Prøv vores prisberegner nedenfor og få en pris på dit projekt
Vi ved det er vigtigt med den genkendelig stemme. Derfor får du en fast Google Ads specialist, som har dybdegående kendskab til platformen og den fast lagte strategi for din forretning.
Vores Google Ads Specialister er blandt andet opdateret med de nyeste trends og best practices. Dette betyder, at dine kampagner er i hænderne på en, der ved, hvordan man maksimerer resultaterne.
Den fast Google Ads specialist får en dybere forståelse af din virksomhed, dine produkter og dine kunder. Denne indsigt gør det muligt at skabe mere målrettede og effektive annoncer, der resonerer bedre med din målgruppe
Den rette Google Ads strategi giver dig mulighed for, at nå præcis de kunder, du ønsker at tiltrække.
Ved at definere dine målgrupper kan vi målrette dine annoncer baseret på demografi, geografi, søgeord og brugeradfærd, hvilket øger konverteringerne.
Content Strategi
Planlægningen indebærer at beslutte, hvilken type indhold der skal skabes (tekst, billeder, annoncer og eller video), og hvornår og hvor det skal offentliggøres. En indholdskalender kan hjælpe med at organisere og strukturere din indholdsplan
Du får regelmæssige rapporter og indsigt i, hvordan dine kampagner performer, så du altid er informeret om dine investeringers status og resultater
Google Ads kræver konstant overvågning og optimering for at opnå de bedste resultater. Din faste Google Ads Specialist kan hurtigt reagere på ændringer i markedet, justere budstrategier og optimere annoncer for at sikre, at du altid ligger foran konkurrenterne
Hvorfor vælge AWORK A/S som din Google Ads specialist?
Som certificeret Google Ads specialist tilbyder AWORK A/S skræddersyet annoncekampagner, der målrettet øger din online synlighed, tiltrækker de rigtige kunder og maksimerer dit afkast på investeringen.
Vores målrettede og datadrevne tilgang til Google Ads har været afgørende for Billi Bi’s digitale succes. Vi har skræddersyet kampagner, der ikke kun øger synligheden, men også driver kvalificeret trafik til Billi Bi’s online platform.
Ved at optimere annoncer, søgeord og landingssider har vi opnået imponerende resultater og en øget konverteringsrate.
Vores strategi fokuserer på at maksimere afkastet af hver annoncekrone og sikre, at Billi Bi får mest muligt ud af deres Google Ads- og Meta Ads-investering.
Vi har i mere end 10 år specialiseret os i annoncer på Google. Derfor har vi stor erfaring med, hvad der virker indenfor Google Ads. Vi har hjulpet mange forskellige typer virksomheder med Google annoncer. Det gælder eksempel Renseriet, som gik fra 71.000 visninger månedligt til 5,3 millioner visninger månedligt gennem Google annoncering. Hos AWORK kan vi som Google Ads bureau også hjælpe dig med Google annoncer.
Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri, inden vi udarbejder en Google annonce. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.
Her kan du læse lidt om hvad der er med i vores Google annoncer som standard. Vores Google annoncer er dog ikke kun begrænset til dette. Tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog om annoncering på Google.
En forudsætning for en velgennemført Google Ads kampagne er en søgeords- og konkurrentanalyse. Vores Ads-specialist udarbejder denne analyse med henblik på at finde søgeord eller sætninger, der bruges til at matche dine Google annoncer med de ord, som folk anvender i deres søgninger. Ved at vælge relevante søgeord af høj kvalitet til din annoncekampagne, sikrer vi os, at du når ud til den relevante målgruppe på det ønskede tidspunkt.
Google remarketing er et stærkt værktøj, der bliver flittigt brugt til strategisk annoncering på Google. Google remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør, at Google annoncer kan blive målrettet brugere, der har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer. Vi tilbyder opsætning af Google remarketing, så du kan fastholde din målgruppes interesse på dine ydelser eller produkter.
Vi tilbyder konverteringssporing af dine Google annoncer, så du kan se, hvor mange brugere, der ender med at købe et produkt efter at have set og klikket på din Google annonce. En konvertering er ikke kun et køb, det kan være mange ting, fx: Tilmelding til nyhedsbrev, søgninger, tilføjelse til kurv, udfyldelse af kontaktformular og meget mere. Konverteringsporing giver dig altså mulighed til at måle den direkte effekt og resultaterne af dine Google annoncer.
Som noget helt unikt, får du tilknyttet en fast Ads-specialist, som hjælper dig med at maksimere outputtet af dine Google annoncer. Vores specialister sikrer, at du ikke smider penge “ud ad vinduet” eller bruger dem forkert. Ads-specialisten hjælper dig med alt fra opsætning, til tekstforfatning og overvågning af dine Google annoncer.
Dit content er altafgørende for, hvordan dit organiske og betalte indhold performer på Google. Vores Ads-specialister udarbejder derfor alt content for dig og skriver teksterne til dine Google annoncer. Vi kvalitetssikrer dine Google annoncer, og vi skaber indbydende indhold, som fanger din målgruppe.
Som Google Ads bureau og dermed eksperter i annoncering på Google, skaber vi fængende og kreativt indhold, som fanger din målgruppe. Vores Google annoncer fører til resultater som leads, konverteringer og mer salg af dine ydelser/produkter.
Vores proces i henhold til en Google annonce er gennemtestet og afprøvet. Vi har siden år 2012 leveret mio. af konverteringer via Google annoncering. Hertil er vi certificeret Google Partner, hvorfor du er sikret et Google Ads bureau der ved, hvordan vi skaber mere på bundlinjen via Google annoncer.
Første skridt for os som Google Ads bureau at stifte kendskab med dit brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for dine Google annoncer og vil være startindekset.
Derefter udarbejder vi din strategi og contentplan på baggrund af den information, vi har indsamlet i første step. Sammen med dit mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med dine annoncer på Google.
Vi har nu annonceret for dig, og resultaterne og målingerne giver effekt. Nu kigger vi på, om vi skal lave nye Google annoncer eller optimere eksisterende ydeligere. Med i annonceprisen får du også en månedlig rapport, hvor vi rapporterer om brug af annoncekroner, resultater og udvikling.
Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver dig til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå dit mål.
Her finder du de oftest stillede spørgsmål til os som Google Ads bureau. Hvis ikke du finder svaret på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive til os i chatten.
Overvejer du, hvorvidt Google annoncering er relevant for dig eller din virksomhed? Det første, du skal overveje, er, om Google er en platform, der benyttes af din målgruppe eller andre virksomheder som din. Undersøg altid markedet på forhånd, inden du går i gang med at annoncere. Nogle virksomheder får et bedre udbytte af annoncering via. andre platforme som ved hjælp af fx annoncer på Facebook, Instagram annoncering eller LinkedIn annoncering.
Hvis din research viser, at Google annoncering er et godt match til din type virksomhed, er det bare med at komme i gang. Ønsker du at sætte ind på Google annoncering som din primære marketing strategi, er det en god idé at få hjælp fra eksperter i Google annoncering.
Hos AWORK webbureau har vi hjulpet mange af vores kunder til øget vækst med målrettet annoncering på Google, og det er bl.a. en af grundene til, at vi er blandt de bedste i Norden.
En af fordelene ved annoncering på Google er, at man – ligesom med annoncer på Instagram, Facebook annoncer og LinkedIn annoncering – kan opsætte annoncer med specifikke målgruppeindstillinger. Google giver dig mulighed for at segmentere din målgruppe ud fra geografi, demografi, interesser, adfærd og meget andet. Det betyder også, at du let kan indsnævre din målgruppe, så dine annoncer bliver eksponeret for din specifikke målgruppe. Dermed får du størst værdi for dine annoncekroner.
Google remarketing er et stærkt værktøj, der bliver flittigt brugt til strategisk annoncering på Google. Google remarketing er en annoncetype/funktion, der muliggør, at annoncer kan blive målrettet brugere, der har vist interesse for dig, din virksomhed eller dine annoncer.
Vi tilbyder opsætning af Google remarketing, så du kan fastholde din målgruppes interesse på dine ydelser eller produkter.
Der er mange fordele ved Google annoncering. En af de største fordele, er at Googles annonceplatform er et specialiseret værktøj til at fange de købsklare kunder, der allerede efterspørger dit produkt/ydelse.
Har du yderligere spørgsmål til Google annoncering, er du meget velkommen til at ringe til os på + 45 88 37 47 88 eller skrive til os via e-mail: smb@awork.dk
Google Ads er en online annonceringplatform udviklet af Google. Her er det muligt for annoncører at betale Google for at vise korte annoncer, serviceydelser, produktfortegnelser, videoindhold og generere mobilprograminstallationer i Googles annoncenetværk til web-brugere.
Google AdWords blev lanceret i år 2000. I juli 2018 skiftede Google AdWords navn til Google Ads, selvom mange stadig benytter sig af det gamle navn. Med Google AdWords betalte annoncører månedligt Google for at oprette og administrere kampagner. Kort efter gjorde Google det muligt for mindre virksomheder selv at kunne oprette og administrere kampagner. Dette er, hvad vi i dag kender som selvbetjeningsportalen Google AdWords. Siden da er Google Ads blevet større og større og er i dag blevet til et vigtigt værktøj i forbindelse med virksomheders digitale markedsføring.
På Google kan du også betale Google Ads for at komme højere op på søgeresultaterne. Det gør du ved en auktion. Men selvom du kommer med det højeste bud, er det ikke ensbetydende med, at du kommer højst op. Den hjemmeside/webshop, der kvalificerer sig til at komme højst op på søgeresultaterne, er den hjemmeside eller webshop der har budt højt. Derudover er det også den hjemmeside eller webshop, som har den mest SEO– og Google-venlige side.
Det betyder, at din hjemmeside eller webshop skal have en relevant Google annonce søgeforespørgsel, relevante søgeord, relevante annoncer til destinationssiden osv. Google vurderer nemlig alle disse faktorer og giver hver hjemmeside eller webshop en score, de placeres efter i søgeresultaterne. Hvis man scorer højt, kan man være heldig, at Google belønner en, således at pris pr. klik (CPC) reduceres, man får bedre eksponering og at annoncen vises flere gange.
I forhold til CPC eller pris “pr. klik” (cost per click) lægger man et budget, hvor budgettet ophører, når CPC prisen overstiger budgettet. Det vil sige, at hvis f.eks. ét klik koster 1 kr., og du har et budget på 100 kr., vil annoncen lukke, når 100 har klikket på annoncen.
Kontakt vores Ads Specialister på +45 88 37 47 88, eller skriv til os på smb@awork.dk for at høre mere om priserne på Google Ads.
Der er mange annonceringmuligheder via Google Ads. Læs om de forskellige annonceringsmuligheder her:
Du kan benytte dig af søgekampagner, som vises øverst og nederst i Googles søgeresultater.
Du kan også anvende Google Shopping, som vises i toppen af søgeresultaterne med billeder og direkte links til de produkter, som brugeren har søgt efter.
Du kan anvende Google e-mail kampagner, som vises i brugernes gmail.
Du kan benytte dig af Google Displaynetværk, som er billeder, bannere og produkter ofte i siden eller øverst på en hjemmeside eller webshop.
Mange anvender også re-marketing kampagner på Google, hvor brugerne eksponeres for de produkter, de har vist interesse for.
Annoncering på YouTube er også en mulighed, når du anvender Google Ads. Dine annoncer vises derfor før, efter eller i midten af en YouTube-video.
Også App kampagner er en mulighed med Google Ads. Dine kampagner vil her vises i GooglePlay Store og i disse apps.
Der er altså mange muligheder at vælge mellem, når du gerne vil annoncere gennem Google. For at optimere dine kampagner må du holde øje med dine kampagners performance, og se hvor du skal sætte ind. Det er også vigtigt at kende din målgruppe, så du ved hvilken type annoncering, der vil præstere bedst hos målgruppen og for dine produkter eller services.
Har du svært ved at overskue annoncedata, eller vil du gerne have faglig rådgivning omkring Google annoncering? Så kontakt os på på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk.
Vores Google Ads Specialister hos AWORK kan guide dig gennem alle stepsene, når du skal annoncere på Google.
Tag blot fat i os på +45 88 37 47 88, eller skriv til os på smb@awork.dk
Google Ads indsamler data via cookies og søgeord bestemt af annoncører. På den måde får Google Ads mulighed for at placere annoncer til de personer, hvor Google mener, det kunne være relevant.
Når der klikkes på en annonce i Google, er det her, at annoncøren betaler pr. klik, og partnerhjemmesiden modtager en del af den genererede indkomst.
På Google kan du også betale Google Ads for at komme højere op på søgeresultaterne. Det gør du ved en auktion. Men selvom du kommer med det højeste bud, er det ikke ensbetydende med, at du kommer højst op. Den side, der kvalificerer sig til at komme højst op på søgeresultaterne, er den hjemmeside eller webshop der har budt højt, men også den hjemmeside eller webshop, som har den mest SEO og Google venlige hjemmeside. Det betyder, at din hjemmeside eller webshop skal have en relevant Google annonce søgeforespørgsel, relevante søgeord, relevante annoncer til destinationssiden osv.
Google vurderer alle disse faktorer og giver hver hjemmeside eller webshop en score, de placeres efter i søgeresultaterne. Hvis man scorer højt, kan man være heldig at Google belønner en, således at pris pr. klik (CPC) reduceres, man får bedre eksponering, og annoncen vises flere gange.
I forhold til CPC eller pris “pr. klik” (cost per click) lægger man et budget, hvor budgettet ophører, når CPC prisen overstiger budgettet. Det vil sige, at hvis f.eks. ét klik koster 1 kr., og du har et budget på 100 kr., vil annoncen lukke, når 100 har klikket på annoncen.
Google Ads annoncer vises både lokalt, nationalt og international. I dag er Google Ads blevet så skræddersyede, at du kan vælge, inden for hvilken geografisk radius dine annoncer skal vises, sprog, alder og meget mere. Det betyder, at du kan vælge, at brugere indenfor et bestemt område kun kan se dine annoncer. Dette kan være relevant, hvis du har et ønske, om at dine kunder skal være lokale eller i området af din fysiske butik.
I forhold til Google Ads er det også muligt at byde ind på diverse søgeord. Det er disse søgeord, der er med til, at din hjemmeside eller webshop vil blive rangeret bedre på Googles søgeresultater. Disse søgeord bydes der på ved auktioner. Nogle søgeord er mere efterspurgt end andre, da det er hvad forbrugerne søger på. Der er derfor også større konkurrence og højere priser ved de efterspurgte søgeord.
Du kan ReTarget dine kunder. ReTarget er en måde, du kan få besøgende, der tidligere har været inde på din hjemmeside eller webshop, til at blive mindet om, at de har klikket på et bestemt produkt.
For at ReTarget dine besøgende, skal du benytte dig af cookies. Cookies er med til at huske, hvilken computer der har været inde på din hjemmeside eller webshop, og hvilket produkt de kiggede på. Når cookies har indsamlet disse informationer, kan de eksponere den tidligere besøgende overfor produktet eller din virksomhed. Derved er det muligt at skabe mersalg eller sælge til ellers tabte kunder.
En af fordelene ved Google Ads er, at du kun betaler pr. klik. Det betyder, at selvom 1000 brugere ser din annonce, men kun 100 klikker, vil du kun betale for dem der klikker – altså de 100.
I dag er der mange virksomheder, der vælger at outsource deres digitale markedsføring til webbureauer såsom AWORK. Det vil i længden være billigere, da man primært har en abonnementsløsning. Udover det slipper du som virksomhed også med at skulle betale til den afdeling, der ellers skulle stå for den online markedsføring.
Google Ads er i længen et markedsføringstiltag, som er meget billigere end de traditionelle markedsføringstiltag. Udover det vil du også kunne ramme den ønskede målgruppe meget mere præcist end med traditionel markedsføring. Online markedsføring vil derfor også være et tiltag som vil have en langt større effekt.
I Google Ads er det også muligt at måle fremgangen efter tiltagene. Det betyder, at du vil kunne se, hvilke søgeord i dine annoncer der sælger, hvor mange der har klikket på annoncen, været inde på din hjemmeside eller webshop og meget mere.
Når du annoncerer via Google Ads, benytter vi os af det, vi kalder for en AB test. Det er en metode hvor man finder frem til de mest relevante annoncer. Alt dette er med til at gøre, du kan præcisere din markedsføring yderligere og derved mindske omkostningerne på den lange bane.
Prisen for Google Ads varierer afhængigt af dit budget, og hvor mange konkurrenter der er på markedet og søgningerne. Undervejs vil det også være muligt at kunne justere dit budget til Google Ads.
Du skal vælge AWORK, da vi er professionelt markedsføringsbureau og et Google Ads bureau, der har stor erfaring indenfor online markedsføring. Derfor ved vi også, hvordan det skal gøres.
Udover det vil vi som et professionelt Google Ads bureau kunne vejlede dig, således du får de søgeord, der er relevant for netop din hjemmeside eller webshop. Vi vil også vejlede dig, så du vælger den rette måde at fremvise dine annoncer på for din målgruppe.
Vi hjælper dig også, så din hjemmeside og webshop bliver scoret så højt som muligt ved at gøre siden SEO og Google-venlig.
Vores første step som Google Ads bureau er at stifte kendskab med dit brand, industri samt dine konkurrenter. Denne information vil skabe fundamentet for hele din Google Ads kampagne.
For os som Google Ads bureau er vores andet step at udarbejde en PPC* strategi på baggrund af den information, vi har indsamlet i første step. Sammen med dit mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå.
*PPC står for Pay Per Click. Det er den pris, du betaler for hvert enkelt klik, du får på dine annoncer.
I tredje step opsætter vi som Google Ads bureau konverteringssporing* på din hjemmeside eller webshop. Det er også her, vi afgør, hvor trafikken skal sendes hen, og hvad der skal ske med trafikken.
*Konverteringssporing betyder, at vi lægger en kode ind på din hjemmeside eller webshop. Det gør vi for at måle, hvor mange kunder du får fra hver enkel annonce i din kampagne.
Fjerde step består af optimering og justering af kampagnerne. Vi laver analyser, hvor vi tester og sorterer annoncer fra. Det sikrer, at du får det bedste resultat på lang sigt.
Femte og sidste step er den kontinuerlige afrapportering. Vi udarbejder en rapport til dig og giver dig samtidig et telefonisk opkald, hvor vi forklarer tallene i rapporten.
Google er den mest benyttede søgemaskine og et af verdens største annoncenetværk. Derfor bør du også benytte dig af Google annoncer, hvis du ønsker at være synlig for kunder og potentielle kunder. Med Google Ads bliver dine annoncer vist, når en person søger efter søgeord/keywords, der har relation til dit produkt eller din tjeneste. Det kan også være, når de browser på en hjemmeside eller webshop med indhold, der er relateret til din virksomhed. Ved at matche udvalgte søgeord/keywords med dine annoncer finder kunder og potentielle kunder dig øverst i Googles søgeresultater.
Hos AWORK hjælper vi dig med at ranke bedre på Google og dermed blive mere synlig for dine kunder. Vi tilbyder Google annoncering, som er skræddersyet til dit behov for annoncering. Kontakt derfor en af vores konsulenter på telefon: + 45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til Google annoncering.
Uanset om du arbejder i eget firma, er en lille erhvervsdrivende virksomhed, eller en større koncern, NGO eller politisk organisation, kan Google annoncering hjælpe dig med at finde frem til den rette målgruppe for din virksomhed. Google AdWords blev lanceret i 2000, hvor Googles annoncører månedligt betalte for at Google oprettede og administrerede deres kampagne. Kort efter gjorde Google det muligt for mindre virksomheder selv at kunne oprette og administrere kampagner. Siden da er Google Ads blevet større og større og er blevet til et vigtigt værktøj i forbindelse med virksomheders digitale markedsføring. I juli 2018 skiftede Google AdWords navn til Google Ads, selvom mange stadig benytter sig af det gamle navn.
Google Ads er en investering
Når du annoncerer med Google Ads, investerer du samtidig i din virksomhed. Der skal dog mere end penge til at få succes. Det er også vigtigt, at du investerer tid i jævnligt at tjekke din Google Ads-konto og foretager justeringer, indtil du er tilfreds med investeringsafkastet. Vi hjælper dig med både at udvikle og optimere dine annoncer løbende.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få vores nyheder samt serviceopdateringer.