e-handel er fremtiden

E-handel er blevet en stor del af internettet og økonomien i hele verden. Det er blevet et ultimatum, at virksomheder har en webshop og er aktive i e-handelsverden via en webshop.

 

At forbrugerne har mulighed for at købe deres produkter online har medvirket, at de fysiske og geografiske grænser mere eller mindre er blevet opløst. Virksomhedernes webshop kan nå ud til en bred vifte af kunder som oprindeligt synes utilgængelig for dem. Det er derfor vigtigt, at de har et godt design, der får brugerne og eller kunderne til at bladre igennem produktkataloget. Virksomheden skal derfor have det rigtige design af deres webshop eller hjemmeside for, at kunden forbliver på sitet således, at de fortager deres køb netop der.

Skab en visuel identitet

Hvad angår design af hjemmesider og webshops er det utroligt vigtig for virksomheder, at deres visuelle identitet udtrykkes korrekt overfor deres kunder såvel som overfor medarbejderne. Virksomhedens hjemmeside eller webshop skal være et brand i sig selv. Det skal altså være en fornøjelse for kunden at være kunde hos den pågældende virksomhed.

 

Hvad gør AWORK rigtigt med deres Webshop, Hjemmeside og SEO?

AWORK specialiserer sig i visuel identitet og har stor ekspertise i at skabe den rigtige visuelle identitet samt brand for virksomheder, hvilket kan ses gennem de webshops og hjemmesider som der produceres. Der er bl.a. studeret og implementeret ”Call-To-Action”-links og ”Don’t Make Think”-links. At have et brand kan hjælpe en virksomhed med at finde sin vej. Branding kan bl.a. omfatte et nyt design, et nyt look til en allerede eksisterende service eller produkt eller en komplet “makeover” af hele virksomhedens hjemmeside eller webshop.

 

Det første skridt mod et bedre website i e-handelsverden er selve analysen af den pågældende virksomhed og dens produkter, markedet som virksomheden befinder sig i samt dens konkurrenter. Der skal altså være et helhedsbillede af virksomheden for at gøre den målrettet mod kunderne online. AWORK analyserer virksomhedens daværende online-interaktioner f.eks. hvor mange unikke besøgende der har været, hvordan kom de ind på hjemmesiden og hvorfor forlod de den, osv. Et andet kriterium fokuserer på kundens engagement. Er der besøgende? Hvis ikke, hvorfor? Hos AWORK analyserer vi disse kriterier, da de spiller en stor rolle for virksomheden.

 


Skal vi hjælpe jer ordentligt i gang med e-handel?

Kontakt os for en uforpligtende snak:

Telefon: 88374788

E-mail: smb@awork.dk