×

    Kontakt os

    Spred budskabet og få flere kunder

    Før i tiden havde var TV-reklamer, den bedste måde at møde kunderne og sprede budskaber. I dag er sociale medier et af de bedste værktøjer til at få eksponering og sælge produkter og ydelser.

    facebook ads case
    Facebook giver mulighed for at nå præcise målgrupper ud fra demografi.
    Instagram er det perfekte medie hvis du vil promovere fysiske produkter.
    Med Linkedin kan I markedsføre jer direkte til beslutningstagerne.

    Fuldt udbytte af de sociale medier.

    Vores altoverskyggende mål er at finde ud af, hvad der interesserer jeres målgruppe. Vi foretager en måneds tragtanalyse, som vil vise, hvordan vi skal sprede jeres budskaber.

    Bliv kontaktet

    Skal vi tage en snak?

    Vi søger et langvarigt samarbejde som er bygget på resultater.
    Fortæl os om projektet og lad os tage en uforpligtende snak.

     

    Sociale medier med helt klare mål.

    Den måde vi håndterer sociale medier på, sikrer at jeres virksomhed opnår sine mål for kampagnen. Vi skræddersyer kampagnen til jeres mål og budskab.

    Kortlægning af projektet
    Vi drøfter jeres projekt og løber alt igennem, så vi sikrer, at vi har nok information til det fremtidige arbejde. Vi gennemgår bl.a. jer som virksomhed, jeres mål og budskab og eventuelt tilsendt materiale, til kampagnerne.
    Analyse af konkurrenterne

    Vi kortlægger og analyserer jeres konkurrenter på de sociale medier. Dette bliver bl.a. baseret på netværk som konkurrenterne er aktive i, nøgle-/søgeord som de benytter og eventuelle anmeldelser, de har fået.

    Analyse af målgruppen og social ydeevne

    Her undersøger vi om jeres målgruppe “ude i verdenen”, rent faktisk er magen til på de sociale medier – det kan nogle gange godt differentiere. Vi undersøger bl.a. på følgende parametre: nøgle-/søgeord, interesser, personer med indflydelse, sociale ydeevne (fx. antal følgere/likes osv.), demografi m.fl.

    Kick off strategi

    Strategien for hvad og hvordan vi skal ramme publikummet fastlægges. Det er her, vi beslutter, hvilke typer annoncer vi skal udarbejde. Det kan være alle slags annoncetyper, lige fra display-annoncer, videoer, tekstannoncer, bannere m.fl.

    Indhold og engagement

    Vi opretter det korrekte indhold med fokus på at skabe en dialog med brugerne. Vi tilrettelægger en strategi, med målet om at distributierer indholdet til så mange profiler som muligt. Vi fastsætter en plan og et budget for kampagnerne, og sørger for, at definere konverteringssporingen uanset om det er mere generel trafik, flere specifikke sidevisninger, flere henvendelser (opkald og mails), download af app m.fl.

    Annoncerne bliver målt

    Kampagnen modtager data dagligt og bliver løbende målt. Målingerne, vi foretager, bliver brugt til at optimere kampagnerne. Vi benytter os at tragtanalyse-metoden, hvor vi udelukker dårlige annoncer, og tester de gode annoncer med dubletter og småændringer. I slutningen af fokusmåneden stiller vi skarpt på hvilke annoncer, der yder bedst, og hvordan der fremadrettet skal annonceres på de sociale medier.

    Løbende kvalitetstjek

    Når annoncerne har løbet i en rums tid, typisk mellem 2-4 uger, sørger vi for at de stadig er på rette spor og rammer den indeks-målgruppe, vi har sat op. I takt med at vi følger annoncerne kan det nogle gange være nødvendigt, at justere lidt i målgruppen, alt afhængig af demografien for målgruppen. Det gør vi for, at ramme den hel rette målgruppe på det respektive medie, og for at I får mest ud af jeres annoncekroner.

    Vi holder øje med industrien

    Begynder jeres annoncer lige pludselig at blive dyrere kan det være tegn på ændringer og øget konkurrence i industrien. Det betyder, at det respektive medie bliver nødt til at hæve klikprisen. De virksomheder som vil betale mest pr. klik er dem som løber med klikkene – og dermed brugerne. Vi holder derfor nøje øje med om der er udsving i klikpriserne og relevansen i annoncerne.

    I modtager et servicekald

    Når vi sender jer rapporterne, modtager I også et servicekald. Det er blot et telefonopkald hvor vi forklarer, hvordan de forskellige tal skal forståes, samt hvilke optimeringer vi senest har foretaget. På den måde kan I vide jer sikker på de tal, som står i rapporten.

    Trustpilot anmeldelser
    4.7