i højre side.

 

Dette er positivt hvis din annonce ligger blandt de øverste da du vil få flere klik, men til gengæld hvis din annonce ligger i højre side vil den ikke blive vist lige så ofte, da den vil have en lavere quality score.

Derfor bliver det dyre med Adwords

Det negative ved dette tiltag er at der nu kun vil bliver vist 7 annoncer i stedet for 11 i dine søgeresultater, som vil betyde at det øger konkurrencen på søgeordet og dermed betyde at det vil blive dyre at opnå top-of-page positionen. Derfor bliver SEO en vigtigere del af din markedsføring, så i stedet for bruge flere penge på at få dine adwords søgeord til at ligge i toppen af søgeresultaterne, så brug pengene på organisk vækst.

 

I Vores SEO pakker laver vi en grundig analyse af din branche, din virksomhed derudover foretager vi en søgeordsanalyse med det formål at få din virksomhed til at rangere på de søgeord vi sammen finder frem til.

 

I finder vores SEO pakker her

https://awork.dk/online-markedsforing/seo

 


Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at komme i gang med SEO?

Har I brug for hjælp til at ligge en målrettet og effektiv SEO-strategi, der skaber positive resultater på bundlinjen? Så vil vi gerne hjælpe!

 

Kontakt os for en uforpligtende snak:

Telefon: 88374788

E-mail: smb@awork.dk