Få dig en plads øverst i Googles søgeresultater

Google er den mest benyttede søgemaskine og et af verdens største annoncenetværk. Og du betaler kun for dine resultater!

Allan Hansen CSO ved AWORK Webbureau
Afspil video
Allan Hansen
CSO

   Søgeord- og konkurrentanalyse

   Løbende optimeringsarbejde
   Vores priser er faste
   Udarbejdelse grafik, tekster og bannere
   Afrapportering hver måned

   Fast kontaktperson

Fra kr. 2.499,- /md

AWORKWebbureau-priser
AWORK Webbureau - Bedste PPC firma i Danmark
Citat - AWORK Webbureau
Udmærkelse 5. februar 2021

AWORK Webbureau modtager to Clutch Awards, og manifesterer sig som Danmarks bedste PPC Management Firm

Det har vi lavet for vores kunder

Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver
resultater på den lange bane.

Annoncering via verdens største søgemaskine

Med Google Ads, kan du fange de købeklare kunder som søger efter lige præcis dine produkter!

Med Google Ads har du adskillige muligheder for at få vist dine produkter eller ydelser til potentielle kunder. Ikke nok med, at dine annoncer vil blive vist i søgeresultaterne, samt via Google Shopping, så bliver dine annoncer også vist i Googles annoncenetværk, som er på andre hjemmesider via Google Adsense. Du har altså derfor kæmpe muligheder for at påvirke potentielle kunder i deres beslutningsproces.

Matias er Ads Specialist hos AWORK
Google Ads er det bedste værktøj til at få fat i købeklare kunder. Det er her de potentielle kunder søger efter lige præcis dit produkt eller ydelse.

Faktisk er der 50 % sandsynlighed for at besøgende, der klikker på din annonce, køber dit produkt eller foretager en værdifuld handling på baggrund af det du har annonceret for.

Alene det faktum viser hvor stærk en annonceplatform Google Ads er.
Matias Kristensen
Ads Specialist

Lad kunderne komme til dig

Med Google Ads kan du nå ud til potentielle kunder, som bruger Googles søgemaskine til at finde frem til det du tilbyder. Annoncerne er synlige øverst eller nederst i søgeresultaterne.

Skru op og ned for dit budget

Med Google Ads vælger du selv dit annoncebudget. Du kan angive en månedlig eller daglig budgetgrænse, som ikke kan overskrides og vi kan altid justere eller pause dine annoncer, når du vil.

Skab brand awareness

Ikke nok med, at du kan skubbe dit produkt eller ydelse udover rampen via såkaldt push-annoncering, så kan du også benytte Google Ads til at skabe brand awareness via deres remarketing.

Konstante optimeringer

Googles smarte annonceringsværktøj hjælper med at optimere dine annoncer over tid, så du altid rammer den relevante målgruppe og anvender de rette annonceringsmuligheder.

Citat - AWORK Webbureau

Det siger vores kunder

Anders Lodall-Staugaard, Det Gamle Bryghus
Vi kan med stort ja anbefale AWORK til andre type virksomheder ligesom os eller måske i helt andre fag. Man får en super kundeservice og man får hvad man betaler for, og prisen er fair og personalet er søde og venlige. Vi anbefaler AWORK.
Stefan Sternfoss, Sternfoss Consulting
Har været yderst tilfreds med den service jeg har fået hos AWORK. Det var nemt at planlægge hjemmesidens design og indhold med dem, og de var meget fleksible. I den efterfølgende drift, har de været hurtige til at yde support og besvare spørgsmål. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Charlotte Hamann, Coach My Life
Jeg kontaktede AWORK da jeg havde nogle udfordringer med min hjemmeside. Jeg blev mødt med en fantastisk imødekommenhed, samt en meget kompetent og serviceminded support. Jeg har kun godt at sige om AWORK, de har mine varmeste anbefalinger.

Her ses et uddrag af vores kunder som har valgt os som deres foretrukne Google Ads bureau.

Det indeholder din Google Ads pakke hos os

Udover de punkter vi har beskrevet øverst på siden her, så kan du nedenfor læse lidt yderligere om hvad der er med i Google Ads pakken her hos os. Det er dog ikke begrænset til dette, så tag endelig fat i os for en dialog omkring det Google Ads arbejde vi kan lave for dig.

Vi opsætter din Google Shopping, eller optimerer din eksisterende, så du får de bedste muligheder for at sælge dine produkter direkte i Googles søgemaskine.

Uden sporing så kan vi ikke se resultaterne af vores arbejde. Det er derfor alpha og omega, at vi får sat konverteringssporing op så vi kan måle om vi når de mål vi sammen har forventninger til.

Det store optimerings- og vedligeholdelsesarbejde består i, at bud-optimere. Det betyder, at vi kigger på hvordan vi kan få så stor eksponering samt klik og konverteringer, til en så lav klik-pris som muligt.

Med Remarketing kan du følge efter dine potentielle kunder med dine annoncer og dermed påvirke dem i beslutningsprocessen. Det er et virkefuldt værktøj og du er hele tiden i top-of-mind hos de potentielle kunder.

Vi opsætter en landingpage så vi kan sørge for at få så mange konverteringer som muligt. Konverteringer kan være salg, henvendelser, bookinger, tilmeldinger eller andet som skaber værdi for dig.

Vi sørger for at målrette kampagnerne mod de lokationer hvor der er størst sandsynlighed for at potentielle kunder interagerer med dine annoncer.

Sådan er processen med din Google Ads

Vores proces omkring Google Ads er gennemtestet og afprøvet. Vi har siden 2012 leveret mio. af konverteringer via Googles annonceplatform. Hertil er vi certificeret Google Partner, hvorfor du er sikret et Google Ads bureau der ved hvordan skaber mere på bundlinjen via annoncerne.

Opstartsprocessen

AWORKs proces trin 1

Kendskab og analyse

Første step er at stifte kendskab med jeres brand, branche samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for hele jeres Google Ads kampagner og være startindekset.

PPC strategi

Andet step er at udarbejde en PPC strategi på baggrund af den information vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå med jeres annoncer.

AWORKs proces trin 3

Kampagne og sporing

Tredje step er hvor vi opsætter sporing på jeres hjemmeside eller webshop. Det er også her vi afgør hvor trafikken skal sendes hen og hvad der skal ske med trafikken.

Det løbende optimeringsarbejde

Løbende optimering og justering

Dette består i optimering og justering af kampagnerne. Vi laver tragtanalyser hvor vi tester og sorterer annoncer fra. Det sikrer at vi får det bedste resultat på lang sigt.

Rapportering og servicekald

Dette er den kontinuerlige afrapportering. Vi udarbejder en rapport til jer og giver jer samtidig et telefonisk opkald hvor vi forklarer tallene i rapporten.

Vil du vide mere om Google Ads?

AWORK LIVE Logo

Gratis Google Ads webinar

Bliv inspireret til ny og bedre annoncering på Google ved at tilmelde dig vores gratis webinar om Google Ads.

Vi afholder løbende webinarer om annoncering, sociale medier og digital markedsføring. Se med og lær noget nyt.
Matias afholder AWORK LIVE hos AWORK Webbureau
AWORK LIVE fra AWORK Webbureau
AWORK Webbureau logo

Topscorer

AWORK ligger til tops på Trustpilot, Google og Facebook med en score på 4,93 ud af 5.

AWORK Webbureau mand

+400 kunder

Vi har kunder fra både indland og udland som vi hjælper hver eneste dag.

AWORK Webbureau PC

Målbart

Hos AWORK kan du se det præcise afkast af hvad du får ud af din hjemmeside.

AWORK Webbureau graf

Prisvindende

Vi har fået stor anerkendelse i form af flere priser i både Danmark og Europa.

Er du klar til at komme i gang?

Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver jer til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå jeres mål.

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere om Google Ads, så læs de ofte stillede spørgsmål lige nedenfor.

Google AdWords nu kendt som Google Ads

GooglAdWords er en online annonceringplatform udviklet af Google. Her er det muligt for annoncører at betale Google for at vise korte annoncer, serviceydelser, produktfortegnelser, videoindhold og generere mobilprograminstallationer i Googles annoncenetværk til webbrugere. I juli 2018 skiftede Google AdWords navn til Google Ads, selvom mange stadig benytter sig af det gamle navn.

 

Google AdWords blev lanceret i 2000, hvor Googles annoncører månedligt betalte for at Google oprettede og administrerede deres kampagne. Kort efter gjorde Google det muligt for mindre virksomheder, selv at kunne oprette og administrere deres egne kampagner. Det var her selvbetjeningsportalen Google AdWords blev introduceret. Siden da er Google Ads blevet større og større og er blevet til, et vigtigt værktøj i forbindelse med virksomheders digitale markedsføring.

På Google kan du også betale Google AdWords for at komme højere op på søgeresultaterne. Det gør du ved en auktion. Men selvom du kommer med det højeste bud er det ikke ensbetydende med at du kommer højst op. Den side der kvalificere sig til at komme højst op på søgeresultaterne er den hjemmeside eller webshop der har budt højt, men også den hjemmeside eller webshop som har den mest SEO og Google venlige hjemmeside.

 

Det betyder at din hjemmeside eller webshop skal have en relevant Google annonce søgeforespørgsel, relevante søgeord, relevante annoncer til destinationssiden osv. Google vurdere alle disse faktorer og giver hver hjemmeside eller webshop en score de placeres efter i søgeresultaterne. Hvis man score højt kan man være heldig at Google belønner en således at pris pr. klik (CPC) reduceres, man får bedre eksponering og at annoncen vises flere gange.

 

CPC eller pris “pr. klik” (cost per click) ligger man et budget hvor budgettet ophører når CPC prisen overstiger budgettetDet vil sige at, f.eks. hvis ét klik koster 1 kr. og du har et budget på 100 kr. vil annoncen lukke når 100 har klikket på annoncen.

 

Kontakt vores Ads Specialister på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk for at høre mere om priserne på Google Ads.

Der er mange annonceringmuligheder via Google Ads. Du kan benytte dig af søgekampagner, som vises øverst og nederst i Googles søgeresultater.

Du kan anvende Google Shopping, som vises i toppen af søgeresultaterne med billeder og direkte links til de produkter, som brugeren har søgt efter.

Du kan anvende Google E-mail kampagner, som vises i brugernes gmail.

Du kan benytte dig af Google Displaynetværk som er billeder, bannere og produkter ofte i siden eller øverst på en hjemmeside.

Mange anvender også re-marketing kampagner på Google, hvor brugerne eksponeres for de produkter de har vist interesse for.

Annoncering på YouTube er også en mulighed når du anvender Google Ads. Dine annoncer vises derfor før, efter eller i midten af en YouTube video.

Også App kampagner er også en mulighed med Google Ads. Dine kampagner vil derved vises i GooglePlay Store og i disse apps.

Der er altså mange muligheder at vælge i mellem når du gerne vil annoncere gennem Google. For at optimere dine kampagner må du holde øje med dine kampagners performance, og se hvor du skal sætte ind. Det er også vigtigt at kende din målgruppe, så du ved hvilken type annoncering der vil præstere bedst hos målgruppen og for dine produkter eller services.

Har du svært ved at overskue annoncedata eller vil du gerne have faglig rådgivning omkring Google annoncering, så kontakt os på på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

Vores Ads Specialister hos AWORK kan guide dig igennem alle steps’ene når du skal annoncere på Google.

Tag fat i os på +45 88 37 47 88 eller skriv til os på smb@awork.dk

Google Ads systemer indsamler data via cookies og søgeord bestemt af annoncører. På den måde får Google AdWords mulighed for at placere annoncer til de personer hvor de mener det kunne være relevant. Når der klikkes på en reklame i Googles annoncenetværk er det så her at annoncøren betaler pr. klik og partnerhjemmesiden modtager en del af den genererede indkomst.

 

På Google kan du også betale Google AdWords for at komme højere op på søgeresultaterne. Det gør du ved en auktion. Men selvom du kommer med det højeste bud er det ikke ensbetydende med at du kommer højst op. Den side der kvalificere sig til at komme højst op på søgeresultaterne er den hjemmeside eller webshop der har budt højt, men også den hjemmeside eller webshop som har den mest SEO og Google venlige hjemmeside. Det betyder at din hjemmeside eller webshop skal have en relevant Google annonce søgeforespørgsel, relevante søgeord, relevante annoncer til destinationssiden osv. Google vurdere alle disse faktorer og giver hver hjemmeside eller webshop en score de placeres efter i søgeresultaterne. Hvis man score højt kan man være heldig at Google belønner en således at pris pr. klik (CPC) reduceres, man får bedre eksponering og at annoncen vises flere gange.

 

CPC eller pris “pr. klik” (cost per click) ligger man et budget hvor budgettet ophører når CPC prisen overstiger budgettetDet vil sige at, f.eks. hvis ét klik koster 1 kr. og du har et budget på 100 kr. vil annoncen lukke når 100 har klikket på annoncen.

 

Google AdWords annoncer vises både lokalt, nationalt og international. I dag er Google Ads blevet så skræddersyet, at du kan vælge hvilken geografisk radius dine reklamer skal vises, sprog, alder og så meget mere. Det betyder, at du kan vælge at brugere indenfor et bestemt område kun kan se dine reklamer. Dette kan være super relevant hvis du har et ønske om at ens kunder skal være lokale eller i området af din fysiske butik. 

 

I Google AdWords netværk er det også muligt at byde ind på diverse søgeord. Det er disse søgeord, der er med til at ens hjemmeside eller webshop vil blive rangeret bedre på Googles søgeresultater. Disse søgeord bydes der på ved auktioner, nogle søgeord er mere efterspurgt end andre, da det er hvad forbrugerne søger på. Der er derfor også større konkurrence og højere priser ved de efterspurgte søgeord.

Du kan ReTarget dine kunder. ReTarget er en måde du kan få besøgende der tideligere har været inde på dit site til at blive påmindet om at de har klikket på et bestemt produkt. For at ReTarget sine besøgende, skal man benytte sig af cookies. Cookies er med til at huske hvilken computer der har været inde på din hjemmeside og hvilket produkt det var de kikkede på. Når de har indsamlet disse informationer, er det her de kan eksponere den tideligere besøgende overfor det produkt eller din virksomhed. Derved er det muligt at skabe mersalg eller sælge til ellers tabte kunder.

 

En af fordelene ved Google Ads er at du kun betaler pr. klik. Det betyder at selvom 1000 brugere ser din annonce men kun 100 klikker vil du kun betale for dem der klikker, altså de 100.

 

I dag er der mange virksomheder der vælger at outsource deres digitale markedsføring til webbureauer. Det vil i længden være billigere da man primært har en abonnementsløsning. Udover det slipper man som virksomhed også med at skulle betale til den afdeling der ellers skulle stå for den online markedsføring.

 

Google AdWords er i længen et markedsføringstiltag som er meget billigere end de traditionelle markedsføringstiltag. Udover det, vil du også kunne ramme den målgruppe du ønsker, meget mere præcist end med traditionel markedsføring. Online markedsføring vil derfor også være et tiltag som vil have en langt større effekt.

 

I Google AdWords er det også muligt at måle fremgangen efter tiltagene. Det betyder at du vil kunne se hvilke søgeord i dine annoncer der sælger, hvor mange der har klikket på annoncen, været inde på din hjemmeside eller webshop og så meget mere. Når du annoncere via Google Ads, benytter man sig af det vi kalder for AB test. Det er en metode hvor man finder frem til de mest relevante annoncer. Alt dette er med til at gøre du kan præcisere din markedsføring yderligere og derved mindske omkostningerne på den lange bane.

Prisen for Google AdWords varierer afhængigt af dit budget og hvor mange konkurrenter der er på markedet og søgningerne. Undervejs vil det også være muligt at kunne justere dit budget i Google Ads programmer.

Når du opretter en Google Ads kampagne er der mange forhold man skal have styr på. Hvilket indhold rammer bedst min målgruppe, hvor skal annoncen vises, hvem skal den vises til osv. Det er her vi kommer ind i billedet.

 

Et professionelt markedsføringsbureau vil have langt større erfaring indenfor online markedsføring, da de ved hvordan det skal gøres. Udover det vil et professionelt markedsføringsbureau som AWORK kunne vejlede dig således at du får de søgeord, der er relevant for netop din hjemmeside eller webshop. Vi vil også vejlede dig så du vælger den rette måde at fremvise dine annoncer på overfor din målgruppe. Vi hjælper dig også med at din hjemmeside og webshop bliver score så højt så muligt, ved at gøre siden så 
SEO og Google-venlig som muligt.

Opbygning af kendskab og analyse.

Første step er at stifte kendskab med jeres brand, industri samt konkurrenter. Den information vil skabe fundamentet for hele jeres Google AdWords kampagne.

PPC strategi og projektplanlægning.

Andet step er at udarbejde en PPC* strategi på baggrund af den information vi har indsamlet i første step. Sammen med jeres mål kan vi nu afgøre, hvilken vej vi skal gå.

*PPC står for Pay Per Click. Det er den pris, du betaler for hvert enkelt klik, du får på dine annoncer.

Opsætning af kampagne og sporing

I tredje step opsætter vi konverteringssporing* på jeres hjemmeside. Det er også her, vi afgør, hvor trafikken skal sendes hen, og hvad der skal ske med trafikken.

Konverterigssporing betyder, at vi lægger en kode ind på jeres hjemmeside. Det gør vi for at måle, hvor mange kunder I får fra hver enkel annonce i jeres kampagne.

Løbende optimering og justering.

Fjerde step består i optimering og justering af kampagnerne. Vi laver tragtanalyser, hvor vi tester og sorterer annoncer fra. Det sikrer at vi får det bedste resultat på lang sigt.

Rapportering og servicekald

Femte og sidste step er den kontinuerlige afrapportering. Vi udarbejder en rapport til jer og giver jer samtidig et telefonisk opkald, hvor vi forklarer tallene i rapporten.